-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція
Завершена
196 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2020 09:24 - 29.01.2020 12:00
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
4f5c218903dc4f2ba080822c62a3533c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-000404-a.b2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження
Пов'язані документи:
Учасник
- ОСКАРЖЕННЯ.docx 10.02.2020 15:25
Дата подачі:
10.02.2020 15:25
Вирішення:
Нами було розглянути вашу вимогу, щодо необґрунтованого відхилення пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ». З даного приводу зазначаємо наступне:
Відповідно до Ч.3 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
В Медико-технічних вимогах Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена Інструкцією.
Зауважимо, що у вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Тим більше, що ми, як Замовник, готові були розглядати еквіваленти.
Проте, ТОВ «ФАРТУНАТ» подало пропозицію із дезінфекційними засобами, які навіть не тільки еквівалентом але й аналогами назвати неможливо! Чи може бути аналогом дезінфекційний засіб рідина в концентрованому вигляді, тобто з нього потрібно готувати робочі розчини, який запропонований у якості еквівалента оголошеному до закупівлі готовому для використання дезінфекційному засобу на спиртовій основі, мета застосування якого – термінова (за 30-60 секунд) дезінфекція? Звичайно ж що не може визнаватись ні еквівалентом , ні аналогом. Чи може бути не те що еквівалентом, а аналогом, тобто схожим запропонований хлорвмісний засіб замість дезінфекційного засобу на основі перкарбонату, який при розчиненні у воді виділяє активний кисень? Звичайно ж що такий деззасіб не може вважатись аналогічним і тим більше еквівалентним до заявленого для закупівлі. І це тільки основні розбіжності між запропонованим ТОВ «ФАРТУНАТ та оголошеним Замовником для закупівлі. В протоколі розгляду пропозицій вказуються пункти за якими пропозиція ТОВ «ФАРТУНАТ» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі. При цьому ТОВ «ФАРТУНАТ» ще й заявляє в своїй скарзі що запропонував еквіваленти в т.ч. за діючими речовинами. Пропонуємо учаснику вивчити хоча би різницю між «активним хлором» та «активним киснем».
Підсумовуючи вищевикладене, - тендерна пропозиція ТОВ «ФАРТУНАТ» не відповідає умовам тендерної документації а її відхилення є правомірним. Нагадуємо також учаснику про відповідальність згідно чинного законодавства України за наклеп, образу честі і достоїнства, а саме так потрібно розцінювати викладене в оскарженні учасника торгів ФОП «ФАРТУНАТ».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
e6197311b01c4768938d19c0f06794db
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-000404-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику.
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.
Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
у Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так , що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками копанії-виробника.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретні назви товарів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло.
Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. А визначення Замовником очікуваної вартості закупівлі на суму 198000,00 грн. що всього на 2000,00 грн. відділяє її від процедури відкритих торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує факт змови та уникнення відкритої та чесної конкуренції.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
Вимога до зміни МТВ:
1. Тонік антисептичний БІОПАГДЕЗ. Не зрозуміло, для яких потреб ваш заклад планує використання цього препарату. Якщо потрібен препарат для проведення гігієнічної, хірургічної антисептики рук, обробки шкіри перед ін’єкціями, процедурами, то згідно діючих наказів це повинен бути спиртовмісний антисептичний засіб з 65% спиртів. Також необхідна наявність сполук які пом’якшують та захищають шкіру персоналу.
Якщо потрібен засіб для проведення екстреної постконтактної профілактики ВІЛ-інфекції, то згідно наказу МОЗ України від 05.11.2013 № 955 «ПОРЯДОК проведення екстреної постконтактної профілактики ВІЛ-інфекції у працівників при виконанні професійних обов’язків» п.2. Перша допомога передбачає обробку місця контакту:
а) при пораненні голкою або іншим гострим інструментом, забрудненим кров'ю чи біологічними матеріалами людини:
місце контакту промивається водою з милом;
поранена поверхня тримається під струменем проточної води кілька хвилин або поки кровотеча не припиниться.
б) при потраплянні крові або інших потенційно небезпечних біологічних рідин на непошкоджену шкіру місце контакту промивається водою з милом;
в) при укусі з порушенням цілісності шкіри:
рана промивається водою, видаляються некротизовані тканини та проводиться обробка рани дезінфікувальним засобом (20 % водний розчин хлоргексидину біглюконат, 3 % перекис водню);
призначається антибактеріальна терапія;
г) при потраплянні крові або інших потенційно небезпечних біологічних рідин в очі:
око промивається водою або фізіологічним розчином.
При цьому не допускається: промивання очей милом або дезінфікувальним розчином; знімання контактних лінз під час промивання очей. Після промивання очей контактні лінзи знімаються та обробляються, після чого вони вважаються безпечними для подальшого використання;
Тобто потрібен або 20 % водний розчин хлоргексидину біглюконат (без спиртів), або 3 % перекис водню, а взагалі потрібна проточна вода.
2.«КВІКЦИД» (з очищуючим ком-ом). Якщо Вам потрібен засіб для проведення швидкої дезінфекції, то слід зазначити, що токсичність пропилових спиртів (пригнічення центральної нервової системи) у порівнянні з етиловим вища у 10 разів. Тому у закладі де знаходяться діти від народження до 4 років потрібно використовувати засоби на основі етилового спирту, або на крайній випадок суміші етилового спирту з невеликою кількістю пропилового спирту.
3. БІОПАГДЕЗ. Ваша вимога : Активні речовини – комплекс полігуанідини + ЧАС + Тетраніл У- формула посилена в мийно-очищувальному комплексі нема ензимів.
Взагалі не зрозуміло для яких потреб ви збираєтеся використовувати цей засіб. Чому в мийно-очищувальному комплексі нема ензимів, якщо у наступному препараті вимагається їх наявність, а по всіх параметрах по використанню та призначенню він такий самий?
Ви взагалі знаєте , що Тетраніл У, це просто поверхнево активна речовина для надання миючого ефекту у засобі. І більшість виробників просто пишуть у складі поверхнево активні речовини, не перераховуючи їх назву.
До того ж наявність полігуанідіна у складі засобу веде до утворення липкої плівки на поверхнях ( якщо ви планували використовувати його для поверхонь).
4. ВЕЛІДЕЗ з ензимами Теж хотілось би більш конкретного роз’яснення для чого ви плануєте використання засобу з ензимами, якщо попередній повинен бути без,але має таке ж призначення.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі».
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги;
2) Виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад та більш конкретно розписати для яких потреб здійснюється закупівля.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2020 17:55
Вирішення:
Дякуємо за звернення, в документацію торгів будуть внесені зміни із більш детальним описом технічних характеристик дезінфекційних засобів.
Водночас - Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, тобто даною нормою Закону, Замовникунадано право, а не встановленообов’язок. Вимога пункту третьогочастинидругоїстатті 22 Закону про те, щотехнічнаспецифікація предмета закупівлі, яку повинна містититендернадокументація, не повинна міститипосилання на конкретніторговельну марку чифірму, патент, конструкціюабо тип предмета закупівлі, джерелойогопоходженняабовиробника та якщо у разітакепосилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна міститивираз “абоеквівалент”, стосуєтьсясаметендерноїдокументації, яка розробляється та затверджуєтьсязамовникомпід час здійснення процедур закупівель, щопередбаченістаттею 12 Закону. Відповідно до ст. 12 Закону закупівляможездійснюватися шляхом застосуванняоднієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентнийдіалог; переговорна процедура закупівлі – допороговазакупівлявідсутня в даномупереліку. Враховуючивищевикладенедія Закону не поширюється на проведеннядопороговихзакупівель.
При цьому, наказ ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019р «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» розділ ІІ п.2 Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи та інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі, що й було виконано замовником даної закупівлі.
Під час формування технічного завдання для закупівлі дезінфекційних засобів враховані вимоги чинних нормативних документів щодо профілактики інфекційних захворювань, включаючи Закони України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про захист населення від інфекційних хвороб», наказ МОЗ України №236 від 04.04.2012р. №236 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів» в т.ч. щодо планування заходів попередження появи мікроорганізмів стійких до дії дезінфекційних засобів, наказ МОЗ України від 05.11.2013 № 955 «ПОРЯДОК проведення екстреної постконтактної профілактики ВІЛ-інфекції у працівників при виконанні професійних обов’язків», наказ 23.11.2007 N 740/1030/4154/321/614а
Про заходи щодо організації профілактики передачі ВІЛ від матері до дитини, медичної допомоги і соціального супроводу ВІЛ-інфікованих дітей та їх сімей», наказ МОЗ України №234 від 24.03.2016р. Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів та інші.
Перелік технічних характеристик до предмету закупівлі викладені Замовником виходячи із специфіки потреб нашого закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання засобів саме з такими технічними характеристиками, врахована індивідуальна переносимість персоналом та чутливість до хімічних агентів у вихованців, особливо із огляду на дитячий вік, стан мікробіологічного пейзажу лікарняного середовища інші важливі чинники.Отже, замовником встановлено ознаки предмету закупівлі, які мають раціональне обґрунтування, а саме реалізація права на закупівлю конкретного товару відповідної якості з урахування конкретної епідеміологічної ситуації в закладі, умов роботи та індивідуальної чутливості персоналу до складових засобів.Замовник є вільним у визначеннітехнічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сферізастосування товару та жодним чином не зобов’язанийвстановлювативимоги до предмету закупівлі з урахуваннямможливостейучасників, а навпаки, учасникипроцедуридержавнихзакупівельзобов’язанінадаватитакітендерніпропозиції, якібудутьвідповідативстановленимзамовникомвимогам.
Викладені в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі, в т.ч. хімічний склад, фасування та найменування засобів не порушують вимог чинного законодавства, включаючип. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренціїа, не обмежують коло учасників закупівлі і жодним чином не призводять до їх дискримінації.
Пропонуємо Вам припинити безпідставні звинувачення у відповідь на які фахівці мають право звертатись в правоохоронні органи для захисту гідності, честі, ділової репутації від наклепів, натомість запрошуємо прийняти участь у торгах із вказаним переліком дезінфекційних засобів чи їх еквівалентами.
Статус вимоги:
Відхилено