• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп'ютер

Торги не відбулися

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження: 20.01.2020 15:58 - 06.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна умова

Номер: ed264337453147f39ece8964a0cc81b7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-003884-c.a3
Назва: Дискримінаційна умова
Вимога:
Шановний Замовнику. Як приклад, Міністерство освіти і науки України Наказом № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18 ), зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507 зобов’язала департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій керуватися цим наказом під час оснащення загальноосвітніх навчальних закладів. Щодо Вашої відповіді з приводу встановлення технічних вимог для комп’ютерного обладнання з метою забезпечення безперебійної роботи в Медичній Інформаційній Системі, яка впроваджена в Об’єднанні, та забезпечує реалізацію Закону України від 19 жовтня 2017 року № 2168-VIII «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення». Постає питання – до чого тут Об’єднання? Та виникає вимога – надати офіційне посилання на ці технічні вимоги для комп’ютерного обладнання з метою забезпечення безперебійної роботи в Медичній Інформаційній Системі. Ще раз наголошуємо, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у рази потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так, в ТД дійсно міститься вираз «або еквівалент», проте його необхідність та обґрунтування – відсутнє. Враховуючи наведене вище, вимагаємо: 1. Надати відповідь до чого тут Об’єднання? 2. Надати офіційне посилання на ці технічні вимоги для комп’ютерного обладнання з метою забезпечення безперебійної роботи в Медичній Інформаційній Системі. 3. Надати декілька еквівалентів / аналогів до Накопичувача, технічні вимоги якого вказані в ТД. В противному випадку, будемо змушені звернутися за захистом своїх прав до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: По-перше, ми не є закладом освіти, та не підпорядковуємося Міністерству освіти і науки України. По-друге, ми не можемо зрозуміти про які об'єднання ви ведете мову? Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно визначає технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, отже це означає, що ми вправі визначати, який товар та з якими характеристиками нам необхідно закупити. У ТД не зазначаено жодної дискримінаційної вимоги, та надаємо усім бажаючим взяти участь у торгам запропонувати нам еквівалент, але він повинен обов'язково відповідати тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності. У нас не має прив'язки до якоїсь конкретної торгової марки, або такої моделі компютерів, яку майже не можливо знайти на ринку, або вона знаходиться тільки у конкретного постачальника. Щодо аналогів накопичувача то ними є A-Data Ultimate SU900 ASU900SS-256GM-C; A-Data Ultimate SU750 ASU750SS-256GT-C; Samsung 860 PRO 256 GB; (MZ-76P256BW); Samsung 850 PRO MZ-7KE256BW; GIGABYTE GP-GSTFS31256GTND; SSD HP S700 2DP98AA#ABB.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаіцайна умова

Номер: 1fd6bc1d242e4a088b98c964b38f569c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-003884-c.b2
Назва: Дискримінаіцайна умова
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно проаналізувавши технічне завдання в тендерній документації, а саме технічні вимоги до Накопичувача SSD 2.5 "256GB внутрішній, Тип флеш-пам'яті - NAND, SATA 6Gb / s, 520Mb / s, 500Mb / s, 2 млн.часов, 100 x 69.85 x 7 мм, стало зрозуміло, що дані вимоги прописані під конкретну модель виробника GIGABYTE, а саме Gigabyte SSD 256GB 2.5" SATAIII NAND TLC (GP-GSTFS31256GTND). Так, Вами вже була дана відповідь на електронному майданчику, щодо можливості надання еквіваленту, проте з обов'язковою відповідністю тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності. Звертаємо Вашу увагу на те, що в разі надання еквіваленту/аналогу Учасниками – вашого бюджету не вистачить, щоб завершити дану закупівлю, оскільки ціна еквіваленту / аналогів збільшує бюджет закупівлі вдвічі. Також хочемо нагадати, що статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації є незаконною та такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлена дискримінаційна умова та звужується економічна конкуренція, конкуренція серед виробників, звужується коло потенційних учасників. Наявність вищезазначених дискримінаційних умов наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умову, яка виключає можливість перемоги інших учасників. Враховуючи наведене вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом викладення більш спрощених технічних вимог Накопичувача або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на чинне законодавство чому дана вимога є правомірною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Наші дії є цілком правомірними. Згідно ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" у ТД не має дискримінаційних вимог відносно предмету закупівлі, так як ми даємо можливість учасникам пропонувати еквівалент. Але еквівалент повинен обов'язково відповідати тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Умови

Номер: 172a37fbe81a493f830b9c655db3ad3d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-20-003884-c.b1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте Замовником зазначено дискримінаційні умови, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівель, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом порядку їх проведення. Тендерна документація містить наступну вимогу, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та недискримінація учасників), а саме: «1.1. Довідка на фірмовому бланку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (власні та/або залучені складські приміщення, пристосовані для зберігання та перевезення товарів, що закуповуються тощо) та наявність власного автотранспорту для своєчасної доставки товару та швидкого прибуття сервісного інженера з наданням копії документу, який підтверджує, що автотранспорт знаходиться у безпосередній власності Учасника.» Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ автотранспорт, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з компаніями перевізниками на договірних засадах або орендують транспорті засобі, і не є власниками/не володіють автотранспортом, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість взяти участь у торгах тим постачальникам, що працюють з перевізниками на договірних засадах або користуються орендованим транспортом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни були внесенні у тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено