-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Незалежності в м.Прилуки Чернігівської області (ДК 021:2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
7 103 479.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 103.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 7 103.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2020 14:15 - 29.02.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено
неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможцем учасника закупівлі, який не відповідає кваліфікаційним критеріям
Номер:
ce7e616d9cff4298999f47ae5f0e35b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-000913-c.b2
Назва:
неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможцем учасника закупівлі, який не відповідає кваліфікаційним критеріям
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможцем
Учасника закупівлі який не відповідає кваліфікаційним критеріям
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне доручення.pdf 19.03.2020 13:35
- скарга.pdf 19.03.2020 13:35
- рішення від 23.03.2020 № 5438.pdf 23.03.2020 20:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.03.2020 13:36
Опис причини скасування:
В зв’язку з втратою економічного інтересу до закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Незалежності в м.Прилуки Чернігівської області (ДК 021:2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-24-000913-с, прошу Вас не розглядати Скаргу подану Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможцем Учасника закупівлі який не відповідає кваліфікаційним критеріям від 19 березня 2020 року.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.03.2020 11:44
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.03.2020 20:56
Вимога
Є відповідь
неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможцем учасника закупівлі, який не відповідає кваліфікаційним критеріям
Номер:
0f5ee345a7444702b37c7a74c99a119d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-000913-c.c1
Назва:
неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможцем учасника закупівлі, який не відповідає кваліфікаційним критеріям
Вимога:
12 березня 2020 року тендерним комітетом Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради було розглянуто тендерну пропозицію ПП «Шляхрембуд №17» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Незалежності в м.Прилуки Чернігівської області» (код ДК 021:2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт.) та винесено рішення, яке було оформлено протоколом № 8 від 12 березня 2020 року. Даним рішенням, на підставі п.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» визнано переможцем по предмету закупівлі ПП «Шляхрембуд №17» та оголошено про намір укласти з ним договір та внести необхідні дані до електронної системи.
Учасник закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС», категорично не погоджується з вищезазначеним рішенням, рахує його неправомірним та протизаконним. Своє твердження обгрунтовуємо наступним.
Відповідно до положень ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», далі – «Закон», Замовник закупівлі розглядає тендерні пропозиції Учасників на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує двадцять робочих днів. За результатами розгляду складається протокол за формою встановленою Уповноваженим органом та оприлюднюється Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.
Тендерна пропозиція Учасника відхиляється Замовником у разі якщо Учасник закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону та або у разі ненадання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, якщо така вимагалась Замовником.
Тендерна пропозиція Учасника закупівлі, якого визнано переможцем має числені порушення і невідповідності тендерній документації Замовника, а саме:
- відповідно до пункту 7 розділу 1 Загальні положення – усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції тa пiдгoтoвлeнi бeзпoсepeдньo Учaсникoм пoвиннi бути склaдeнi укpaїнськoю мoвoю. Якщo в склaдi тeндepнoї пpoпoзицiї нaдaється дoкумeнт, щo склaдeний нa iншiй мoвi, Учaсник нaдaє пepeклaд цьoгo дoкумeнту нa укpaїнськiй мoвi. В складі тендерної пропозиції ПП «Шляхрембуд № 17» надані копії трудових книжок на російській мові без перекладу на українську мову, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника та п.4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- відповідно до пункту 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати реєстр документів, що входять до складу тендерної пропозиції з нумерацією сторінок, але нумерація сторінок відсутня на половині документів тендерної пропозиції внаслідок чого реєстр тендерної пропозиції ПП «Шляхрембуд №17» не відповідає дійсності чим порушено вимоги тендерної документації та положення п.4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- відповідно до пункту 8 додатку 6 до тендерної пропозиції необхідно документальне підтвердження власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії) для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів у вигляді договору. В складі тендерної пропозиції ПП «Шляхрембуд №17» було надано договір на співпрацю з лабораторією, але в предмет договору не передбачає проведення виконавцем робіт вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, чим порушено вимоги тендерної документації та п.4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Доданий до документації гарантійний лист з обов’язком проводити даний контроль не може бути розглянутий з огляду на той факт, що у договорі чітко встановлено – всі зміни чи додатки до договору оформлюються додатковими угодами які є невід’ємною частиною даного договору, але ніяк не гарантійним листом;
- на додаток до вищезазначеного, в документації учасника абз.10 п.1 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції закупівлі відсутній документ, який підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та правомочність на укладання договору про закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Незалежності в м.Прилуки Чернігівської області» (код ДК 021:2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт.)
Зважаючи на вищезазначене та керуючись правами наданими законодавством України в сфері публічних закупівель Учаснику закупівлі права якого порушуються, Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС»
ВИМАГАЄ:
1. Прийняти дану Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради щодо визнання переможцем закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Незалежності в м.Прилуки Чернігівської області» (код ДК 021:2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) учасника закупівлі Приватне підприємство «Шляхрембуд № 17».
3. Скасувати оголошення про наміри укласти договір з Приватним підприємством «Шляхрембуд № 17» по закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Незалежності в м.Прилуки Чернігівської області» (код ДК 021:2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) учасника закупівлі Приватне підприємство «Шляхрембуд № 17».
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 12.03.2020 19:13
- Відповідь на вимогу.PDF 16.03.2020 14:23
Дата подачі:
12.03.2020 19:13
Вирішення:
На Вашу вимогу до рішення тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради щодо визначення переможцем закупівлі на “Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Незалежності в м.Прилуки Чернігівської області (ДК 021: 2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)” ПП “Шляхрембуд №17” повідомляємо наступне.
1.Щодо перекладу окремих сторінок частини трудових книжок працівників ПП “Шляхрембуд №17”.
Відповідно до пункту 7 розділу І Тендерної Документації, під час проведення закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Якщо у складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документа на українській мові.
Але, у складі тендерної пропозиції окремі сторінки частини трудових книжок зазначених вище працівників частково складені українською мовою, а саме сторінки, які містять запис про прийом на теперішнє місце роботи.
Трудові книжки — це не документи, що складаються для тендеру. Чинним законодавством України передбачено, що трудові книжки, які були видані раніше і були складені російською мовою, є дійсними. Усі підприємства, установи, організації зобов’язані їх приймати без виправлень та перекладу і продовжують вести.
Відповідно до пункту 2.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України від 29.07.1993 №58, трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською та російською мовами.
Отже, надані скан-копії трудових книжок на частину працівників ПП “Шляхрембуд №17”, в яких окремі сторінки містять записи російською мовою, можна розцінювати як відповідність вимогам тендерної документації.
2.Щодо нумерації сторінок.
Тендерна документація по зазначеному вище предмету закупівлі не містить умов щодо нумерації сторінок за порядком.
Крім того, відсутність номерів на декількох сторінках розцінюється тендерним комітетом управління житлово-комунального господарства як формальна помилка, оскільки відповідно до частини 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки.
Таким чином ПП “Шляхрембуд №17” не порушив вимоги тендерної документації.
3.Про проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів залученою ПП “Шляхрембуд №17” ззовні атестованою службою контролю (лабораторії).
У складі тендерної пропозиції ПП “Шляхрембуд №17” надано скан-копію оригіналу договору між ПП “Шляхрембуд №17” та ПАТ “Броварське шляхо-будівельне управління №50” про надання послуг лабораторії з копією відповідного свідоцтва. Крім того надано скан-копію оригіналу гарантійного листа ПАТ “Броварське шляхо-будівельне управління №50”.
Згідно поданого договору від 04.02.2020 №0402/20 про надання послуг лабораторії в предметі договору перелічені види послуг які необхідні замовнику (ПП “Шляхрембуд №17”) для забезпечення проведення контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів. Саме пункт 1.1.4 вищевказаного договору, де зазначено: “Інші послуги відповідно до діючих нормативних документів та чинного Законодавства”, може передбачати проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, рро що свідчить доданий гарантійний лист ПАТ “Броварське шляхо-будівельне управління №50”.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП “Шляхрембуд №17” в частині надання документів на підтвердження послуг лабораторії, відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям.
4.Про документ, який підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та правомочність на укладання договору про закупівлю.
У складі тендерної пропозиції ПП “Шляхрембуд №17” надано скан-копії оригіналів: рішення засновника про створення Приватного підприємства “Шляхрембуд №17”, наказу від 17.08.2016 №1/К, довідки від 24.02.2020 №6 щодо права підпису договорів та іншої документації, довідки від 24.02.2020 №5 щодо права підпису документів тендерної пропозиції.
Таким чином надані Учасником документи відповідають вимозі тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учапсника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та правомочність на укладення договору про закупівлю.
Підстави щодо відхилення тендерної пропозиції “Шляхрембуд №17”, яка електронною системою закупівель визначена найбільш економічно-вигідною, і дає можливість в умовах недостатнього фінансування галузей медицини та освіти зекономити міському бюджету 2,103 млн. грн., відсутні.
Враховуючи вищевикладене надані ТОВ “ІНЕЙТС” вимоги не підлягають задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено