-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали -за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33140000-3 (Вироби медичного призначення) (за кодом НК 024:2019 – код 58234 – «Стрічка ватяна»;код 48126 – «Рулон марлевий нестерильний»; код 48127 – «Бинт марлевий, стерильний»; код 33056 – «Матеріал для накладання гіпсової пов’язки »;код 10739 – «Судинний перфузійний катетер»; код 34831 – «Лейкопластир гіпоалергенний»;код 62004 – «Набір для перев'язки ран, нестерильний»; код 63095 – «Шприц / голка загального призначення»; код 35389 – «Інсуліновий шприц»; код 60643 – «Шприц для вакцинації з механізмом запобігання повторного використання / голка»; код 47173 – «Рукавички оглядові / процедурні з латексу гевеї, опудрені»; код 40548 – «Хірургічна рукавичка, латекс»; код 16631 – «Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань»; код 16649 – «Основний набір внуурішньовенного введення»)
Торги відмінено
260 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 602.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 602.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2020 13:57 - 29.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційна вимога
Номер:
a22e2a8d1ab14369a8ac85b61a9c0426
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-001896-b.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
В Тендерній документації, в пункті 3 Додатку 4 зазначено: «Учасник надає оригінал гарантійного листа (або нотаріально завірену копія) виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені)». Так склалося на практиці, що виробники, офіційні представники надають лише один такий лист для одного учасника . Що означає, що всі інші учасники не мають можливості отримати такий лист , а отже, брати участь у Закупівлі.
Викладена вище вимога обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу та медичних виробів, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором
4) Відносно якості запропонованих товарів - Якість запропонованих до поставки товарів визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.
Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція, яка не має повного еквіваленту
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" при формуванні вимог до предмету закупівлі та проведенні процедури закупівлі в системі Prozorro Замовник повинен керуватися принципами недискримінації учасника. У статті 22, вищенаведеного закону, вказується, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А у статті 5 зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель).
Виходячи з вищевказаного, ми вважаємо, що така вимога дискримінує учасників та суперечить принципу добросовісної конкуренції, а також тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Є доцільним зазначити, що у листі МОЗ і МЕРТ від 19.12.2018 року №01.7/33810, в пункті 8 зазначається, що замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом відміни вимоги про наявність гарантійного листа виробника, офіційного представника.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
пункт 4 Додаток №3: «Учасник надає оригінал гарантійного листа (або нотаріально завірену копія) виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені)».
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол вимога.pdf 24.01.2020 14:56
Дата подачі:
22.01.2020 18:01
Вирішення:
Тендерним комітетом було вирішено відмінити процедуру відкритих торгів з підстави, що передбачена згідно п.3 ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: «Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Статус вимоги:
Відхилено