-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (помідори, буряк, цибуля, морква, капуста, кабачки, яблука, апельсин, лимон, огірок, банан)
Завершена
190 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 952.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 952.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2020 11:42 - 31.01.2020 11:32
Вимога
Відхилено
Неправомірне визначення переможця торгів
Номер:
490dbafe2b1e4767828561dfc5a313f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-000790-b.b2
Назва:
Неправомірне визначення переможця торгів
Вимога:
Замовником торгів КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №1 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 24.01.2020 р. було оголошено закупівлю «ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Помідори, буряк, цибуля, морква, капуста, кабачки, яблуко, апельсин, лимон, огірок, банан)» (ID:4accbb426a3f449487fb9636a1d568a1; Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-24-000790-b). ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель подав тендерну пропозицію.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 07.02.2020 р. було дискваліфіковано ФОП «Боднарчук Віталій Іванович».
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 07.02.2020 р. переможцем торгів було визнано ФОП Бригида О.В.
1. Замовником в п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагався наступний документ: «довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше двох),аналогічних предмету закупівлі, за період 2018-2020 рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо)»
Учасником ФОП Бригида О.В. в складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією про виконання аналогічних договорів. В даній довідці зазначено договір №45 від 25.10.2019р. з предметом закупівлі «овочі та фрукти» та договір №37 від 16.10.2019р. з предметом закупівлі «овочі та фрукти».
Відповідно до наданих копій аналогічних договорів ФОП Бригида О.В. предметом договору №45 від 25.10.2019р. є «ДК 021:20015-03220000-9-Овочі, фрукти та горіхи (буряк, цибуля, морква, яблуко, лимон)» та договору №37 від 16.10.2019р. – «ДК021:2015 – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (буряк, цибуля, морква, яблука, апельсин, лимони).
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року «8) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом».
Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги».
Виходячи з вищевикладеного, ФОП Бригида О.В. не вказав предмет закупівлі в довідці, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів.
2. Замовником в п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагався наступний документ: «листи-відгуки по наданим скан-копіям аналогічних договорів, із посиланням на предмет, номер та дату договору і зазначенням якості та стану виконання договірних зобов’язань Учасником».
В листах-відгуках не вказаний предмет закупівлі у розумінні Закону та у відповідності з наданими копіями аналогічних договорів.
3. Замовником в п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагався наступний документ: «скан-копії договорів , зазначених у довідці про досвід виконання аналогічних договорів з додатками (у разі наявності)».
Договори, які надав учасник торгів ФОП Бригида О.В. не заповнені до кінця, а отже не можливо до кінця впевнитись в достовірності цих договорів. Дані договори можливо трактувати як нікчемні у відповідності до Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
4. Змовником в п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагався наступний документ: «копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин.
Відповідно до статті 1 п. 1 пп 55 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23 грудня 1997 року, оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.
В довідці ФОП Бригида О.В. про перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів вказано перелік потужностей операторів ринку: ФОП Бригида О.В., ФОП Комар І.В., ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна», ТОВ «ЮНІОН БІЗНЕС ГРУП».
Тобто ФОП Бригида О.В. є оператором ринку харчових продуктів, в якого є потужності, які зареєстровані за номером r-UA-02-28-2406.
В складі тендерної пропозиції ФОП Бригида О.В. надає Акт №682 від 23.12.2019 р. складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин. Зазначений акти виданий на оператора ринку ТОВ «Вінпротрейд» з номером реєстрації потужностей r-UA-02-28-70, а не на оператора ринку ФОП Бригида О.В. з номером реєстрації r-UA-02-28-2406.
Отже, ФОП Бригида О.В. в складі тендерної пропозиції не надав копію акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, що є прямим порушенням вимог Замовника.
Враховуючи все вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Бригида О.В. не відповідає Оголошенню про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 та Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року.
Замовник порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі»:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Замовник виявив необ’єктивне упереджене ставлення до оцінки тендерної пропозиції учасника ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» та застосував дискримінаційний підхід.
Вимагаємо переглянути тендерну пропозицію ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» та визнати тендерну пропозицію ФОП Бригида О.В. такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2020 00:33
Вирішення:
Тендерним комітетом КЗ «ДНЗ №1 ВМР» розглянуто вимогу ФОП Боднарчука В.І. від 12.02.2020р. та встановлено наступне:
1. У п.8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів визначено перелік документів в електронному або сканованому вигляді (у pdf-форматі), які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника та мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій. До таких документів належать, зокрема:
- довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше двох),аналогічних предмету закупівлі, за період 2018-2020 рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо)
- скан-копії договорів , зазначених у довідці про досвід виконання аналогічних договорів з додатками (у разі наявності);
листи-відгуки по наданим скан-копіям аналогічних договорів, із посиланням на предмет, номер та дату договору і зазначенням якості та стану виконання договірних зобов’язань Учасником.
В складі пропозиції учасника ФОП Бригиди О.В. надано в файлі «13. Інформація про виконання аналогічних договорів.pdf»: Довідку з інформацією про виконання аналогічних договорів, аналогічних предмету закупівлі (овочі та фрукти), за період 2018-2020рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника, скан-копії договорів №45 від 25.10.2019р. та №37 від 16.10.2019р. предметом яких є постачання овочів та фруктів, аналогічних предмету закупівлі та листи-відгуки по наданим скан-копіям аналогічних договорів із посиланням на предмет, номер та дату договору і зазначенням якості та стану виконання договірних зобов’язань учасником.
2. У п.8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів також міститься вимога щодо необхідності надання учасником копії акту обстеження органів Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.
В складі пропозиції учасника ФОП Бригиди О.В. надано в файлі «10. Інформація складських приміщень.pdf»: Довідку про наявність в учасника складського приміщення, що буде задіяне в процесі виконання договору, копію договору оренди складських приміщень та копію акту обстеження органів Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, в тому числі і орендованих складських приміщень.
Тож, враховуючи вищевикладене, пропозиція ФОП Бригиди О.В. відповідає умовам закупівлі та вимогам замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірна дискваліфікація учасника процедури закупівлі
Номер:
ce4f70de0d9847ab87f653404b766126
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-000790-b.b1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника процедури закупівлі
Вимога:
Замовником торгів КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №1 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 24.01.2020 р. було оголошено закупівлю «ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Помідори, буряк, цибуля, морква, капуста, кабачки, яблуко, апельсин, лимон, огірок, банан)» (ID:4accbb426a3f449487fb9636a1d568a1; Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-01-24-000790-b). ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель подав тендерну пропозицію.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 07.02.2020 р. було дискваліфіковано ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» за наступною причиною: «учасником ФОП Боднарчук В.І. не надано в складі пропозиції копії акту обстеження органів Держспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин.»
Учасником ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» в складі тендерної пропозиції надано файл в форматі pdf під назвою «Рішення+акт реєстрації потужностей (копія_оригінал).pdf».
В даному файлі є наступні документи:
-Копія рішення (повідомлення) Вінницького міського управління Головного управління Держспоживслужби у Вінницькій області №264 від 08.02.2018
-Копія акту обстеження органів Держспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин.
-Оригінал рішення (повідомлення) Вінницького міського управління Головного управління Держспоживслужби у Вінницькій області №264 від 08.02.2018
-Оргигінал акту обстеження органів Держспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин.
Всі ці документи відповідають чинному законодавству України та повністю підтверджують вимоги Замовника в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
У зв’язку з вищевикладеним, відповідно до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель замовника, Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року, Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 пропозиція ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» повністю відповідає вимогам Замовника.
Крім того, ціна пропозиції ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» є нижчою за ціну пропозиції ФОП «Бригида О.В.» на 5,4%.
Замовник КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №1 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі»:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Замовник виявив необ’єктивне упереджене ставлення до оцінки тендерної пропозиції учасника ФОП «Боднарчук Віталій Іванович», та застосував дискримінаційний підхід. Вважаємо дискваліфікацію ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» безпідставною та такою, порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо переглянути тендерну пропозицію ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» та визнати такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.pdf 10.02.2020 17:21
Дата подачі:
10.02.2020 17:21
Вирішення:
Тендерним комітетом КЗ «ДНЗ №1 ВМР» розглянуто вимогу ФОП Боднарчука В.І. № 024 від 10.02.2020р. та встановлено наступне:
На виконання вимог Регіонального плану заходів щодо створення належних умов для безпечного харчування дітей у навчальних закладах, який затверджений начальником Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області Григорієм Сидоруком, до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель включено вимогу для учасників щодо необхідності надання акту обстеження органів Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Форма даного акта затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №447 від 08.08.2019р.
В складі пропозиції учасника ФОП Боднарчука В.І., у файлі «Рішення+акт реєстрації потужностей (копія_оригінал)» надано копію та оригінал акту, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами.
Тобто, надано інший документ ніж той, що прямо вимагався умовами даної процедури закупівлі.
Окрім цього, наданий документ складений за формою затвердженою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №42 від 06.02.2017р., який втратив чинність.
Статус вимоги:
Відхилено