• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Бинт,вата,рукавички,шприці,пробірки,контейнери

Завершена

45 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225.00 UAH
Період оскарження: 13.01.2020 13:49 - 15.01.2020 10:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискваліфікації

Номер: 8a6399714f244de988d692b0b3fd9f81
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-13-000214-b.b1
Назва: Щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно Вашого рішення (Протокол №99 від 22.01.2020р.) ПВКП "Валлента" було дискваліфіковано у зв'язку з тим, що не надано гарантійного листа від виробника, однак нами надано гарантійний лист (Вих.№165/10 від 16.01.2020р), в якому зазначено, що поставлено буде повністю весь товар відповідної якості, в терміни вказані Замовником. Також звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити ДИСКРИМІНАЦІЮ учасників закупівлі, що і відбулося в даному випадку. ФОП Зінькевич-Печерна М.О. визнана переможцем (Протокол №100 від 22.01.2020р), однак РІЗНИЦЯ між нами та даним учасником складає 17 030,12 гривень. Головним принципом системи Прозорро є економія державних коштів. Наявність чи відсутність гарантійного листа від виробника не надає 100%-ї гарантії, що товар буде надано в повному обсязі, належної якості, адже договір буде підписано безпосередньо між Переможцем закупівлі та Замовником, а не з виробником. Просимо переглянути рішення щодо обрання переможця і не суперечити головному принципу системи Прозорро - економія коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Згідно Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Частини II. Порядку застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі: - вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Тобто під час проведення процедури закупівлі Замовник вимагає від Учасника інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Листи авторизації вимагаються Замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару. Також листи підтверджують можливість Учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі. На підставі вищевикладеного, робимо висновок про доцільність установлення Замовником одним із критеріїв загальних вимог до предмету закупівлі – листи авторизації.
Статус вимоги: Відхилено