• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція ділянки міського водопроводу по вул.Сливова в м.Хуст (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)

Торги не відбулися

2 884 077.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 16.01.2020 16:54 - 27.01.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, дискримінаційний підхід Замовника під час розгляду тендерних пропозицій учасників, неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.

Номер: 71113d8953354e5b8aec837019267750
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-16-003180-c.c1
Назва: порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, дискримінаційний підхід Замовника під час розгляду тендерних пропозицій учасників, неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Вимога:
По суті вимоги: 16 січня 2020 року Замовник - Виконавчий комітет Хустської міської ради в системі RPOZORRO оприлюднив оголошення про ДК 021:2015: 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів (Реконструкція ділянки міського водопроводу по вул. Сливова в м. Хуст (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету), Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-16-003180-c. 06 лютого 2020 року тендерну пропозицію учасника ТзОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» було неправомірно відхилена Замовником. Рішення про відхилення оформлено протоколом № б/н від 06.02.2020 року, який оприлюднений на веб-порталі PROZORRO. Дане рішення замовника є протизаконним, необ’єктивним, ґрунтується на припущеннях та хибних тлумаченнях законодавства на свою користь без належного на те правового обґрунтування. Щодо незаконності рішення Замовника: 1. Відповідно до п.1.1 додатку № 4 Тендерної документації (далі – ТД) Замовника учасник (юридична особа) у складі тендерної пропозиції (далі – ТП) мав подати:  копію Статуту та/або інших установчих документів Учасника;  підтвердження повноважень посадової особи Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору;  копію інформаційної довідки із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником (Примітка: надається тільки у разі відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником);  відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України; Учасником ТзОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» усі вищезазначені вимоги ТД були виконані. У складі ТП були надані належно завірені копії та оригінали наступних документів: Статут Товариства, наказ на призначення директора, рішення єдиного учасника про призначення директора, рішення єдиного учасника про те, що Товариство візьме участь у процедурі відкритих торгів із закупівлі, оголошеній Виконавчим комітетом Хустської міської ради, листи-роз’яснення, копія паспорта керівника (посадової особи), інформаційні довідки згідно додатків до ТД тощо. Окремих вимог щодо надання посадової інструкції керівника (директора) ТД не містить. Учасник повністю підтвердив повноваження посадової особи, чим належно виконав вимоги ТД. 2. Відповідно до п.2 додатку № 4 Тендерної документації (далі – ТД) Замовника учасник (юридична особа) у складі тендерної пропозиції (далі – ТП) мав подати довідку про відомості учасника (для юридичної особи) за взірцем, представленим у додатку. Учасник повністю виконав дану умову ТД, надав довідку вказаної форми та зазначив серед інших основний КВЕД своєї діяльності: КВЕД 46.69 «Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням». Окрім того, дана інформація знаходиться у відкритих реєстрах і Замовник мав змогу самостійно перевірити дану інформацію. Отже, в цій частині Учасник повністю виконав вимоги ТД та надав довідку встановленої форми, яка повністю відповідає додатку № 4 до ТД. 3. Відповідно до п. 6.3.4. ТД учасник в складі тендерної пропозиції подає графік виконання робіт. Відповідно до п. 4.3. проекту договору (додаток № 5 до ТД) терміни виконання окремих видів робіт і їх етапів визначаються графіками виконання робіт. (Наказ міністерства регіонального розвитку та будівництва України № 2 від 13.01.2009). Відповідно до п. 4.1 проекту договору (додаток № 5 до ТД) Підрядник розпочинає виконання робіт після підписання сторонами договору підряду і повинен завершити їх в строк до (пробіл) року (з правом дострокового виконання). Учасником в складі ТП надано графік виконання робіт, відповідно до якого роботи планується завершити до листопада 2021 року включно, що ніяким чиним не суперечить вимогам чинного законодавства та ТД, зокрема проекту договору. Окремо зазначаємо, що строк дії договору не впливає на хід виконання робіт і договір може діяти і надалі, після вказаного у ньому строку дії з підстав, визначених чинним законодавством, наприклад до повного виконання сторонами своїх зобов’язань та/або закінчення строку договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії договору, тощо. Отже, в цій частині Учасник повністю виконав вимоги ТД та надав усі необхідні документи, передбачені вимогами тендерної документації. Щодо порушення основних принципів здійснення публічних закупівель: вважаємо за необхідне вказати на дискримінаційний підхід Замовника під час розгляду тендерних пропозицій учасників, коли Замовник хибно, на власний розсуд тлумачить закон та документи тендерної пропозиції учасника, наприклад, у закупівлі, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-16-003218-c, Реконструкція ділянки міського водопроводу по вул. Рильського в м. Хуст (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету), учасник ТОВ «ХУСТСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», код 42138211. У складі тендерної пропозиції вищезазначеного учасника наданий проект договору, дія якого встановлено до 31.12.2021 року, та календарний графік виконання робіт по предмету закупівлі, дострокове виконання яких заплановано на четвертий квартал 2020 року. Зазначаємо, що з тих самих підстав, які зазначаються в протоколі № б/н від 06.02.2020 р., Замовник, застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій, відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ» у процедурі UA-2020-01-16-003180-c, проте прийняв пропозицію учасник ТОВ «ХУСТСЬКІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» у процедурі UA-2020-01-16-003218-c. Таким чином, Замовником були порушені правові норми, передбачені ст. 3, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», права та законні інтереси Скаржника (ТзОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ»). Щодо порушення правових норм Закону України «Про публічні закупівлі» під час засідання тендерного комітету Замовника, яке оформлене протоколом № б/н від 06.02.2020 року: Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону тендерний комітет (далі -ТК) створюється в кількості не менше п’яти осіб. Якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж 5 осіб, до складу тендерного комітету повинні входити всі службові (посадові) особи замовника. Частиною 4 ст. 11 Закону №922 визначено, що тендерний комітет оформлює рішення, прийняті за результатами засідань, протоколом, в якому відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписують усі члени комітету, присутні на засіданні. Відповідно до п. 2.5 Примірного положення Затвердженого Наказом МЕРТ № 557 від 30.03.2016 року із змінами та доповненнями, засідання тендерного комітету є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету (кворуму). У законі та Положенні мова йде про цілих і неподільних членів комітету, при розрахунку кількості яких не можна в повній мірі застосовувати математичні правила округлення. Відповідно, присутність чотирьох членів ТК - це і є мінімальна кількість присутніх членів комітету на засіданні відповідно до Положення та Закону. На засіданні, яке відбулося 06.02.2020 року і на якому були прийняте рішення про відхилення ТОВ «КУЛЕВ-ІНВЕСТ», що оформлене протоколом № б/н від 06.02.2020 року, були присутні троє із п’яти членів ТК, а отже засідання тендерного комітету не було правомочним, оскільки відбулося із порушенням встановленого законом кворуму. Беручи до уваги всі вищевикладені порушення законодавства про публічні закупівлі, застосування дискримінаційного підходу під час розгляду тендерних пропозицій, ухвалення рішення за відсутності кворуму, керуючись ст. 3, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет надати роз'яснення стосовно законності прийнятих ним рішень та причин дискваліфікації ТОВ "Кулев-Інвест" всупереч виконання останнім всіх вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.