• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з планового обстеження шляхопроводу № 1 на перетині магістралі безперервного руху та Стратегічного шосе в м. Київ (код за ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)

Завершена

377 307.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 886.54 UAH
Період оскарження: 16.01.2020 14:26 - 28.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Про внесення змін до умов тендерної документації

Номер: dbfd6cc544284be89c78382031593384
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-16-002037-c.b2
Назва: Про внесення змін до умов тендерної документації
Вимога:
Наступним повідомляємо про те, що роботи з обстеження будівель та споруд з метою визначення їх технічного стану, виконуються відповідно до вимог нормативних документів: - Закон України « Про регулювання містобудівної діяльності» ст. 39-2. - Постанова КМУ № 257 від 12 квітня 2017 р. Про затвердження порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва. - ДБН В.2.3-6:2009 Споруди транспорту. Мости та труби. Обстеження і випробування. - ДСТУ - Н Б В.1.2-18:2016 "Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану». Зазначені документи визначають основні вимоги до виконавців таких робіт, а саме: 1. «…. залучення відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт (далі - виконавці)». 2. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що застосовуються під час обстеження об’єктів, повинні відповідати положенням Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких засобів. Звертаємо увагу Замовника на те, що зазначені документи не передбачають наявність у виконавця робіт сертифікованої лабораторії та наявність сертифікату визначення вимірювальних можливостей. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання визначає ДСТУ ISO 10012:2005. ДСТУ ISO 10012:2005 не визначає документ, що підтверджує вимірювальні можливості суб’єкта господарювання (свідоцтво, сертифікат чи будь який інший документ). Крім того законодавством не визначені організації (підприємства) що мають право на оцінювання та визначення вимірювальних можливостей суб’єкта господарювання. Враховуючи вищевикладене вимагаємо: 1) виключити з Додатку 1 до тендерної документації дискримінаційну вимогу Замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції чинного відповідного сертифікату визначення вимірювальних можливостей установи, щодо можливості здійснення відповідних вимірювальних можливостей та копію документу, що підтверджує наявність такої лабораторії у власності учасника або копію відповідного договору (надання послуг тощо); 2) Внести зміни до тендерної документації, шляхом доповнення до пункту "б" Додатку 1 тендерної документації наступного кваліфікаційного критерію учасника, а саме: «Учаснику надати чинний документ що підтверджує відповідність виконавця вимогам до системи керування процесами вимірювання».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинний відповідний сертифікат визначення вимірювальних можливостей установи, щодо можливості здійснення відповідних вимірювальних можливостей та копію документу, що підтверджує наявність такої лабораторії у власності учасника або копію відповідного договору (надання послуг тощо). Тобто Замовником надано можливість Учаснику підтвердити наявність власної або залученої лабораторії для проведення відповідних якісних випробувань відповідно до чинного законодавства. Встановлення вимоги щодо сертифікації залученої лабораторії встановлена з метою запобігання проведення не якісних, недостовірних та неповних даних лабораторних перевірок під час надання послуг за процедурою закупівлі та обумовлена специфічним характером предмету закупівлі, а саме – технічного обстеження ключових мостових споруд міста Києва. Крім того, повідомляємо, що будь-яка установа, організація, суб’єкт господарювання (у тому числі учасник) не обмежена в отриманні відповідного сертифікату про підтвердження випробувальних можливостей за умови провадження якісної, нормативно-відповідної діяльності такого суб’єкта та технічної компетенції вимірювальної лабораторії, або у випадку відсутності власної лабораторії в учасника - в залученні будь-якого суб’єкта (лабораторії), що має відповідний сертифікат визначення вимірювальних можливостей. За таких умов, відповідно до умов документації, Замовником жодним чином не обмежено учасників, умова тендерної документації не порушує принцип недискримінації учасників та не є дискримінаційною для учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про усунення дискрімінаційних вимог визначених тендерною документацією Замовника

Номер: 502858fff5074b56b1fe49ab6b2e2941
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-16-002037-c.a1
Назва: Про усунення дискрімінаційних вимог визначених тендерною документацією Замовника
Вимога:
Відповідно до п.1 Розділу 5 тендерної документації "Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій", зазначене наступне: "При оцінці тендерної пропозиції Учасника, який запропонував найнижчу цінову пропозицію, Замовником враховується попередній досвід співпраці з Учасником та попередній досвід щодо виконання аналогічного договору (договорів) з даним Учасником, в тому числі строки, якісні та кількісні характеристики виконання договору (договорів), відсутність зауважень щодо виконання договору (договорів) з боку Замовника. У разі наявності письмових зауважень або претензій щодо виконання такого договору (таких договорів) з Учасником, Замовник відхиляє його тендерну пропозицію". Вважаємо що вищезазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до колишніх учасників закупівлі, які раніше (в минулому) приймали участь в закупівлях, організатором яких був КП "Київшляхміст". Враховуючи вищезазначене, вимога встановлена Замовником в п.1 Розділу 5 тендерної документації є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі, порушує принципи здійснення закупівель визначених ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), ч.3 статті 5 Закону (замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників); ст. 16 Закону, якою визначений вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників; п.4 статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). З цього питання Постійно діючою Адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель винесене відповідне Рішення від 17.04.2018р. № № 3588-р/пк-пз, яким зобов'язано Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" внести відповідні зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних вимог, які були викладені в тендерній документації КП "Київшляхміст". (копія рішення додається). Керуючись ст.3, ч.3 ст.5, ст.16, п.4 ст.22, ст.23 Закону, вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу встановлену п.1 Розділу5 тендерної документації замовника КП "Київшляхміст", в частині наявності письмових зауважень, або претензій щодо попереднього досвіду співпраці з КП "Київшляхміст".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Враховуючи, що мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»), а також з метою підтвердження належного виконання учасниками умов договорів щодо комплексного спеціального обстеження мостів та шляхопроводів, підприємством «Київавтошляхміст» встановлено зазначені вимоги. Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18 визнано протиправним та скасовано рішення Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2018р. № № 3588-р/пк-пз. Таким чином, критерії підтвердження досвіду виконання обсягів робіт по аналогічних договорах, а також відсутність претензій виконання умов таких договорів, є об’єктивно необхідними для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційними, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні роботи, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами та іншими документами.
Статус вимоги: Відхилено