-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Спирт етиловий
Торги не відбулися
487 754.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 438.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 438.77 UAH
Період оскарження:
16.01.2020 16:49 - 21.01.2020 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга на прийняте рішення та дії Замовника
Номер:
09fb0af4909e4ef3814992e594bb588f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-16-003171-c.a1
Назва:
Скарга на прийняте рішення та дії Замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю
"Фармацевтична компанія "ПРОГРЕС 17"
Юридична / Поштова адреса: 33018, Рівненська обл., м.Рівне, вул.Курчатова, 18ж, оф.201
ЄДРПОУ: 43029033
E-mail: Fkprogres17@gmail.com
Тел.: 095-551-94-22
Вих. № 5
Від 31.01.2020 р.
Керівнику
КАЗЕННОГО ПІДПРИЄМСТВА "ШОСТКИНСЬКИЙ КАЗЕННИЙ ЗАВОД "ІМПУЛЬС"
Чернов Є.Д.
тел.: 0544977858 (772)
Е-mail: info@impulse.com.ua
Начальнику ВМТП
КАЗЕННОГО ПІДПРИЄМСТВА "ШОСТКИНСЬКИЙ КАЗЕННИЙ ЗАВОД "ІМПУЛЬС"
Будик А.М.
тел.: (050) 309 51 75
Е-mail: omts-impulse@ukr.net
________________________________
ЄДРПОУ 14314452
41101, Сумська обл., місто Шостка,
ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 41
СКАРГА
на прийняте рішення та дії Замовника
період оскаржень до 31.01.2020 р. (час 09:52)
Замовник:
Найменування: КАЗЕННЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШОСТКИНСЬКИЙ КАЗЕННИЙ ЗАВОД "ІМПУЛЬС".
Код за ЄДРПОУ: 14314452.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-16-003171-c
Дата аукціону: 24.01.2020 року.
Процедура закупівлі: Допорогові закупівлі.
Параметри торгів:
Загальна очікувана вартість закупівлі 487`754.00 грн (без ПДВ)
Специфікація закупівлі:
1) Спирт етиловий
Класифікація за ДК 021:2015: 24322510-5 - Етиловий спирт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41101, Україна,
Сумська обл., Шостка, заводська 41
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.02.2020 - 08.02.2020 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 310 дал
Протокол розкриття: Остаточна пропозиція:
Учасники: 1. ТОВ Хімпромтехнологія 371 000,00 грн.
2. ТОВ «ФК «Прогрес 17» 372 16740, грн.
3. ТОВ Севітан 406 100,00 грн.
В результаті розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ФК «Прогрес 17» було винесено Рішення про дискваліфікацію Учасника від 29.01.2020р. (далі – Рішення) (копія Рішення додається). Згідно даного Рішення було вирішено: «на підставі п.8.27. Порядку закупівель підприємствами Державного концерну «Укроборонпром» затвердженого Наказом ДК «Укроборонпром» № 333 від 29.11.2019 року дискваліфікувати учасника ТОВ «ФК «Прогрес 17» через невідповідність конкурсної пропозиції вимогам конкурсної документації».
Учасник ТОВ «ФК «Прогрес 17» не згоден з Рішенням з огляду на наступне.
В Рішенні про дискваліфікацію ТОВ «ФК «Прогрес 17» зазначена така причина дискваліфікації: «в складі конкурсної пропозиції, що надана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАРМАЦЕВТИЧНА «КОМПАНІЯ «ПРОГРЕС 17» відсутня ліцензія на право оптової торгівлі спиртом етиловим».
Звертаємо Вашу увагу, згідно ст.7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню:
«1. Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності:
1) банківська діяльність, діяльність з надання фінансових послуг та інша діяльність, ліцензування якої здійснює Національний банк України відповідно до закону;
2) надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів);
3) професійна діяльність на ринку цінних паперів, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні";
4) діяльність у галузі телебачення і радіомовлення, яка ліцензується відповідно до Закону України "Про телебачення і радіомовлення";
5) діяльність у сфері електроенергетики, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про ринок електричної енергії", і діяльність у сфері використання ядерної енергії, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії";
6) освітня діяльність, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених спеціальними законами у сфері освіти;
7) виробництво і торгівля спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами і пальним, зберігання пального, яка ліцензується відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального";
8) надання послуг у галузі криптографічного захисту інформації (крім послуг електронного цифрового підпису) та технічного захисту інформації, за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність";
10) виробництво лікарських засобів, оптова та роздрібна торгівля лікарськими засобами, імпорт лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів) - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про лікарські засоби";
11) виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж;
12) виробництво вибухових матеріалів промислового призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України;
14) виробництво особливо небезпечних хімічних речовин, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, поводження з небезпечними відходами. Не підлягає ліцензуванню зберігання (накопичення) суб’єктом господарювання утворених ним небезпечних відходів, якщо протягом року з дня утворення небезпечні відходи передаються суб’єктам господарювання, що мають ліцензію на поводження з небезпечними відходами;
15) медична практика;
16) діяльність банків пуповинної крові, інших тканин і клітин людини згідно з переліком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я України;
17) ветеринарна практика;
18) випуск та проведення лотерей;
19) туроператорська діяльність;
20) посередництво у працевлаштуванні за кордоном;
21) промисловий вилов водних біоресурсів за межами юрисдикції України;
22) культивування рослин, включених до таблиці I Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, розроблення, виробництво, виготовлення, зберігання, перевезення, придбання, реалізація (відпуск), ввезення на територію України, вивезення з території України, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, включених до зазначеного Переліку, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори";
23) діяльність, пов’язана з розробленням, виготовленням, постачанням спеціальних технічних засобів для зняття інформації з каналів зв’язку та інших технічних засобів негласного отримання інформації (критерії належності та перелік технічних засобів негласного отримання інформації визначаються Кабінетом Міністрів України за поданням Служби безпеки України);
24) перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів річковим, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом;
25) зовнішньоекономічна діяльність відповідно до статті 16 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність";
26) транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом;
27) діяльність на ринку природного газу, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про ринок природного газу";
28) централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, крім централізованого водопостачання та водовідведення за нерегульованим тарифом;
29) виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії, крім виробництва, транспортування та постачання теплової енергії за нерегульованим тарифом;
30) охоронна діяльність;
31) перероблення побутових відходів;
32) захоронення побутових відходів;
33) виробництво ветеринарних препаратів.
2. Ліцензування видів господарської діяльності, що відповідно до цієї статті ліцензуються з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах, здійснюється з дотриманням вимог статті 3 цього Закону».
Зазначимо, що ТОВ «ФК «Прогрес 17» для здійснення своєї господарської діяльності отримало Ліцензію на оптову торгівлю лікарськими засобами про, що свідчать документи додані в нашій Тендерній пропозиції (інформація з реєстру ліцензій; лист органу ліцензування та рішення про видачу ліцензії з сайту).
В даній закупівлі ТОВ «ФК «Прогрес 17» запропонувало Замовнику такий товар:
- «Спирт етиловий 96% розчин для зовнішнього застосування 96%» у 10 л каністрах, виробник ПрАТ «Біолік», Україна; ТОВ «ВО «Тетерів», Україна.
У звʼязку з тим, що «Спирт етиловий 96%» являється лікарським засобом, дозвіл на його реалізацію для нас це – Ліцензія на оптову торгівлю лікарськими засобами. Документи на товар наявні в нашій пропозиції: Реєстраційне посвідчення, Сертифікат якості та Протокол випробувань зразків спирту!
Відповідно до п.132 Постанови КМУ № 929 від 30.11.3016 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)»:
«Відпуск (реалізація) лікарських засобів проводиться:
- суб’єктам господарювання, що мають ліцензії на оптову торгівлю лікарськими засобами;
- суб’єктам господарювання, що мають ліцензії на виробництво лікарських засобів (для використання у виробництві);
- суб’єктам господарювання, що мають ліцензії на роздрібну торгівлю лікарськими засобами;
- безпосередньо лікувально-профілактичним закладам або юридичним особам, структурними підрозділами яких є лікувально-профілактичні заклади».
Звертаємо Вашу увагу, що реалізовувати (продавати) лікарські засоби, в тому числі «Спирт етиловий 96%» мають право субʼєкти, які мають Ліцензію на Оптову торгівлю лікарськими засобами або на Роздрібну торгівлю лікарськими засобами або на виробництво лікарських засобів або на виготовлення спирту етилового заводи-виробники!!!
Отже, згідно чинного законодавства ніде не встановлено, що реалізовувати (продавати) «Спирт етиловий 96%» мають право не лише виробники з Ліцензією на виробництво спирту етилового!!!
Також, запропонований товар ТОВ «ФК «Прогрес 17» повністю відповідає вимогам Додатку № 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ конкурсної документації!
До того ж, у Висновку Протоколу випробувань зазначено, що досліджуваний «Спирт етиловий 96%», виробник ПрАТ «Біолік» повністю відповідає вимогам ДСТУ 4221:2003 «Спирт етиловий ректифікований», що вимагається згідно конкурсної документації Замовника!!!
Таким чином, Замовник безпідставно та з грубим порушенням законодавству України дискваліфікував учасника ТОВ «ФК «Прогрес 17»!!!
А також вважаємо, що Рішення про відміну Конкурсу від 29.01.2020р. Замовник виніс з порушенням, адже пропозиція учасника ТОВ «ФК «Прогрес 17» повністю відповідає вимогам Вашої документації та законодавства України (копія Рішення додається).
ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» підтверджує свою готовність поставити товар Замовнику по даній закупівлі та укладання Договору поставки!!!
Зауважимо, що ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» у складі своєї пропозиції надало всі документи, які передбачені тендерною документацією Замовника; діє у рамках чинного законодавства України та має всі необхідні документи, що підтверджують якість запропонованого товару!
До того ж, ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» вже не вперше бере участь у публічних закупівлях та має багато позитивних відгуків інших замовників (копії декількох відгуків додаються).
Згідно ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» розгляд та оцінка тендерних пропозицій «4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною».
На підставі ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі»
«7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій можливе у разі:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Статтею 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачається відповідальність за порушення Закону:
«1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально».
Стаття 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення:
«Порушення законодавства про закупівлі
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Враховуючи вищевикладене,
ПРОШУ:
1. Розглянути дану скарг.
2. Скасувати Рішення про дискваліфікацію Учасника від 29.01.2020 р. щодо ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» або внести до нього зміни або Скласти нове Рішення про визначення переможця.
3. Скасувати Рішення про відміну Конкурсу від 29.01.2020р.
4. Визнати учасника ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» - переможцем.
5. Скласти Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17».
6. Укласти Договір поставки з ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17».
У випадку залишення даної Скарги без уваги - учасник ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» має намір звернутись із Скаргою до Антимонопольного комітету України (органу оскарження) з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів, що передбачено законодавством України
Додатки:
1. Копія Рішення про дискваліфікацію Учасника від 29.01.2020р. ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» – 1 стор.
2. Копія Рішення про відміну Конкурсу від 29.01.2020р.- 1 стор.
3. Копії відгуків 3 (трьох) інших Замовників по ТОВ «ФК «ПРОГРЕС 17» – 3 стор.
Дана СКАРГА направляється:
- через сайт: https://www.dzo.com.ua/tenders/4872844
- на E-mail: info@impulse.com.ua
- на E-mail: omts-impulse@ukr.net
Директор
ТОВ «ФК «Прогрес 17» Ю.В. Павліковська
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 31.01.2020 09:29
Дата подачі:
31.01.2020 09:29