-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
УПГГК 19П-220: 50110000-9–Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.
Строки надання послуг: -Технічне обслуговування – 2-х днів; -Поточний ремонт (крім кузова) – 5 днів; -Шиномонтажні роботи – 1 день.
Завершена
2 981 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 59 620.00 UAH
мін. крок: 2% або 59 620.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2019 14:02 - 24.01.2020 14:00
Вимога
Відхилено
Оскарження умов закупівлі за тендером УПГГК 19П-220: 50110000-9–Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.
Номер:
dbad613d3eef418a8e282debdd3976eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-28-001116-c.a1
Назва:
Оскарження умов закупівлі за тендером УПГГК 19П-220: 50110000-9–Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.
Вимога:
28 грудня 2019 року ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату (Замовник Код ЄДРПОУ: 25976423) на офіційному порталі zakupki.prom.ua опубліковано оголошення УПГГК 19П-220: 50110000-9, а саме: надання Послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.
Переможцем вищезазначеного тендеру визначено ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА" з пропозицією 2 499 999 грн з ПДВ.
З визначенням переможця тендеру УПГГК 19П-220: 50110000-9 неможливо погодитись виходячи з невідповідності кваліфікаційних критеріїв та інших вимог у т.ч. поданих документів ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА", а саме:
• Розділом 2 “ Критерії для оцінки Фінансово-економічного стану” п. 8 “Надання документів фінансової звітності” зазначено -“Завірені копії річної фінансової звітності Кандидата за попередні 2 роки та проміжна фін звітність за кожен звітний квартал поточного року (Баланс, Звіт про фінансові результати , Звіт про рух грошових коштів). Однак, в порушення викладеного ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА"не надав належним чином завірені копії фінансової звітності, як того вимагають кваліфікаційні вимоги, що в свою чергу може свідчити про їх невідповідність.
• Розділом 3 “Критерії кваліфікації” п.10 “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (далі МТБ) зазначено - Довідка за підписом керівника на бланку Учасника про наявність власної чи орендованої виборчої бази , підписана керівником (копію договору оренди). Однак, ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА" надано договір оренди строк дії якого минув - до 31 грудня 2017 року. До питання пролонгації договору необхідно ставитись критично, оскільки Державною казначейською службою України сумісно з Нацбанком ухвалено рішення про запровадження , починаючи з 13.01.2020 р., рахункові рахунки за стандартом IBAN з 13.01.2020 р. У зв`язку з чим в договір оренди нежитлового приміщення де розташовується "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА" мала б укладатися додаткова угода або новий договір оренди з підстав зміни реквізитів. Однак, станом на момент надання документів(30.01.2020р) цього зроблено не було, а договір не є чинним.
• Крім того, Розділом 3 “Критерії кваліфікації” п.12 визначено “Лист за підписом керівника на бланку Учасника щодо надання гарантії строком не менше 12 місяців на власні запасні частини та надані послуги”. Однак, в порушення вимог тендеру ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА" Довідкою № вих. 18 від 30.01.2020 року не погоджуючись з тендерною документацією, без внесення відомостей про суперечки та претензії, самостійно визначив гарантійний строк 6 місяців або 20 000 км.
На підставі викладеного, є обгрунтовані підстави вважати, що подана документація ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА" частково не відповідає дійсності, процедура проведення торгів з боку вказаного ТОВ - порушена, виконання умов договору в частині виконання гарантійних зобов`язань взагалі є нездійсненними тому рішення про визначення ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА" в якості переможця має бути скасовано.
Пов'язані документи:
Учасник
- документ.PDF 27.02.2020 11:31
Дата подачі:
27.02.2020 11:31
Вирішення:
Згідно внутрішніх нормативних документів відповідальним закупником було відправлено службову записку до відділу кредитного контролю АТ «Укргазвидобування» з проханням перевірити Розділ 2 “Критерії для оцінки Фінансово-економічного стану”. На що було отримано позитивну відповідь (додається), тобто Учасник відповідає встановленій вимозі Розділу 2.
Розділом 3 «Критерії кваліфікації» п.10 “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (далі МТБ) зазначено - Довідка за підписом керівника на бланку Учасника про наявність власної чи орендованої виборчої бази , підписана керівником (копію договору оренди)». На даний критерій ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» надав договір оренди, строк дії якого з 07 квітня 2015 року до 31 грудня 2017 року, але п. 3.2. передбачено, що «Якщо за 2 (два) місяця до закінчення строку дії Договору жодна зі Сторін не заявить про намір розірвати даний Договір, то він вважається продовженим (пролонгованим) ще на один календарний рік на таких самих умовах. Така пролонгація дії цього Договору можлива без обмеження терміну», а п. 12.2. передбачається, що «Сторони повинні повідомляти одна другій про зміни своїх реквізитів, номерів телефонів, факсів у 5-ти денний термін із дня виникнення відповідних змін». Хочу зауважити, що ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» надав саме ту інформацію, яка вимагалась.
Розділом 3 “Критерії кваліфікації” п. 12 визначено “Лист за підписом керівника на бланку Учасника щодо надання гарантії строком не менше 12 місяців на власні запасні частини та надані послуги”. На даний критерій ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» надав довідку № вих. 18 від 30.01.2020 року, яка не відповідала даній вимозі. В зв’язку з цим був здійснений дозапит на який ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» дозавантажив довідку № вих. 32 від 10.02.2020 року., чим підтвердив відповідність даній вимозі. Хочу зауважити, що ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» надав саме ту інформацію, яка вимагалась.
Статус вимоги:
Відхилено