• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мастильні засоби (оливи, мастильні матеріали та технологічні рідини)

Торги не відбулися

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2020 16:20 - 15.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного відхилення пропозиції

Номер: ff5e2ff1c9504bc7891a422f15e9f536
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-22-002624-c.c2
Назва: Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога:
ТОВ «МІРОІЛ» не погоджується з рішенням Державного спеціалізованого підприємства «Північна пуща» про відхилення нашої пропозиції та вважає його неправомірним. Як зазначено, у протоколі засідання тендерного комітету щодо скасування рішення про визначення переможця №26.02.02 від 26 лютого 2020 року причиною відхилення пропозиції ТОВ «МІРОІЛ» стала значна невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Учасник не надав інформацію про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, що надається в довільній формі згідно п.6 Розділу ІІІ тендерної документації. 2. Відсутня дата виготовлення у паспорті якості на оливу моторну 5w30. У свою чергу, ТОВ «МІРОІЛ» повідомляє, що тендерною документацією Замовника (Додаток №1) передбачене обов’язкове надання документів для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст.17 Закону, а саме: «для всіх Учасників – довідка, складена у довільній формі (Лист-гарантія у додатку 1/1)». З цієї умови чітко зрозуміло, що учасник повинен надати довідку у вигляді листа-гарантії по зразку Замовника, так як у дужках було вказано, який саме вигляд повинна мати довідка). Між цим, в тендерній документації Замовника не було вказано, що потрібно подати і довідку в довільній формі, і лист-гарантію з однією і тією ж інформацією. ТОВ «МІРОІЛ», як учасник, у складі своєї пропозиції надав Лист-гарантію. З приводу другої причини відхилення, ТОВ «МІРОІЛ» повідомляє, що у паспорті якості на оливу моторну 5w30 присутня партія та дата її виготовлення - №3 січень 2020 року. На паспорті відсутній номер та дата паспорта якості, що у свою чергу, на властивості товару (оливи моторної) ніяким чином не впливає. Надані паспорти якості на товари є зразками. При поставці товару будуть надаватись оригінали з останніми партіями від заводу-виробника. Просимо переглянути рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІРОІЛ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Окрім листа-гарантії згідно додатку 1/1, керуючись ч.3 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно до п.6 Розділу ІІІ «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації учаснику потрібно надати в довільній формі Інформацію про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, які зазначені у частинах першій і другій цієї статті. У паспорті якості на оливу моторну 5w30 вказаний № партії але жодного слова щодо «дати виготовлення» або «день виготовлення». При цьому гарантійний строк придатності становить 5 років від дня виготовлення. Виникають сумніви щодо дати виготовлення партії цієї оливи.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2020 11:12
Підтвердження вирішення: Окрім листа-гарантії згідно додатку 1/1, керуючись ч.3 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно до п.6 Розділу ІІІ «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації учаснику потрібно надати в довільній формі Інформацію про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, які зазначені у частинах першій і другій цієї статті. У паспорті якості на оливу моторну 5w30 вказаний № партії але жодного слова щодо «дати виготовлення» або «день виготовлення». При цьому гарантійний строк придатності становить 5 років від дня виготовлення. Виникають сумніви щодо дати виготовлення партії цієї оливи.
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 4cd0ef23adbc41e0b5729f2ec62d7866
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-22-002624-c.b1
Назва: вимога
Вимога:
Наша компанія має намір прийняти участь у тендерній закупівлі, яку проводить Державне спеціалізоване підприємство «Північна Пуща», проте, вважає положення тендерної документації та Додатку 4 до неї таким, що порушує норми щодо недискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, як передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, заявник має можливість надати надзвичайно конкурентну та обґрунтовану цінову пропозицію щодо частини предметів закупівлі, проте зазначене в тендерній документації компонування предметів закупівлі фактично позбавляє заявника можливості прийняти участь в даній закупівлі, що в свою чергу є прямим обмеженням конкуренції та порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі». Так, частиною 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Положеннями ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Наша компанія подає цю заяву про внесення змін та просить Замовника, на підставі ч.1, 2 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. У визначений Законом строк та порядку розглянути дану заяву про внесення змін до Тендерної документації якими усунути порушення вимог ст. 3, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Внести зміни до Тендерної документації, відповідно до яких розбити предмети закупівлі на окремі лоти кожен. 3. Відповідно до ч.2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» розмістити та відобразити відповідні зміни в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на Вашу вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 28.01.2020 15:29
Підтвердження вирішення: Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, та є правом, а не обов’язком замовника. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Також враховуючи територіальну віддаленість ДСП «Північна Пуща», яка впливає на формування цінової політики предмету закупівлі, а саме витрати на транспортування, тому доцільно придбати товар у одного постачальника.