-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 50313000-2- Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки Послуги з заправки та регенерації картриджів
Завершена
850 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2020 19:44 - 20.01.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
df377b8d783d489e978990742fb08340
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-000685-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Скарга
про усунення порушень у процесі проведення допорогової закупівлі
«Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки" додається у супровідній документації
Послуги з заправки та регенерації картриджів»
№ UA-2020-01-14-000685-b (ідентифікатор: b3c02ed49f8945e8834f1c4624fd1f28)
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга усунення порушень.pdf 03.02.2020 10:47
- Єресько.docx 06.02.2020 08:46
Дата подачі:
03.02.2020 10:47
Вирішення:
Шановна Інно Валеріївно!
У відповідь на Вашу скаргу про усунення порушень у процесі проведення допорогової закупівлі за тендером № UA-2020-01-14-000685-b «ДК 021:2015 50313000-2- Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки Послуги з заправки та регенерації картриджів» повідомляємо наступне.
ТОВ «СІНТ», відповідно до інформації, зазначеної на сайті usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, має такі види діяльності:
Код КВЕД 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення (основний);
Код КВЕД 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням;
Код КВЕД 95.11 Ремонт комп'ютерів і периферійного устатковання;
Код КВЕД 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах;
Код КВЕД 72.19 Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук
Сертифікат, виданий компанії ТОВ «СІНТ» генеральним директором ТОВ «Маккон», свідчить про те, що вона є регіональним дилером з продажу витратних матеріалів Static Control, Makkon, Dayton.
Конкурсна документація до тендеру № UA-2020-01-14-000685-b містила наступні вимоги до виконавця робіт:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1.1. Довідка Учасника, що містить інформацію про наявність обладнання власного або орендованого та матеріально-технічної бази (компанією ТОВ «СІНТ Харків» надано- файл «pdfjoiner (8).pdf», 4 стор.)
1.2 Довідка щодо наявності в учасника станції очистки картриджів. (компанією ТОВ «СІНТ Харків» надано- файл «pdfjoiner (8).pdf», 5 стор.)
1.3 Копію паспорта установки очистки картриджів, виданого Виробником. (компанією ТОВ «СІНТ Харків» надано- файл «pdfjoiner (8).pdf», 6-9 стор.)
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.1. Інформація про працівників, які будуть залучені до виконання договору (кількість, досвід роботи). (компанією ТОВ «СІНТ Харків» надано- файл «pdfjoiner (8).pdf», 10, стор.)
2.2 Копію наказу про штатний розклад, з вказівкою посад та кількістю штатних одиниць, або копії трудових договорів з працівниками на момент дати оголошення закупівлі. (компанією ТОВ «СІНТ Харків» надано- файл «pdfjoiner (8).pdf», 11 стор.)
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. (компанією ТОВ «СІНТ Харків» надано- файл «pdfjoiner (8).pdf», 12-22 стор.)
4.Наявність сервісного центру у місті Харкові (компанією ТОВ «СІНТ Харків» надано- файл «pdfjoiner (8).pdf», 23 стор.)
4.1 Довідку в довільній формі про розташування сервісного центру у місті Харкові, з наданням адреси та контактних телефонів. (компанією ТОВ «СІНТ Харків» надано- файл «pdfjoiner (8).pdf», 23 стор.)
5. Інформацію Учасника про наявність підмінного фонду картриджів на всі із наведених у специфікації Технічні вимоги до тендерної документації моделей принтерів.
5.1 Довідку в довільній формі про наявність підмінного фонду картриджів на усі із наведених у специфікації Технічні вимоги до тендерної документації моделей принтерів. (компанією ТОВ «СІНТ Харків» надано- файл «pdfjoiner (8).pdf», 24 стор.)
6. Інформацію Учасника про використання витратних матеріалів будь-яких окрім матеріалів походження (виробництва) з КНР (Китай).
-зазначимо, що вимоги до учасника щодо безпосереднього виробництва витратних матеріалів з нашої сторони не було.
6.1 Надати копію договору на поставку витратних матеріалів з виробником (або офіційним представником) та фасувальником витратних матеріалів, який має свою торговельну марку або з офіційним дилером компанії , яка офіційно постачає ці витратні матеріали. (компанією ТОВ «СІНТ Харків» надано- файл «pdfjoiner (8).pdf», 25-28 стор.)
6.2 Надати копію свідоцтва на знак для товарів і послуг фірми виробника та постачальника витратних матеріалів, завірену фірмою виробником витратних матеріалів, якій належить торговельна марка або копію сертифіката, що постачальник витратних матеріалів є регіональним дилером компанії, як
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушень у процесі проведення допорогової закупівлі «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки Послуги з заправки та регенерації картриджів» № UA-2020-01-14-000685-b (ідентифікатор: b3c02ed49f8945e8834f1c46
Номер:
81532503fe4b4a94b12a2fea10418655
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-14-000685-b.b1
Назва:
Вимога про усунення порушень у процесі проведення допорогової закупівлі «Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки Послуги з заправки та регенерації картриджів» № UA-2020-01-14-000685-b (ідентифікатор: b3c02ed49f8945e8834f1c46
Вимога:
Вимога
про усунення порушень у процесі проведення допорогової закупівлі
«Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки Послуги з заправки та регенерації картриджів»
№ UA-2020-01-14-000685-b (ідентифікатор: b3c02ed49f8945e8834f1c4624fd1f28)
додається
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про усунення порушень.pdf 24.01.2020 11:20
Дата подачі:
24.01.2020 11:20
Вирішення:
Доброго дня.
Розглянувши Вашу вимогу вважаємо її передчасною оскільки на сьогоднішній день тендер знаходиться в стадії обробки інформації отриманої від постачальників. У разі не надання постачальником інформації до своєї пропозиції та в процесі виявлення цього факту йому надається можливість усунути вищевказані обставини шляхом завантаження відповідних документів (завантажити) їх через торгівельний майданчик.
Дякуємо Вам за пильність ми обов’язково звернемо увагу на питання порушені Вами у вимозі під час опрацювання конкурсних пропозицій учасників.
Статус вимоги:
Відхилено