• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Збирання та вивезення безпечних відходів

Завершена

776 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2020 15:43 - 03.02.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Оцінка тендерної пропозиції

Номер: 49360f8ef3544e6c9587cff9d42f82c6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-22-001998-a.b2
Назва: Оцінка тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно абзацу 1 пункту 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено що «оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію :Ціна. Податок на додану вартість (ПДВ) включається до ціни пропозиції.». В той же час абзацом 3 пункту 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено що тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1…Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV – питома вага критерію “ціна” Зазначаємо, що вказані пункти суперечать один одному, якщо єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, як вказує замовник, то з тендерної документації має бути виключений абзац 3 пункту 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації. Враховуючи вище зазначене, вимагаємо, виключити з тендерної документації абзац 3 пункту 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації наступного змісту «тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1…Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV – питома вага критерію “ціна”»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Наявність техніки, наявність працівників

Номер: 7f30fc54bf664f94bebfecfd42e58e46
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-22-001998-a.b1
Назва: Наявність техніки, наявність працівників
Вимога:
Відповідно Додатку 2 до Тендерної документації Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), Учасник повинен у складі Тендерної пропозиції повинен надати – «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про працівників Учасника (у кількості не менше 5 працівників, у тому числі водіїв транспортних засобів не менше 4 осіб), з вказівкою П.І.Б., посади, досвіду роботи». Зазначаємо, що Замовником жодним чином необгрунтована необхідність такої кількості працівників, а саме «водіїв транспортних засобів не менше 4 осіб». Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Встановлена вимога про кількості працівників, а саме «водіїв транспортних засобів не менше 4 осіб», порушує вимоги чинного законодавства України і принцип недискримінацію учасників. Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певного необгрунтованого кількісного складу працівників. Аналогічна ситуація розглянута у рішеннях АМКУ № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018 щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації дискримінаційних та необгрунтованих вимог щодо кількісного складу працівників. Незважаючи на вищезазначені рішення органу оскарження замовник ігнорує позицію, викладену у них, та створювати непомірні перешкоди, які значно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників. Відповідно Додатку 4 до Тендерної документації Технічне завдання на закупівлю: Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування передбачено обов’язковий кваліфікаційни критерій до Учасників, а саме – «Наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів (в кількості не менше 4 спеціально обладнаних транспортних засобів) для вивезення побутових відходів.». Дана вимога деталізована в Додатку 2 до Тендерної документації Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), а саме замовником зазначено, що - наявність обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується – «Довідкою в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, а саме: спеціальних автомобілів (у кількості не менше двох одиниць), необхідних для вивозу ТПВ, та техніки для вивозу ВГВ (у кількості не менше двох одиниць), із зазначенням марки та моделі ТЗ, державного номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда)». Зазначаємо, що відповідно Тендерної документації Замовник здійснює закупівлю послуг твердих побутових відходів, в той же час вивезення великогабаритних відходів тендерною документацію не передбачається. За таких умов Замовником необгрунтована необхідність наявності в Учасника техніки для вивозу ВГВ (у кількості не менше двох одиниць). Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Встановлена вимога про наявність в учасник спеціальних автомобілів (у кількості не менше двох одиниць), необхідних для вивозу ТПВ, та техніки для вивозу ВГВ (у кількості не менше двох одиниць), а в загальній кількості 4 спеціально обладнаних транспортних засобів порушує вимоги чинного законодавства України і принцип недискримінацію учасників. Враховуючи вище зазначене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимоги наступного змісту: - Наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів (в кількості не менше 4 спеціально обладнаних транспортних засобів) для вивезення побутових відходів; - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, а саме: спеціальних автомобілів (у кількості не менше двох одиниць), необхідних для вивозу ТПВ, та техніки для вивозу ВГВ (у кількості не менше двох одиниць), із зазначенням марки та моделі ТЗ, державного номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда); - Довідку у довільній формі, що містить інформацію про працівників Учасника (у кількості не менше 5 працівників, у тому числі водіїв транспортних засобів не менше 4 осіб), з вказівкою П.І.Б., посади, досвіду роботи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено