-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексні послуги з прибирання будівель і споруд Національного банку України
Надання послуг з комплексного прибирання будівель і споруд Національного банку України на 39 об’єктах, зазначених в розділі «Загальні положення» тендерної документації.
Завершена
33 051 285.11
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 200 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 200 000.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2020 17:35 - 22.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Національного Банку України
Номер:
ba3f8a45b0764492a6c19528a6139f1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-004124-b.a1
Назва:
Скарга на рішення Національного Банку України
Скарга:
Скарга на рішення Національного Банку України, щодо дискваліфікації Учасника ПП "Клінінг-Про" у зв'язку із не відповідністю учасника кваліфікаційним критеріям (відповідність умовам тендерної документації) до автоматичної оцінки тендерних пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_антимонопольний НБУ.pdf 06.03.2020 15:55
- Лист_Прозоро_.pdf 06.03.2020 15:55
- Квитанція про оплату_скарга.pdf 06.03.2020 15:55
- Рішення від 11.03.2020 № 4570 + лист Замовнику.pdf 12.03.2020 11:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2020 № 5099.pdf 18.03.2020 15:12
- Рішення від 17.03.2020 № 5099.pdf 20.03.2020 18:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.03.2020 15:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.03.2020 18:03
Задовільнена:
Так
Вимога
Без відповіді
Вимога у зв'язку з не наданням повного переліку документів передбачених тендерною документацією
Номер:
877e951a59b84e23bebac44af1bf6604
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-004124-b.a3
Назва:
Вимога у зв'язку з не наданням повного переліку документів передбачених тендерною документацією
Вимога:
Шановний Замовнику Національний Банк України. Ми, ПП “Клінінг-Про”, м. Львів, вул. Сахарова 37, 5-ий поверх, ЄДРПОУ 35047973 як Учасник відкритих торгів: ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання, Ідентифікатор закупівліUA-2020-01-24-004124-b, вивчивши Вашу Тендерну документацію просим звернути увагу на не відповідність вимогам пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ", а саме:
1. Розділ 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», передбачає, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаженням файлів з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, де поміж іншим пунктами 8-9, передбачено:
«8) свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
9) свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями».
Так, Учасником ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість.
Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, тоді у цьому випадку він повинен надати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України, про те, що відповідний документ не передбачено, а саме витяг з реєстру платників податку на додану вартість або свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість.
Якщо ж учасник не є платником єдиного податку, у цьому випадку він повинен надати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України, про те, що відповідний документ не передбачено, а саме витяг із реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку.
Якщо один із вищевказаних документів не передбачений (не обов’язковий) чи (або) не подається, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що пояснюють відсутність у нього такого документу з обґрунтуванням та посиланням на конкретні статті законодавства України.
У випадку відсутності вищевказаних документів, та якщо учасник не надасть довідку у довільній формі з викладенням обставин, що пояснюють відсутність у нього документа з обґрунтуванням та посиланням на конкретні статті законодавства України, та (або) посилання на конкретні статті законодавства України будуть помилковими – Замовник вправі рахувати документ не поданим.
Аналогічна позиція викладена у абзаці 3 сторінки 3 рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 1370-р/пк-ск від 24.06.2016 року.
Так, Учасник ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” повинен був надати довідку з обґрунтуванням відсутності витягу із реєстру платників єдиного податку або свідоцтва про сплату єдиного податку.
Отже, Учасником не надано відповідної довідки з обґрунтуванням здійснення або не здійснення діяльності на підставі однієї із перелічених форм оподаткування, а отже його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Розділ 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», передбачає, поміж іншим: “ наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду успішного виконання аналогічного(них) договору (ів)* (надання комплексних послуг з прибирання будівель і споруд), подається згідно з наведеною формою”.
Також Замовником роз’яснено, що під приміткою “аналогічного(них) договору (ів) *”, йдеться про: “під «успішним виконанням аналогічних договорів» слід вважати виконання без застосування господарських санкцій зі сторони Замовника договорів, укладених на термін не менше 12 місяців, із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”.
Так, ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” у якості підтвердження виконання аналогічних договорів зазначено наступне:
1. Договір про надання послуг з щоденного прибирання приміщень № 01-10/19 від 28.08.2019 року (почав діяти з 01.10.2020 року), предмет договору – послуги з прибирання приміщень, укладений з ПрАТ “Мульті Весте Україна 3”.
Так, код ЄДРПОУ даного контрагента 35575330 та коди ведення економічної діяльності наступні:
Код КВЕД 81.10 Комплексне обслуговування об'єктів;
Код КВЕД 52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту;
Код КВЕД 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна;
Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (основний).
Аналізуючи коди ведення економічної діяльності контрагента ПрАТ “Мульті Весте Україна 3” можна дійти обґрунтованого висновку, що у його власності та користуванні не можуть перебувати приміщення, які відповідають своїми технічними характеристиками приміщенням НБУ, на яких надаватимуть послуги згідно договору, який потенційно укладатиметься.
Крім цього, в примітці зазначено: “аналогічного(них) договору (ів) *… із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”, проте, описуючи предмет Договору ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” зазначає лише про “послуги з прибирання приміщень” де не йдеться про будь-яку прибудинкову території, не говорячи вже про вимоги, зазначені в примітці, а отже вказаний договір не може слугувати доказом наявності досвіду виконання аналогічних Договорів.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що даний Договір почав діяти лише 01.10.2019 року, тоді як Вами в примітці зазначено: “ успішним виконанням аналогічних договорів» слід вважати виконання без застосування господарських санкцій зі сторони Замовника договорів, укладених на термін не менше 12 місяців”, тобто йдеться про договори, які успішно виконувались 12 місяців , тоді як станом на сьогодні лише п’ять повних місяців ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” надає такі послуги, що спростовує наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
2. Договір № 71М100/19-4к1 від 01.04.2019 року про надання послуг з комплексного прибирання внутрішніх приміщень та прилеглої території ПрАТ “Укртелеком” (Черкаська філія (!)), предмет Договору – надання послуг з комплексного прибирання внутрішніх приміщень та прилеглої території Черкаської філії ПАТ “Укртелеком”.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що послуги згідно даного Договору надаються виключно в Черкаській філії ПАТ “Укртелеком”, тоді як об’єкти, на яких необхідно надавати послуг НБУ знаходяться по всій території України, а не в одному регіоні.
Більше того, в примітці зазначено: “аналогічного(них) договору (ів) *… із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”, проте, описуючи предмет Договору ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” зазначає лише про “ надання послуг з комплексного прибирання внутрішніх приміщень та прилеглої території ” де не йдеться про послуги, зазначені в примітці, а отже вказаний договір не може слугувати доказом наявності досвіду виконання аналогічних Договорів.
Таким чином, у ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” відсутній досвід виконання аналогічних Договорів, що ставить під обґрунтований сумнів можливість надання ним якісних та вичерпних послуг в інтересах НБУ.
Відповідно до п.4 ч. 1 ст. ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ”, як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2020 16:22
Вимога
Без відповіді
Вимога у звяку з не наданням повного переліку документів передбачених тендерною документацією
Номер:
412219f6c8c94e9da68635f5efa2d1b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-004124-b.a2
Назва:
Вимога у звяку з не наданням повного переліку документів передбачених тендерною документацією
Вимога:
Шановний Замовнику Національний Банк України. Ми, ПП “Клінінг-Про”, м. Львів, вул. Сахарова 37, 5-ий поверх, ЄДРПОУ 35047973 як Учасник відкритих торгів: ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання, Ідентифікатор закупівліUA-2020-01-24-004124-b, вивчивши Вашу Тендерну документацію просим звернути увагу на не відповідність вимогам пропозиції Учасника Приватного Підприємства "ЄВРОХІМ ОДЕСА", а саме:
1. Розділ 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», передбачає, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаженням файлів з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, де поміж іншим пунктами 8-9, передбачено:
«8) свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
9) свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями».
Так, Учасником ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” у складі тендерної пропозиції надано витяг з реєстру платника податку на додану вартість.
Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, тоді у цьому випадку він повинен надати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України, про те, що відповідний документ не передбачено, а саме витяг з реєстру платників податку на додану вартість або свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість.
Якщо ж учасник не є платником єдиного податку, у цьому випадку він повинен надати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України, про те, що відповідний документ не передбачено, а саме витяг із реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку.
Якщо один із вищевказаних документів не передбачений (не обов’язковий) чи (або) не подається, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що пояснюють відсутність у нього такого документу з обґрунтуванням та посиланням на конкретні статті законодавства України.
У випадку відсутності вищевказаних документів, та якщо учасник не надасть довідку у довільній формі з викладенням обставин, що пояснюють відсутність у нього документа з обґрунтуванням та посиланням на конкретні статті законодавства України, та (або) посилання на конкретні статті законодавства України будуть помилковими – Замовник вправі рахувати документ не поданим.
Аналогічна позиція викладена у абзаці 3 сторінки 3 рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 1370-р/пк-ск від 24.06.2016 року.
Так, Учасник ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” повинен був надати довідку з обґрунтуванням відсутності витягу із реєстру платників єдиного податку або свідоцтва про сплату єдиного податку.
Отже, Учасником не надано відповідної довідки з обґрунтуванням здійснення або не здійснення діяльності на підставі однієї із перелічених форм оподаткування, а отже його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Розділ 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», передбачає, поміж іншим: “ наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду успішного виконання аналогічного(них) договору (ів)* (надання комплексних послуг з прибирання будівель і споруд), подається згідно з наведеною формою”.
Також Замовником роз’яснено, що під приміткою “аналогічного(них) договору (ів) *”, йдеться про: “під «успішним виконанням аналогічних договорів» слід вважати виконання без застосування господарських санкцій зі сторони Замовника договорів, укладених на термін не менше 12 місяців, із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”.
Так, ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” у якості підтвердження виконання аналогічних договорів зазначено наступне:
2.1. Договір № 2612-08 від 26.12.2018 року укладений з ТОВ “Красноармійська Кондитерська Фабрика” (перейменовано на ТзОВ “Смак+”), предмет договору – Комплекс послуг з прибирання службових приміщень та прилеглої території.
Так, код ЄДРПОУ даного контрагента 32186892 та коди ведення економічної діяльності наступні:
Код КВЕД 10.41 Виробництво олії та тваринних жирів;
Код КВЕД 10.72 Виробництво сухарів і сухого печива; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок тривалого зберігання (основний);
Код КВЕД 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами.
Аналізуючи коди ведення економічної діяльності контрагента ТОВ “Красноармійська Кондитерська Фабрика” (перейменовано на ТзОВ “Смак+”) можна дійти обґрунтованого висновку, що у його власності та користуванні не можуть перебувати приміщення, які відповідають та своїми технічними характеристиками приміщенням НБУ, на яких надаватимуть послуги згідно договору, який потенційно укладатиметься.
Крім цього, в примітці зазначено: “аналогічного(них) договору (ів) *… із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”, проте, описуючи предмет Договору ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” зазначає лише про “комплекс послуг з прибирання службових приміщень та прилеглої території ” де не йдеться про характеристики, зазначені в примітці, а отже вказаний договір не може слугувати доказом наявності досвіду виконання аналогічних Договорів.
2.2. Договір № 01070430-20 від 02.01.2020 року, укладений з НЕК “Укренерго” Центральна ЕС, предмет закупівлі (ДК 021:2015) 90910000-9 Послуги з прибирання приміщень виробничих будівель на підстанціях та прилеглих територіях.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що даний Договір почав діяти лише 02.01.2020 року, тоді як Вами в примітці зазначено: “успішним виконанням аналогічних договорів” слід вважати виконання без застосування господарських санкцій зі сторони Замовника договорів, укладених на термін не менше 12 місяців”, тобто йдеться про договори, які успішно виконувались 12 місяців , тоді як станом на сьогодні лише два повних місяці ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” надає такі послуги за даним Договором, що спростовує наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
2.3. Договір № 104.30-16/46 від 03.01.2020 року, укладений з АТ “Державний ощадний банк України”, Філія-Донецьк обласне управління АТ “Ощадбанк”, предмет Договору – Послуги з прибирання офісних приміщень(!).
Отже, послуги згідно даного Договору надаються виключно в Донецькій філії АТ “Ощадбанк”, тоді як об’єкти, на яких необхідно надавати послуг НБУ знаходяться по всій території України, а не в одному регіоні.
Крім цього, в примітці зазначено: “аналогічного(них) договору (ів) *… із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”, проте, описуючи предмет Договору ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” зазначає лише про “прибирання офісних приміщень” де не йдеться про будь-яку прибудинкову територію або будь-які інші характеристики, зазначені в примітці, а отже вказаний договір не може слугувати доказом наявності досвіду виконання аналогічних Договорів.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що даний Договір почав діяти лише 03.01.2020 року, тоді як Вами в примітці зазначено: “успішним виконанням аналогічних договорів” слід вважати виконання без застосування господарських санкцій зі сторони Замовника договорів, укладених на термін не менше 12 місяців”, тобто йдеться про договори, які успішно виконувались 12 місяців , тоді як станом на сьогодні лише два повних місяці ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” надає такі послуги, що спростовує наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
3. Розділ 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачає: “ Послуги мають відповідати вимогам, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації “Вимоги до якості надання послуг”. Форма Чек-листа наведена у Додатку 8 “Чек-лист” до тендерної документації.”
Проте, всупереч даній вимозі учасником ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” в складі тендерної пропозиції не надано форму чек-листа наведену в додатку 8 до тендерної документації.
Таким чином, у ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” відсутній досвід виконання аналогічних Договорів, що ставить під обґрунтований сумнів можливість надання ним якісних та вичерпних послуг в інтересах НБУ.
Відповідно до п.4 ч. 1 ст. ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” , як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2020 16:18