-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
зі змінами згідно ідентифікатора рядка плану: UA-P-2020-01-28-010914-a
Завершена
3 368 143.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 840.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 840.72 UAH
Період оскарження:
24.01.2020 16:18 - 07.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено
скарга щодо незаконних дій Замовника
Номер:
a5bb3e673e114a0ab67f492f827d05ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-003320-a.c2
Назва:
скарга щодо незаконних дій Замовника
Скарга:
1. Відповідно до п.4.4. Державної уніфікованої системи документації (уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації), Вимог до оформлення документів - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа, текст документа, підпис. Усі надані Учасником довідки та завірені документи без порядкових номерів та дати їх складення, що унеможливлює встановити дату їх складення та порушує вимоги законодавства щодо оформлення документів. На підставі чого такі довідки не варто брати до уваги взагалі.
2. Відповідно до абзацу 4 пункту 4 розділу 1 тендерної документації завантажені документи повинні бути читабельні. Документи Учасника , зокрема Витяг з ЄДР та витяг з реєстру платників ПДВ неможливо прочитати повністю, що є прямим порушенням вимог тендерної документації.
3. У додатку 5 тендерної документації вказано, що Форма „Цінова - пропозиція" подається на фірмовому бланку замовника у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасник у двох своїх пропозиціях забирає речення «Своїм підписом підтверджую свої зобов’язання та достовірність вищевикладеної інформації», що є порушенням в оформленні тендерної пропозиції.
4. Відповідно до п.9 ч.1 ст. 17. ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
У Довідці про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені ст. 17 Закону Учасника вказано, що в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України наявна інформація, передбачена п. 9 ч.2 ст 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», що не відповідає дійсності. В Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України така інформація відсутня. Крім того, що Учасник не надає жодного пояснення відсутності такої інформації, то він ще й вводить в оману Замовника, пишучи, що така інформація наявна. Більше того, Учасник надає довідку, що вся надана ним інформація є чинною та достовірною. З огляду на наведені обставини вважаю, що таку довідку можна вважати нікчемною.
5. Ціна Учасника за результатами аукціону становить 2 400 000 грн, проте у своїй остаточній пропозиції Учасник вказує ціну 2 399 998,5 грн. Відповідно до ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому не вказується навіть про можливість зменшення суми договору до підписання договору. Вважаю зазначення іншої ціни порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Зміна істотних умов договору (зокрема ціни) може здійснюватися сторонами після укладення такого договору, зокрема у випадку, передбаченому пунктом 5 частини четвертої статті 36 Закону у разі узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Таке ж роз’яснення надає Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповідь на запит № 197/2016 (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=f010f19e-8ae3-41ff-801d-63305dc16885).
6. Ціна, запропонована учасником є демпінговою. Відповідно до даних середньозваженої ціни електричної енергії на сайті ДП «Оператор Ринку» (https://www.oree.com.ua/index.php/indexes) закупівельна ціна на 12.02.2020 становила 1,13 грн (округлено) за 1 кВт . за умовами закупівлі ціна вказується з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ та з тарифом на передачу електричної енергії). Оскільки Учасник є платником податку на додану вартість, то закупівельна ціна електричної енергії для нього становить 1,53 грн(з урахування вартості тарифу на передачу електричної енергії визначеною згідно з Постанови НКРЕКП від 10.12.2019 року № 2668), при цьому Учасник ставить свою ціну 1,47 грн (округлено). Така ціна не є ринковою, Учасник проводить демпінг ціни, що не дозволяє нормально здійснювати свою діяльність іншим учасникам ринку та, імовірно, вводить в оману Замовника, оскільки Учасник є прибутковою організацією та для прибутку імовірно підвищить замовнику ціну. Більше того, така ціна порушує права ТзОВ «Електро Прайм», адже Учасник займається недобросовісною конкуренцією, що не дає ТзОВ «Електро Прайм» можливості нормально здійснювати свою господарську діяльність.
Отже, вважаємо, що Замовником було незаконно визнано переможцем учасника ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО", та, як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, чим порушено Закон України «Про публічні закупівлі». Цим незаконним рішенням Замовника дискриміновано, порушено права ТзОВ «Електро Прайм», що не дає йому стати переможцем у тендері, а, отже, укласти для себе фінансово вигідну угоду.
Тому, Замовник повинен відхилити Учасника ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО".
Враховуючи вищенаведене, просимо:
1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО".
4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- оплата за подання скарги.pdf 06.03.2020 17:29
- Скарга на дії Львівелектротранс.pdf 06.03.2020 17:29
- Довіреність АМКУ на всіх.pdf.p7s 23.03.2020 11:42
- Клопотання про відеозв'язок.pdf.p7s 23.03.2020 11:43
- Клопотання про відеозв'язок.pdf 23.03.2020 11:43
- Довіреність АМКУ на всіх.pdf 23.03.2020 11:43
- Рішення від 11.03.2020 №4580.pdf 11.03.2020 19:41
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-01-24-003320-a.c2.pdf 27.03.2020 19:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2020 №6033.pdf 31.03.2020 18:10
- Рішення від 30.03.2020 №6033.pdf 02.04.2020 20:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.03.2020 17:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.04.2020 20:58
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо незакнного рішення Замовника про визначення переможця закіпівлі та опублікування наміру про укладення Договору
Номер:
81c33c97ea8440d0ae442e5f42f3f735
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-003320-a.c1
Назва:
Вимога щодо незакнного рішення Замовника про визначення переможця закіпівлі та опублікування наміру про укладення Договору
Вимога:
Відповідно до оголошення № UA-2020-01-24-003320-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 24 січня 2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003320-a), Замовником – Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" (надалі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю електричної енергії.
На нашу думку, Замовником незаконно було визначено переможцем учасника ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО" (надалі - Учасник), оскільки він не виконав вимоги тендерної документації, порушення якої полягає в наступному:
1. Відповідно до п.4.4. Державної уніфікованої системи документації (уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації), Вимог до оформлення документів - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документа, підпис. Усі надані Учасником довідки та завірені документи без порядкових номерів та дати їх складення, що унеможливлює встановити дату їх складення та порушує вимоги законодавства щодо оформлення документів. На підставі чого такі довідки не варто брати до уваги взагалі.
2. Відповідно до абзацу 4 пункту 4 розділу 1 тендерної документації завантажені документи повинні бути читабельні. Документи Учасника, які вимагались тендерною документацією, зокрема Витяг з ЄДР та витяг з реєстру платників ПДВ неможливо прочитати повністю, що є прямим порушенням вимог тендерної документації.
3. Ціна, запропонована учасником є демпінговою. Відповідно до даних середньозваженої ціни електричної енергії на сайті ДП «Оператор Ринку» (https://www.oree.com.ua/index.php/indexes) закупівельна ціна на 12.02.2020 становила 1,13 грн (округлено) за 1 кВт . за умовами закупівлі ціна вказується з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ та з тарифом на передачу електричної енергії). Оскільки Учасник є платником податку на додану вартість, то закупівельна ціна електричної енергії для нього становить 1,54 грн (з урахування вартості тарифу на передачу електричної енергії визначеною згідно з Постанови НКРЕКП від 10.12.2019 року № 2668), при цьому Учасник ставить свою ціну 1,47 грн (округлено). за 1 кВт Така ціна не є ринковою, Учасник проводить демпінг ціни, що не дозволяє нормально здійснювати свою діяльність іншим учасникам ринку та, імовірно, вводить в оману Замовника, оскільки Учасник є прибутковою організацією та для прибутку імовірно підвищить замовнику ціну.
Отже, вважаємо, що Замовником було незаконно визнано переможцем учасника ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО", та, як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, чим порушено Закон України «Про публічні закупівлі».
Тому, Замовник повинен був відхилити Учасника ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО".
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо:
1. Розглянути зазначену вимогу у встановлений законодавством спосіб та термін.
2. Скасувати рішення щодо визнання переможцем ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО".
3. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Львівелектротранс.pdf 28.02.2020 12:48
Дата подачі:
28.02.2020 12:48
Вирішення:
У відповідь на вимогу (номер вимоги: UA-2020-01-24-003320-a.c1) яка розміщена на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 28 лютого 2020р. повідомляємо наступне (по пунктах):
1. Довідки та листи про які йдеться у вимозі подані учасником закупівлі – ЛМКП "Львівтеплоенерго" (надалі - Учасник) повністю відповідають вимогам тендерної документації, оскільки Замовник вимагав їх в довільній або запропонованій Замовником формі, що і виконав Учасник.
2. Усі документи подані Учасником є читабельні. А дефекти сканування жодним чином не нівелюють легітимність самого документу та не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника.
3. Запропонована Учасником ціна, жодним чином не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
З огляду на вищевикладене, вимога № UA-2020-01-24-003320-a.c1 не підлягає задоволеню.
Статус вимоги:
Відхилено