• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів для принтерів та багатофункціональних пристроїв)

Завершена

87 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 870.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2020 15:00 - 24.01.2020 15:05
Вимога
Відхилено

Вимога щодо дискваліфікації неправомірно визнаного переможця

Номер: 086db4af1e954228959132f0d13dbab1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-001981-a.a2
Назва: Вимога щодо дискваліфікації неправомірно визнаного переможця
Вимога:
Замовником торгів, Виконавчим комітетом Миколаївської міської ради (далі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (допорогова закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001981-a, на підставі вимог чинного законодавства України, в тому числі з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), Наказу № 10 від 19.03.2019 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ). Відповідно до Технічних вимог предметом закупівлі є: ДК 021:2015 – 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів для принтерів та багатофункціональних пристроїв). Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв і методики оцінки визначено учасників у порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме: № Найменування учасника Код ЄДРПОУ 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Сантарекс» 30126040 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАЙТ-СЕРВІС» – Заявник 39376560 За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Сантарекс» (далі – ТОВ «Сантарекс») Замовником на підставі Повідомлення про розгляд тендерних пропозицій № б/н, опублікованого 31.01.2020р. головою тендерного комітету Андрієнко Ю.Г. було прийнято рішення про визнання Учасника ТОВ «Сантарекс» переможцем у допороговій закупівлі за предметом – ДК 021:2015 – 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів для принтерів та багатофункціональних пристроїв) у зв’язку з тим, що пропозиція цього Учасника відповідає вимогам тендерної документації. Прийняте рішенням Замовника та його дії є такими, що суперечать нормам чинного законодавства України з огляду на наступне. Відповідно до статті 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: ‒ добросовісна конкуренція серед учасників; ‒ максимальна економія та ефективність; ‒ відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; ‒ недискримінація учасників; ‒ об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; ‒ запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно пункту 12 Наказу у випадку виявлення порушення на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо вимоги від 03.02.2020р. (ID: UA-2020-01-21-001981-a.a2), стосовно процедури закупівлі (допорогова закупівля) за предметом закупівлі : 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів для принтерів та багатофункціональних пристроїв) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001981-a), повідомляємо наступне. У тексті Вашої вимоги не вказано конкретне порушення вимог законодавства, відповідно до яких була складена Ваша вимога щодо дискваліфікації неправомірно визнаного переможця
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

процедура оприлюднена з порушеннями

Номер: 9f019d34de3b4818b9b0b15680eb0b42
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-001981-a.b1
Назва: процедура оприлюднена з порушеннями
Вимога:
процедура закупівлі оприлюднена з порушеннями - Зазначено кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11 послуга, що не відповідає дійсності. Вимагаємо привести кількісну характеристику у відповідність
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо ващої вимоги повідомляємо наступне. Кількість послуг, зазначених в оголошенні про проведення закупівлі вказано із розрахунку 1 послуга = 1 місяць. З урахуванням того, що Замовник не може точно передбачити кількість послуг із заправки та відновлення картриджів на місяць, в оголошенні про проведення закупівлі було вказано 11 послуг, тобто надання послуг за 11 місяців.
Статус вимоги: Не задоволено