-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прання медичної білизни
Під місцем поставки слід розуміти адреси визначені Замовником: вул. Лисенка, 31, м. Львів, 79008 та вул. Лікарська, 3, смт. Брюховичі, Львівська обл.
Завершена
345 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2020 16:33 - 06.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Прострочені декларації про відповідність
Номер:
ab231c2c8e8d473cb5b2daa84180feb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-003425-a.b3
Назва:
Прострочені декларації про відповідність
Вимога:
Шановний Замовник повідомляємо Вас про те, що Учасником ФОП Дрінь І.І. . надано у складі тендерної пропозиції прострочені декларації про відповідність. Відповідно до вимог Документції Додатку №3 Учасник у складі своєї пропозиції тендерних торгів повинен надати копію (копії) сертифікатів відповідності та висновку (висновків) сантітарно-епідеміологічної експертизи на засоби для обробки та прання білизни.
Учасник подав:
1) Декларацію про відповідність Технічний регламент мийних засобів, затверджений ПКМУ від 717 від 20.08.2008 Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ" - термін дії до 04.02.2019.
2) Декларацію про відповідність Технічний регламент мийних засобів, затверджений ПКМУ від 717 від 20.08.2008 Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланідас" - термін дії до 19.04.2019.
3) Декларацію про відповідність Технічний регламент мийних засобів, затверджений ПКМУ від 717 від 20.08.2008 Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланідас" - термін дії до 17.06.2019.
Таким чином, ми вважаємо, що Учасник ФОП Дрінь І.І. не виконав вимоги п.3 Технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації) та відповідно до п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 цього Закону і має бути відхилений. У разі не реагування на дану інформацію змушені будемо звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
03.04.2020 09:01
Вирішення:
Замовник ознайомлений зі змістом вимоги тож повідомляємо, що проведена оцінка тендерної пропозиції ФОП Дрінь відповідає всім вимогам, оскільки Замовник вимагав тільки копії сертифікатів відповідності та висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби для обробки та прання білизни, належні копії гарантійних листів товаровиробника на якісне та своєчасне постачання миючих та дезінфікуючих засобів, а тому не може брати до уваги ті документи, що не були передбачені вимогами тендерної документації та медико-технічними вимогами, оскільки таким чином прямо буде порушувати вимоги закону та інтереси інших учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Недостовірність наданих документів
Номер:
40ef0247d65d4a059899da4a8311ed6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-003425-a.b2
Назва:
Недостовірність наданих документів
Скарга:
Фізична особа-підприємець Дрінь Ірина Ігорівна (надалі – Скаржник) як Учасник торгів не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем торгів ФОП Наливайко Христина Ярославівна з наступних обставин.
1. На виконання пунктів 3-4 Технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації) ФОП Наливайко Х.Я, надано гарантійного листа-авторизацію від 16.04.2019 № 103-04/2019 від ТОВ «Еколаб ТзОВ» щодо права представляти в державних закупівлях дезінфікуючі засоби при технологічному процесі прання зі строком дії даної авторизації до 31.12.2020 року.
Проте на наш запит від 11.02.2020 № 227/5 щодо підтвердження чи спростування достовірності наданих документів для ФОП Наливайко Х.Я. отримано відповідь, що ТОВ «Еколаб ТзОВ» надавало лист-авторизацію для ФОП Наливайко Х.Я. своїм листом (вих 103-4/2019 від 16.04.2019) зі строком дії авторизації до 31.12.2019 року. Договірні відносини між ТОВ «Еколаб ТзОВ» та ФОП Наливайко Х.Я. відсутні. (відповідні листи додаються).
Таким чином, ми вважаємо, що відбулось фальшування документів і Учасник ФОП Наливайко Х.Я. не виконав вимоги пп.3-4 Технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації) та відповідно до ч.7 ст.28 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII має бути відхилений.
Скаржником вищенаведену інформацію надано Замовнику 27.02.2020, проте Замовник не прийняв рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Наливайко Х.Я.
Виходячи з вищевикладеного Замовником не виконано вимоги ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» та не відхилено тендерну пропозицію ФОП Наливайко Христину Ярославівну.
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Наливайко Христина Ярославівна.
Пов'язані документи:
Учасник
- scan 103-04 16.04.2019 (1).pdf 05.03.2020 15:26
- лист ФОП ДРІНЬ І.І. 38-02 14-02-2020 (1).pdf 05.03.2020 15:26
- платіжка_ІДР_завірена банком.pdf 05.03.2020 15:26
- скарга_ІДР_охматдит.pdf 05.03.2020 15:27
- Рішення від 10.03.2020 № 4483 (+лист Замовнику).pdf 10.03.2020 17:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2020 № 5713.pdf 26.03.2020 20:01
- Рішення від 25.03.2020 № 5713.pdf 30.03.2020 20:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2020 15:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.03.2020 20:47
Дата виконання рішення Замовником:
02.04.2020 22:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник ознайомлений із рішенням органу оскарження
Вимога
Є відповідь
Недостовірність наданої інформації ФОП Наливайко Х.Я.
Номер:
a94cb5b2228346a2a7016153798e5ece
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-003425-a.a1
Назва:
Недостовірність наданої інформації ФОП Наливайко Х.Я.
Вимога:
Шановний Замовник повідомляємо Вас про те, що Учасником ФОП Наливайко Х.Я. . надано у складі тендерної пропозиції недостовірну інформацію.
На виконання пунктів 3-4 Технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації) ФОП Наливайко Х.Я, надано гарантійного листа-авторизацію від 16.04.2019 № 103-04/2019 від ТОВ «Еколаб ТзОВ» щодо права представляти в державних закупівлях дезінфікуючі засоби при технологічному процесі прання зі строком дії даної авторизації до 31.12.2020 року.
Проте на наш запит від 11.02.2020 № 227/5 щодо підтвердження чи спростування достовірності наданих документів для ФОП Наливайко Х.Я. отримано відповідь, що ТОВ «Еколаб ТзОВ» надавало лист-авторизацію для ФОП Наливайко Х.Я. своїм листом (вих 103-4/2019 від 16.04.2019) зі строком дії авторизації до 31.12.2019 року. Договірні відносини між ТОВ «Еколаб ТзОВ» та ФОП Наливайко Х.Я. відсутні. (відповідні листи додаються).
Таким чином, ми вважаємо, що відбулось фальшування документів і Учасник ФОП Наливайко Х.Я. не виконав вимоги пп.3-4 Технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації) та відповідно до ч.7 ст.28 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII має бути відхилений.
У разі не реагування на дану інформацію змушені будемо звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист ФОП ДРІНЬ І.І. 38-02 14-02-2020 .pdf 27.02.2020 11:28
- scan 103-04 16.04.2019.pdf 27.02.2020 11:28
Дата подачі:
27.02.2020 11:29
Вирішення:
Тендерний комітет ознайомлений зі змістом вимоги про що повідомляємо, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може усунути порушення у разі, якщо прийняте відповідне рішення за результатом розгляду скарги органом оскарження. Згідно ст.18 Закону: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій», а також «оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, у якому зазначаються: висновок органу оскарження про наявність або відсутність порушення процедури закупівлі; висновок органу оскарження про задоволення скарги повністю чи частково або про відмову в її задоволенні; підстави та обґрунтування прийняття рішення; у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково - зобов'язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника».
Отже, на даному етапі закупівлі у Замовника немає можливості змінити рішення на підставі нововиявлених обставин до моменту прийняття рішення органом оскарження.
На підставі наданої учасником інформації та супутніх документів Замовником торгів, у разі оскарження рішення по кваліфікації учасника ФОП Наливайко Х.Я., буде здійснено ряд заходів спрямованих на встановлення наведених у вимозі фактів подання недостовірної інформації та в разі підтвердження наведених фактів вчинено відповідні дії.
Статус вимоги:
Відхилено