• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень), код ДК 021:2015 - 90910000-9

Торги відмінено

2 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 250.00 UAH
Період оскарження: 03.01.2020 10:47 - 24.01.2020 17:00
Вимога
Відхилено

Вимога про внесення змін до тендерної документації з метою дотримання чинного законодавства про працю та відпочинок.

Номер: 47bc9eac3eb940c4b53dc83ea3cc8697
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-03-000287-a.c1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації з метою дотримання чинного законодавства про працю та відпочинок.
Вимога:
Бюджет закупівлі становить 2 450 000,00 грн., який має включати усі витрати Виконавця, в т.ч. на оплату праці, витратні матеріали, на забезпечення працівників засобами захисту, формою та засобам прибирання та інші, витрати на оподаткування та рентабельність діяльності. За існуючого бюджету закупівлі виконати вимоги Замовника, не порушуючи законодавство про працю, немає можливості. Відповідно до абз.1 розділу ІІ Технічного завдання (додаток №2 до документації) та відповідно до п.5.2 Проекту договору (додаток №3 до документації) Замовник встановлює режим роботи працівників Виконавця: «…Прибиральниці постійно знаходяться на робочому місці протягом усього часу надання послуг на об'єктах, який зазначено в Додатку №1 до Договору. Субота, неділя – вихідний.» В таблиці 1.1 Технічного завдання (додаток №2 до документації) вказано «Час надання послуг на об'єкті». Детально вивчивши технічне завдання (особливо таблицю 1.1), можна дійти висновку, що працівники Виконавця повинні бути працевлаштовані за трудовими договорами, договори ЦПХ, в даному випадку, не можна застосовувати, що доведено судовою практикою (як приклад: див. рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 05.12.2018 по справі № 2340/3415/18). Проаналізувавши закупівлю проведену АТ "Ощадбанк” філія – Полтавське обласне управління" у 2019 р. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-22-002090-b ), можна дійти висновку, що Замовник не розуміє наслідки проблеми, яку створює для Виконавця, змушуючи його порушувати закон, укладаючи договори ЦПХ. Відповідь Замовника (вих..№ 114.26/34 від 27.02.2019р.) на вимогу одного з учасників закупівлі 2019 р.: «…До того ж, чинним законодавством України не заборонено укладання суб’єктами господарювання цивільно-правових угод з фізичними особами для виконання певних видів робіт. Тому твердження ФОП Корнієнка В.О. про те, що укладення таких угод порушує права працівника щодо дотримання соціальних гарантій з оплати праці, є недоречним та безпідставним.» є доказом нерозуміння наслідків своїх дій. Наслідком для учасника – переможця є судовий процес: https://zmist.pl.ua/news/pidprijemicyu-yaka-nadavala-oshchadbanku-u-poltavi-kliningovi-poslugi-oshtrafuvali-na-3-milioni-za-neoformlenih-pracivnic Джерело:ресурс «ЗМІСТ»). Проаналізувавши технічне завдання, проведемо розрахунок витрат на оплату праці, врахувавши вимоги чинного законодавства (працівники мають працювати в режимі повної та часткової зайнятості (по 8, 6, 4 години)): - для надання послуг потрібно ≈ 42 працівника (не врахована заміна при наданні відпустки та заміна при лікарняному), які мають бути прийняті на ≈ 30,95 оклади з урахуванням часткової занятості (точна кількість буде встановлена при опрацюванні табелю використання робочого часу). Отже, врахувавши встановлені розмір мінімальної заробітної плати та розмір мінімального єдиного соціального внеску, отримаємо: 30,95 *4723,00+42*(4723,00*22%)=146176,85+43640,52=189,817,37 грн. – це сума фонду оплати праці та ЄСВ. - для дотримання вимог чинного законодавства про працю та відпочинок в бюджет Закупівлі потрібно закласти резерв відпусток (працівники, які працюють за трудовими договорами мають право на 24 календарні дні відпустки на рік. Якщо така відпустка не буде використана, то при звільненні роботодавець зобов’язаний компенсувати її). Резерв відпусток на місяць розрахуємо з урахуванням методичних рекомендацій за формулою: Рміс=ЗПміс * Кєсв * Кр, де Рміс – місячна сума резерву на оплату відпусток; ЗПміс – нарахована зарплата за місяць; Кєсв – коефіцієнт ЄСВ (Кєсв =1+(%ставка нарахування ЄСВ : 100%); Кр – коефіцієнт резервуваня (в нашому випадку 0,06779). Рміс=146176,85*1,22*0,06779=12089,38 грн. – резерв відпусток на місяць. Отже, витрати Виконавця на оплату праці та нарахування встановлених законодавством витрат на утримання працівників становитимуть: 146176,85+43640,52+12089,38 = 201906,75 грн. на місяць. На 11 місяців ця сума становитиме 201906,75*11=2 220 974,25 грн. (2 450 000,00 – 2 220 974,25):11=229025,75:11=20820,52 грн. на місяць на витрати пов’язані з забезпеченням діяльності (витратні матеріали, податки та ін..) і це без проведення редукціону. Тому, прошу: - або збільшити бюджет закупівлі з урахуванням усіх викладених розрахунків; - або внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу Замовника з технічного завдання (абз.1 розділу ІІ) та проекту договору (п.5.2) про постійне знаходження працівників на робочому місці протягом усього часу надання послуг на об'єктах та в таблиці 1.1 Технічного завдання (додаток №2 до документації) вказати «Час, протягом якого надаються послуги на об'єкті».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу у вкладному файлі
Статус вимоги: Відхилено