• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 "33600000-6 Фармацевтична продукція" (Лікарські засоби різні)(L-лізину есцинат, Адреналін, Азимед, Актовегін, Алкаїн, Алое екстракт, Алтейка, Амброксол, Амідарон, Амоксил К, Анальгін, Аритміл, Армадін, Аспаркам, Ацетал, Бісопрол-Астрафарм, Вальсакор, Вентолін Евохалер аерозоль для інгаляцій, Вінпоцетин, Вода для ін’єкцій, Вугілля активоване, Гастро-Норм, Гепарин, Гепаринова мазь, Гідазепам ІС, Гідрокортизону ацетат, Гліцисед, Глутаргін, Декасан, Дексалгін, Дексаметазон, Дигоксин, Диклоберл, Диклофенак гель, Диклофенак натрію, Димедрол, Димексид рідина для зовнішнього застосування, Дротаверин, Ентеросгель паста для перерал./застосування, Еспа-ліпон, Етамзилат, Еуфілін, Ібунорм, Каптопрес, Кардітаб ІС, Квадроцеф порошок, Кеторолак, Кларитроміцин, Корвітин ліофілізат, Кордіамін, Лідокаїн, Лідокаїн, Лізиноприл, Лоперамід, Лоратидин, Магнікор, Магнію сульфат, Медаксон, Метоклопрамід, Метоклопрамід, Мефарміл, Муколван, Назо-спрей, Натрію хлорид, Нейромакс, Німедар, Німід, Новокаїн, Но-х-ша, Омепразол, Омепразол ліофілізат, Офлокаїн мазь, Панкреатин, Папаверин, Парацетамол, Пентоксифілін, Перекись водню, Піколакс, Пілокарпін краплі очні, Пірацетам, Піридоксину гідрохлорид, Платифілін, Прегабалін, Преднізолон, Рамізес, Ревмоксикам, Ренейро, Римантадин, Септефрил, Сульфацил-натрію, Суміш для інгаляцій, Супрастін, Тіаміну хлорид, Тіотріазолін, Тіоцетам, Торарен, Трифас, Тріомбраст, Фармадипін, Фармацитрон порошок, Флуконазол, Хлоргексидин, Цефотаксим порошок, Цинаризин, Ципрофлоксацин, Ціанокобаламін)

Завершена

360 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 801.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2020 18:29 - 03.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено

запит на зміни

Номер: 7d48ea60e91e4ab387855e48fe314e64
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-003892-a.a1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет ДУ «ТМО МВС України по Вінницькій області» уважно розглянув Вашу вимогу. Повідомляємо, що згідно із Додатком 4, «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації: Учасник повинен надати : сканований з оригіналу гарантійний лист виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у необхідній кількості та якості, що визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Дана вимога стосується позицій у кількості яких більше або дорівнює 100 одиниць виміру (уп, фл, туб). Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника вчиняти дії стосовно видачі гарантійних листів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість та повинен адресуватися Замовнику торгів. Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому. 2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів. 3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії) . 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Разом з тим, повідомляємо, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 №3301-04/55905-03/01.7/33810 «Щодо закупівлі лікарських засобів» вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників. У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути вказано, що такий суб’єкт підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі торгів у кількості та дозуванні, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів». Тому, незрозуміло яким чином умова тендерної документації щодо надання гарантійного листа виробника лікарського засобу (представництва, філії виробника, уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) дискримінує та позбавляє права подати тендерну пропозицію. Внесення такої вимоги до документації є соціально обгрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки лікарських засобів з вини постачальника може призвести до негативних наслідків та загрози здоров’я пацієнтів.
Статус вимоги: Відхилено