-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору
Завершена
810 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 050.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2020 14:37 - 28.01.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
b7f3c5f03ba74fdcbbe679bcd97ed8ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-002295-b.c2
Назва:
Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
«14» ЛЮТОГО 2020 РОКУ
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
ТОВ "ГРІНЕР"
Код в ЄДРПОУ 36746304
Юридична адреса вул. Червономіська буд. 24, Смілянський район, село Плоске, Черкаська обл., Україна, 20762
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42264820
Юридична адреса 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, вулиця Щедріна, 1
Інформація про закупівлю
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002295-b
Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника
06 лютого 2020 року
Очікувана вартість закупівлі
810`000 грн (з ПДВ)
Плата за подання скарги – 5 000 грн. без ПДВ.
Скарга
на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
03.02.2020 через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися відкриті торги на закупівлю «Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору», оголошення № UA-2020-01-17-002295-b.
В аукціоні взяли участь три учасника з такими ціновими пропозиціями:
1. ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "- 679`000.00 грн з ПДВ
2. ФОП НАЛИВАЙКО ГАННА ІВАНІВНА - 680`000.00 грн з ПДВ
3. ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" - 798`767.00 грн з ПДВ
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" - 809`348.00 грн з ПДВ
5. ФОП "СЕЛЯНІНОВА ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА" - 810`000.00 грн з ПДВ
6. ТОВ "САЛЮТЕ-М" - 810`000.00 грн з ПДВ
Протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради від 06.02.2020 року, було вирішено визнати переможцем відкритих торгів ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс".
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІНЕР» не погоджується із Рішеннями Замовника, оформленим Протоколом від 06.02.2020 року № 71 щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс", та вважає вказане Рішення протиправними, безпідставними та такими, що підлягає скасуванню виходячи з наступного.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації «ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”», «Учасник вказує назву товару у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі визначення його переможцем торгів. Назва та країна виробника товару також заповнюється Учасником у суворій відповідності з можливими майбутніми видатковими накладними.
Всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації, учасником ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" у складі документів своєї тендерної пропозиції було надано документ «Цінова пропозиція.pdf» без жодного згадування про країну-виробника товару, як це вимагалось умовами тендерної документації, та відповідно є підставою для відхилення вказаної тендерної пропозиції згідно ч. 4 ст. 30 Закону України, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу З «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів.
Всупереч вимогам п. 3.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" у складі тендерної пропозиції надано файл «Загальні відомості.pdf», 13 (тринадцята) сторінка якого містить «Витяг з реєстру платників податку на додану вартість» датований 18.04.2014 року, що не відповідає вимогам абз.8 п.3.1, а саме: «Усі документи, які містять інформацію з державних реєстрів (витяги, відомості, виписки тощо) та надаються учасником, по-винні бути видані в поточному році», тобто 2020 року.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" не відповідає вимогам тендерної документації, а отже підлягає відхиленню згідно п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" та оформлення результатів такого розгляду Протоколом від 06.02.2020 року, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Згідно ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Статтею 38 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняту скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" у закупівлі: «Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002295-b.
3. Зобов’язати Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом від 06.02.2020 про визначення переможцем Учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"у закупівлі: «Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002295-b.
«14» лютого 2020 року
Директор ТОВ «ГРІНЕР» Бебик Д.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 14.02.2020 17:22
- АМКУ квитанція.pdf 14.02.2020 17:22
- Рішення від 18.02.2020 № 3067.pdf 18.02.2020 22:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2020 17:22
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.02.2020 22:09
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
82caaa11846c4ad89a324ba7272ce703
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-002295-b.c3
Назва:
Скарга на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
«14» ЛЮТОГО 2020 РОКУ
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
ТОВ "ГРІНЕР"
Код в ЄДРПОУ 36746304
Юридична адреса вул. Червономіська буд. 24, Смілянський район, село Плоске, Черкаська обл., Україна, 20762
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42264820
Юридична адреса 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, вулиця Щедріна, 1
Інформація про закупівлю
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002295-b
Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника
06 лютого 2020 року
Очікувана вартість закупівлі
810`000 грн (з ПДВ)
Плата за подання скарги – 5 000 грн. без ПДВ.
Скарга
на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
03.02.2020 через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися відкриті торги на закупівлю «Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору», оголошення № UA-2020-01-17-002295-b.
В аукціоні взяли участь три учасника з такими ціновими пропозиціями:
1. ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "- 679`000.00 грн з ПДВ
2. ФОП НАЛИВАЙКО ГАННА ІВАНІВНА - 680`000.00 грн з ПДВ
3. ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" - 798`767.00 грн з ПДВ
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" - 809`348.00 грн з ПДВ
5. ФОП "СЕЛЯНІНОВА ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА" - 810`000.00 грн з ПДВ
6. ТОВ "САЛЮТЕ-М" - 810`000.00 грн з ПДВ
Протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради від 06.02.2020 року, було вирішено визнати переможцем відкритих торгів ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс".
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІНЕР» не погоджується із Рішеннями Замовника, оформленим Протоколом від 06.02.2020 року № 71 щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс", та вважає вказане Рішення протиправними, безпідставними та такими, що підлягає скасуванню виходячи з наступного.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації «ФОРМА “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”», «Учасник вказує назву товару у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі визначення його переможцем торгів. Назва та країна виробника товару також заповнюється Учасником у суворій відповідності з можливими майбутніми видатковими накладними.
Всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації, учасником ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" у складі документів своєї тендерної пропозиції було надано документ «Цінова пропозиція.pdf» без жодного згадування про країну-виробника товару, як це вимагалось умовами тендерної документації, та відповідно є підставою для відхилення вказаної тендерної пропозиції згідно ч. 4 ст. 30 Закону України, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу З «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів.
Всупереч вимогам п. 3.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" у складі тендерної пропозиції надано файл «Загальні відомості.pdf», 13 (тринадцята) сторінка якого містить «Витяг з реєстру платників податку на додану вартість» датований 18.04.2014 року, що не відповідає вимогам абз.8 п.3.1, а саме: «Усі документи, які містять інформацію з державних реєстрів (витяги, відомості, виписки тощо) та надаються учасником, по-винні бути видані в поточному році», тобто 2020 року.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" не відповідає вимогам тендерної документації, а отже підлягає відхиленню згідно п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" та оформлення результатів такого розгляду Протоколом від 06.02.2020 року, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Згідно ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Статтею 38 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняту скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" у закупівлі: «Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002295-b.
3. Зобов’язати Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом від 06.02.2020 про визначення переможцем Учасника ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"у закупівлі: «Електрокардіограф; ото-офтальмоскоп набір діагностичний; пульсоксиметр портативний; глюкометр; пікфлоуметр; тонометр; таблиця для перевірки зору», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-002295-b.
«14» лютого 2020 року
Директор ТОВ «ГРІНЕР» Бебик Д.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ квитанція.pdf 14.02.2020 17:25
- Скарга АМКУ.pdf 14.02.2020 17:25
- Рішення від 18.02.2020 № 3028.pdf 18.02.2020 20:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2020 17:25
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.02.2020 20:21
Вимога
Залишено без розгляду
запит на зміни
Номер:
a221b06999d94822ba04b89a0ae90fb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-002295-b.c1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- запит на зміни (каждая позиция лот).docx 20.01.2020 13:53
Дата подачі:
20.01.2020 13:53
Вирішення:
Доброго дня! Комунальне некомерційне підприємство «Шосткинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Шосткинської міської ради, як Замовник у відповідь на вашу вимогу надає роз'яснення: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, та на основі Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» № 454 від 17.03.2016 р.: Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктами 18 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Медико – технічні вимоги щодо закупівлі «33120000-7 "Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання" до предмета закупівлі були складені відповідно до потреб КНП «Шосткинський міський центр ПМСД» ШМР та містять детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Враховуючи наведене, Документація не містить жодних умов які дискримінують права Учасників, а тим паче порушують вимоги Закону. Слід також зазначити, що поділ предмета закупівлі на лоти належить до права Замовника, а не обов’язку, тож при здійснені даної закупівлі існує необхідність здійснити закупівлю медичного обладнання в цілому, згідно до переліку, що визначений у Медико – технічних вимогах Документації.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено