• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

Завершена

71 245.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 357.00 UAH
Період оскарження: 23.01.2020 11:25 - 28.01.2020 11:30
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД»

Номер: b2bfd3b78a704ec9aeb8cfa986a8ca8f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-23-001279-a.a2
Назва: ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД»
Вимога:
Вимога у файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Наданий засіб Мікросепт не має в своєму складі емоленти, а Ви пропонуєте його і для обробки рук і для обробки поверхонь.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 51fc5168f7914350b298816fe3156373
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-23-001279-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовнику. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. у Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою. Склад засобів прописаний так , що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками копанії-виробника. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. Щодо Хлорантин Актив 1000таб. по 1,0г - Діюча речовина - діхлорізоціанурат натрію: Є конкретне питання: чому саме такий склад, адже це хлорвмісний засіб і основне це є активний хлор, що виділяється при розчинені у воді засобу, а як відомо на ринку є безліч засобів на основі дихлорізоціонурової чи то трихлорізоціанурової кислоти в різних кількісних пропорціях, як окремо взятих так і сумісних, але при цьому визначений саме активний хлор від 30 до 60%. Тож чому не написати у вимогах : Таблетований, хлорвмісний засіб, з кількістю активного хлору не менше 50% в 1 таблетці при розчинені її у воді. По друге чому таблетки по 1.0г,.а якщо буде запропоновано таблетки по 3 г( 1 кг у банці) з насічками для приготування меншої кількості робочого розчину ви будете розглядати таку пропозицію? Щодо Біопагдез з ензимами - Активні речовини - комплекс полігуанідини + ЧАС + Тетраніл У-формула посилена ензимами (амілаза, протеза, ліпаза): Ви взагалі знаєте , що Тетраніл У, це просто поверхнево активна речовина для надання миючого ефекту у засобі. І більшість виробників просто пишуть у складі поверхнево активні речовини, не перераховуючи їх назву. До того ж наявність полігуанідіна у складі засобу веде до утворення липкої плівки на поверхнях ( якщо ви планували використовувати його для поверхонь). Щодо "Квікцид" з емолентами та "Квікцид" з очищуючим компонентом: Чому ви надаєте перевагу (п-пропанол, 2-пропанол)? Усім відомо що токсичність пропилових спиртів (пригнічення центральної нервової системи) у порівнянні з етиловим вища у 10 разів. До того ж засоби на основі про пилових спиртів (якщо вони там дійсно є у вказаний кількості) мають більш різкий та неприємний запах. А ваша специфіка праці ( стоматологія) це постійна обробка крісел, медичного обладнання, та ін.. що здійснюється під час зміни після прийому кожного пацієнта. Тому у закладі потрібно використовувати засоби на основі етилового спирту, або на крайній випадок суміші етилового спирту з невеликою кількістю пропилового спирту. Бо в іншому разі персонал сам не буде використовувати у потрібній кількості засіб, щоб не дихати парами пропилових спиртів (це веде до вираженої головної болі) і таким чином наражаються на небезпеку ваші пацієнти. Все це також можно однести і до обробки рук – різкий неприємний запах відвертає персонал від проведення антисептичних заходів у той кількості яка регламентована нормативними актами. Щє не зрозуміло, навіщо вам дія антисептичного засобу до 5 годин під рукавичками? Яка маніпуляція триває стільки часу у вашому закладі? Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів. Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі». Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: 1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги; 2) Виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Процедуру закупівлі проводимо згідно наказу ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено