• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

підгузки для дорослих (11239)

Підгузки для дорослих розмір М або № 2 з середньою поглинальною здатністю – 11000 шт.; Підгузки для дорослих розмір М або № 2 з максимальною поглинальною здатністю – 3000 шт.; Підгузки для дорослих розмір L або № 3 з середньою поглинальною здатністю – 11000 шт.; Підгузки для дорослих розмір L або № 3 з максимальною поглинальною здатністю – 3000 шт

Завершена

410 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 100.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2020 16:13 - 01.02.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо зміни в тендерній документації терміну поставки

Номер: 23eafb5f82b8497bb7e2d753f990a02f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-003503-c.b3
Назва: Вимога щодо зміни в тендерній документації терміну поставки
Вимога:
Замовник свідомо занижує строки поставки. В тендерній документації стоїть строк поставки «протягом 3 днів (при цьому не вказано робочих чи календарних) з дня отримання заявки» — це пряма дискримінаційна умова, адже поставити продукцію в такий короткий термін може лише той постачальник, у якого вона вже є в наявності і склад знаходяться в даному регіоні. Обмежене коло постачальників має таку кількість продукції. Проте, виробники відомих торгових марок та постачальники, продукція яких знаходяться за межами України, взагалі позбавлені можливості взяти участь у закупівлі. Водночас постачальник, який вже заздалегідь знає про обсяги закупівлі (до оприлюднення тендерної документації), закуповує необхідну продукцію та має можливість поставити її вчасно. Крім того, адміністрація закладу чітко володіє, який залишок підгузиків на складі і може завчасно їх замовити у постачальника, ні в триденний термін, а зазделегідь. В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету, що встановлення таких вимог замовником, як строк поставки товару в тендерній документації, є дискримінацією по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, та зобов’язує замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію . Заздалегідь вдячні за порозуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерній документації, а саме п.4.4 "строк поставки товарів", Розділу 1 Загальні положення, вказано термін до 31.12.2020 року. Відповідно до Додатку2, Договору про закупівлю, а саме п.5.1.: поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до зявки на протязі 7 календарних днів з моменту одежання відповідної зявки Замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

внести зміни до ТД та проекту договору

Номер: 599ba5a7e1ef4b5eb9be4998793265ab
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-003503-c.b2
Назва: внести зміни до ТД та проекту договору
Вимога:
Просимо вказати яка кількість поставок буде в рік, або повинна буде здійсненна поставка товару однією партією. Крім того, просимо збільшити термін подання заявки щодо поставки товару до 7-10 днів. Вимога 3 дні є діскримінаційною, оскільки підгузики це не швидкопсуві продукти та враховуючи велику територію України обмежує коло учасників, які розташовані на сході та півдні України і через погодні умови можуть не виконати її. Ми є потенційним учасником, з багаторічним досвідом роботи і ця вимога порушує наші права як потенційного Учасника. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, вище зазначена вимога щодо терміну поставки 3 дні є обмежуючою та дискримінаційною і порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вище зазначене, дана вимога має бути виключена з ТД або змінена. Просимо внести зміни до ТД і проекту договору. Також хочемо зазначити, що подібну ситуацію розглядали в АМКУ . Рішення додається.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Поставка товару має здійснюватися за заявкою Замовника, в необхідній кількості в залежності від потреб закладу та не частіше ніж раз на місяць. Строк поставки товару збільшено до 7 календарних днів з моменту одержання відповідної заявки та викладено в новій редакції
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

порушення законодавства

Номер: 59818b07ab6e44ebac6c7ae255bbd854
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-003503-c.b1
Назва: порушення законодавства
Вимога:
Просимо вас видалити з додатка 1 вимогу, що замовник вправі витребувати під час проведення кваліфікації учасників, від учасників документи, що підтверджують кваліфікацію учасника у письмовій формі, оскільки згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" всі документи подаються через електронну систему.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дана вимога вилучена та викладено Додаток №1 у новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено