• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля» (картопля)

Завершена

76 190.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 380.95 UAH
Період оскарження: 21.01.2020 16:31 - 24.01.2020 17:10
Вимога
Відхилено

Заперечення до зауважень зазначених в протокол від 05.02.2020р. №26 засідання тендерного комітету Добропільської районної державної адміністрації

Номер: 04a8ea65a2fc4b5e87872b197d54d439
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-003128-a.a2
Назва: Заперечення до зауважень зазначених в протокол від 05.02.2020р. №26 засідання тендерного комітету Добропільської районної державної адміністрації
Вимога:
Прошу розглянути, взяти до уваги заперечення 1-4 викладені вище, дати розгорнуту обгрунтовану відповідь та подальше рішення
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: лист-відповідь до вимоги додається
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Заперечення до зауважень зазначених у Протоколі від 05.02.2020р. №26/Д засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської районної державної адміністрації

Номер: dc8a33a69bc0455cbf3db32ae1933503
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-003128-a.a1
Назва: Заперечення до зауважень зазначених у Протоколі від 05.02.2020р. №26/Д засідання тендерного комітету відділу освіти Добропільської районної державної адміністрації
Вимога:
1. Щодо пункту 1 Протоколу від 05.02.2020р. №26/Д - Договір на оренду нежитлового приміщення був підписний Сторонами блідим олівцем, тому дані на сканованій копії здаються відсутніми. Враховуючи, розмноження копій з оригіналів договору, а також констатуючи той факт, що копія засвідчена (копія вірно з підписом), що чітко відображається на самому договорі, можна прийти до висновку, що договір підписаний та має юридичну силу, та був наданий в паперовому вигляді відповідно до вимог зазначених в «Оголошенні про проведення закупівлі за електронною системою». 2.Щодо пункту 2 Протоколу від 05.02.2020р. №26/Д - Договір про оренду автомобіля ймовірно з технічних причин не завантажився на електронний майданчик, але все ж таки був наданий в паперовому вигляді в установлені терміни, що підтверджує наявність та юридичну силу. Прошу зазначити, що в завантаженому договорі на послуги дезінфекції зафіксовано той самий автомобіль, що й в Договорі на оренду автомобіля наданого в паперовому вигляді. 3.Щодо пункту 3 Протоколу від 05.02.2020р. №26/Д -Графік поставки товарів не був наданий в електронному вигляді на момент подачі пропозиції через те, що в «Оголошенні про проведення закупівлі за електронною системою» в пункті 10 - вимоги до надання графіку поставки товарів відсутні, також пропозиція подавалась згідно вимогам пункту 11 цього оголошення на виконання додатку 2 -в якому відомості про надання графіка поставки товарів також відсутні. Також хочу зазначити, що посилання на додаток 2 (графік поставки) зазначеного в протоколі не співпадає з додатком 2 зазначеного в «Оголошенні про проведення закупівлі за електронною системою», а саме додаток 2 (форма пропозиції), що свідчить про викривлення інформації. 4. Щодо пункту 4 Протоколу від 05.02.2020р. №26/Д – Відомості про потужності /операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини та харчових продуктів в наявності, але помилково з технічних причин не завантажились через великий об’єм поданої документації.
Вирішення: лист-відповідь до вимоги додається
Статус вимоги: Відхилено