-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – код 90520000 – 8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524400 – 0 – Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень).
Завершена
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 500.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2020 17:57 - 29.01.2020 14:00
Вимога
Залишено без розгляду
заперечення на вимогу ТОВ "Укрекосервіс"
Номер:
1fb19bbeecbc48d68014369425b33808
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-003456-c.a6
Назва:
заперечення на вимогу ТОВ "Укрекосервіс"
Вимога:
1.Найменування замовника: Київська міська дитяча клінічна лікарня №1
2.Скаржник: ТОВ «Екологічні переробні технології»
3.Номер закупівлі: UA-2020-01-23-003456-c
Заперечення на вимогу:
Замовнику була подана вимога від 12.02.2020 16:44 від ТОВ «УКРЕКОСЕРВІС», в якій зазначається, що пропозиція ТОВ «Екологічні переробні технології» не відповідає вимогам закупівлі.
Зауважуємо, що ТОВ «Екологічні переробні технології» в складі тендерної пропозиції надало всі документи, що передбачені в умовах закупівлі.
Стосовно Дозволу Мінекології надано лист-пояснення, в якому зазначається обґрунтування в яких випадках надається дозвіл.
Діючими нормативними актами щодо поводження з небезпечними відходами, Наказом МОЗ від 08.06.2015 року «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» не передбачено отримання дозволу на проведення робіт, виданого Міністерством екології та природних ресурсів;
Відповідно Ст. 17 Закону України «Про відходи»:
Стаття 17. Обов'язки суб'єктів господарської діяльності у сфері поводження з відходами
{ Назва статті 17 в редакції Закону N 3073-III ( 3073-14 ) від 07.03.2002 }
Суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані:
....
н) мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або
дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів;
с) мати дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами, якщо їхня діяльність
призводить до утворення відходів, для яких Пзув перевищує 1000;
Діяльність ТОВ «Екологічні переробні технології» не призводить до утворення відходів,
в зв’язку з цим отримання дозволів та лімітів не вимагається.
Діяльність ТОВ «Екологічні переробні технології» передбачає збирання, зберігання,
знешкодження та перевезення небезпечних відходів, на що отримані відповідні Ліцензії, що
надаються в складі пропозиції:
• Ліцензія Міністерства екології та природних ресурсів України No 075541 серія АД
(Збирання, зберігання, знешкодження);
• Ліцензія Міністерства екології та природних ресурсів України No 581889 серія АГ
Збирання, заготівля окремих видів відходів як вторинної сировини;
• Витяг Держаної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА)
внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними
автомобілями
Окрім того, дозвіл на проведення газонебезпечних робіт видається не Міністерством екології та природних ресурсів України, а Державною службою України з питань праці
(Держпраці)
Надання такого дозволу не вимагалось умовами закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- заперечення на вимогу_Укрекосервіс__.docx 12.02.2020 18:02
- Інформаційний лист щодо наявності дозволу Мінекології.pdf 12.02.2020 18:02
Дата подачі:
12.02.2020 18:02
Вимога
Залишено без розгляду
вимога дискваліфікувати учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника
Номер:
63e554cea33a4eeeb7d6429d9299b6a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-003456-c.b5
Назва:
вимога дискваліфікувати учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника
Вимога:
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», оскільки пропозиція останнього не відповідає вимога Замовника.
Замовником вимагалось в складі пропозиції надати Дозвіл на проведення робіт виданий Міністерством екології та природних ресурсів.
Повідомляємо, що згідно висновку екологічної експертизи ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (копію надаємо) передбачається процес «спалювання відходів», як внаслідок дозвіл на газонебезпечні роботи – є обов′язковим, а не добровільним.
Додатково зазначаємо, що Наявність Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки передбачено Додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в строці 3 Додатку зазначено «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вимоги до Учасників складені у відповідності до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога дискваліфікація.docx 12.02.2020 16:44
- Висновок державної екологічної експертизи_оригінал (1).pdf 12.02.2020 16:44
Дата подачі:
12.02.2020 16:44
Вимога
Залишено без розгляду
грубе порушення Замоником п.е ст.32 ЗУ "Про відходи"
Номер:
e1eeae2b4ba64f60a5b14e6502d4bc74
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-003456-c.b4
Назва:
грубе порушення Замоником п.е ст.32 ЗУ "Про відходи"
Вимога:
1. Замовник: Київський центр трансплантації кісткового мозку
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-13-000552-c
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я (п.2 «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
Вимагаємо:
Пункт «наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)»
ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ
наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)
Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію:
Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, намагався довести, що повинно бути збирання, зберігання, знешкодження - проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг (надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів).
Звідси випливає, що правильна редакція тендерної документації має містити вимогу «збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення»
Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення
Також зазначаємо, що більшість Замовників притримуються діючого законодавства (ідентифікатори діючих закупівель, де вимагається саме операція «видалення або утилізація» - UA-2019-12-27-002143-b , UA-2020-01-06-000129-c , UA-2019-12-31-000054-c )
Зазначаємо, що наразі згідно аналогічних дискримінаційних вимог, як встановив Тендерний комітет Київська міська дитяча клінічна лікарня №1, знаходиться на розгляді Скарга у постійно діючої колегії АМКУ (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-10-002015-c) по закінченню розгляду якої ми залишаємо за собою право звернутись до відповідних органів, які регулюють діяльність закупівель тендерного комітету Київська міська дитяча клінічна лікарня №1 з метою притягнення до в
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога видалення або утилізація.docx 24.01.2020 13:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2019 № 14206.pdf 24.01.2020 13:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2019 № 11652.pdf 24.01.2020 13:10
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі (2).pdf 24.01.2020 13:10
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі_ (1).pdf 24.01.2020 13:10
Дата подачі:
24.01.2020 13:10
Вимога
Залишено без розгляду
Грубе порушення Замовником п.е ст.32 ЗУ "Про відходи"
Номер:
c1cda99c4f624ef5a853fb8e5f4c1668
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-003456-c.c3
Назва:
Грубе порушення Замовником п.е ст.32 ЗУ "Про відходи"
Вимога:
1. Замовник: Київський центр трансплантації кісткового мозку
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-13-000552-c
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я (п.2 «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
Вимагаємо:
Пункт «наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)»
ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ
наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)
Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію:
Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, намагався довести, що повинно бути збирання, зберігання, знешкодження - проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг (надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів).
Звідси випливає, що правильна редакція тендерної документації має містити вимогу «збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення»
Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення
Також зазначаємо, що більшість Замовників притримуються діючого законодавства (ідентифікатори діючих закупівель, де вимагається саме операція «видалення або утилізація» - UA-2019-12-27-002143-b , UA-2020-01-06-000129-c , UA-2019-12-31-000054-c )
Зазначаємо, що наразі згідно аналогічних дискримінаційних вимог, як встановив Тендерний комітет Київська міська дитяча клінічна лікарня №1, знаходиться на розгляді Скарга у постійно діючої колегії АМКУ (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-10-002015-c) по закінченню розгляду якої ми залишаємо за собою право звернутись до відповідних органів, які регулюють діяльність закупівель тендерного комітету Київська міська дитяча клінічна лікарня №1 з метою притягнення до в
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога видалення або утилізація.docx 24.01.2020 13:09
Дата подачі:
24.01.2020 13:09
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційна та неправомірна вимога висновку СЕС саме на операції
Номер:
22259f4367c8409f82ce12f8ab06b70c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-003456-c.c2
Назва:
дискримінаційна та неправомірна вимога висновку СЕС саме на операції
Вимога:
1.Замовник: Київська міська дитяча клінічна лікарня №1
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-23-003456-c
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 ДП «Прозорро»
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником Вимагається висновок СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
Зазначаємо, що Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19 не передбачається надання висновку СЕС саме на операції. Прописавши дану вимогу Замовник звузив коло потенційних учасників до одного – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає вимогам діючого законодавства (п. «е», ст. 32, ЗУ «Про відходи»)
Додатково зазначаємо, що в Додатку 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», відсутня вимога наявності висновку СЕС саме на операції
Вимагаємо:
Вимогу надання висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
викласти в наступній редакції висновок СЕС на операції або документи в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога СЕС.docx 24.01.2020 13:04
Дата подачі:
24.01.2020 13:04
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційна та неправомірна вимога сертифікат ІСО
Номер:
af1e91ef75cb4bbabe62fdea82fae284
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-003456-c.b1
Назва:
дискримінаційна та неправомірна вимога сертифікат ІСО
Вимога:
1.Замовник: Київська міська дитяча клінічна лікарня №1
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-23-003456-c
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу № 203 від 21.12.2015 ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості»
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником Вимагається Сертифікат ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015
Зазначаємо, так, як на даний час положення ДСТУ ISO 14001:2015 втратили чинність у зв’язку із прийняттям наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 203. Вказаним вище наказом як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року прийнято ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. За даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Враховуючи, що вказані критерії оцінки вимагають від учасників подання не обов’язкових документів, а наявність таких документів сама по собі не впливає на виконувані учасниками роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт, просимо виключити з Тендерної документації цінові критерії, які ґрунтуються на наявності в учасників діючих сертифікатів ISO 14001:2015 та ISO 14001:2015
Вимагаємо:
Вимогу сертифікат ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 - видалити
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога ІСО.docx 24.01.2020 13:02
Дата подачі:
24.01.2020 13:02