-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів для принтерів та багатофункціональних пристроїв)
Завершена
87 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 870.00 UAH
мін. крок: 1% або 870.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2020 15:00 - 24.01.2020 15:05
Вимога
Відхилено
Вимога щодо дискваліфікації неправомірно визнаного переможця
Номер:
086db4af1e954228959132f0d13dbab1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-21-001981-a.a2
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації неправомірно визнаного переможця
Вимога:
Замовником торгів, Виконавчим комітетом Миколаївської міської ради (далі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (допорогова закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001981-a, на підставі вимог чинного законодавства України, в тому числі з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), Наказу № 10 від 19.03.2019 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ).
Відповідно до Технічних вимог предметом закупівлі є: ДК 021:2015 – 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів для принтерів та багатофункціональних пристроїв).
Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв і методики оцінки визначено учасників у порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме:
№ Найменування учасника Код ЄДРПОУ
1. Товариство з обмеженою відповідальністю
«Сантарекс» 30126040
2. Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЛАЙТ-СЕРВІС» – Заявник 39376560
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Сантарекс» (далі – ТОВ «Сантарекс») Замовником на підставі Повідомлення про розгляд тендерних пропозицій № б/н, опублікованого 31.01.2020р. головою тендерного комітету Андрієнко Ю.Г. було прийнято рішення про визнання Учасника ТОВ «Сантарекс» переможцем у допороговій закупівлі за предметом – ДК 021:2015 – 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів для принтерів та багатофункціональних пристроїв) у зв’язку з тим, що пропозиція цього Учасника відповідає вимогам тендерної документації.
Прийняте рішенням Замовника та його дії є такими, що суперечать нормам чинного законодавства України з огляду на наступне.
Відповідно до статті 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
‒ добросовісна конкуренція серед учасників;
‒ максимальна економія та ефективність;
‒ відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
‒ недискримінація учасників;
‒ об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
‒ запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно пункту 12 Наказу у випадку виявлення порушення на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- _Вимога.pdf 03.02.2020 18:49
Дата подачі:
03.02.2020 18:49
Вирішення:
Щодо вимоги від 03.02.2020р. (ID: UA-2020-01-21-001981-a.a2), стосовно процедури закупівлі (допорогова закупівля) за предметом закупівлі : 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів для принтерів та багатофункціональних пристроїв) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001981-a), повідомляємо наступне.
У тексті Вашої вимоги не вказано конкретне порушення вимог законодавства, відповідно до яких була складена Ваша вимога щодо дискваліфікації неправомірно визнаного переможця
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
процедура оприлюднена з порушеннями
Номер:
9f019d34de3b4818b9b0b15680eb0b42
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-21-001981-a.b1
Назва:
процедура оприлюднена з порушеннями
Вимога:
процедура закупівлі оприлюднена з порушеннями - Зазначено кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11 послуга, що не відповідає дійсності.
Вимагаємо привести кількісну характеристику у відповідність
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.01.2020 10:18
Вирішення:
Щодо ващої вимоги повідомляємо наступне.
Кількість послуг, зазначених в оголошенні про проведення закупівлі вказано із розрахунку 1 послуга = 1 місяць. З урахуванням того, що Замовник не може точно передбачити кількість послуг із заправки та відновлення картриджів на місяць, в оголошенні про проведення закупівлі було вказано 11 послуг, тобто надання послуг за 11 місяців.
Статус вимоги:
Не задоволено