• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення

Завершена

79 933.15 UAH без ПДВ
мін. крок: 3% або 2 397.99 UAH
Період оскарження: 24.01.2020 10:51 - 30.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Повідомляємо, що вимоги Замовника є такими, що прямо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 1ad6f548d8824b918e839ea08f2aeccc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-24-001235-a.b1
Назва: Повідомляємо, що вимоги Замовника є такими, що прямо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Будучи потенційним учасником, повідомляємо, що вимоги Замовника є такими, що прямо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - стаття 3 Закону – принципи здійснення закупівель щодо недискримінації учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням; - частина 3 статті 5 Закону – Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників; - частина 4 статті 22 Закону – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ми розуміємо, що Вами проводиться допорогова закупівля, що регулюється Наказом ДП «Прозорро» №10 від від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Але зважте на норму Закону України «Про публічні закупівлі», що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі»!!!!!!!!! В «Додатку_Технiчнi_вимоги.doc» Вами встановлені дискримінаційні вимоги: «у пункті 2.7. Додатково надати в складі пропозиції Сертифікат учасника на систему управління гігієною та безпекою праці ДСТУ OHSAS 18001:2010.» «3.2.1. копію Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на надання послуг з забезпечення безпеки, дійсний на весь період надання послуг. 3.2.2. Сертифікат на систему екологічного менеджменту (ДСТУ ISO 14001:2015). 3.2.3. документ, який підтверджує відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015 3.2.4. Сертифікат ISO 45001:2018 щодо встановлення систем пожежної сигналізації, введення даних систем в експлуатацію. Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці.» Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають таких сертифікатів, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ їх отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Отримання таких Сертифікатів не є обов’язком для учасників (зазначені, відповідно, до закупівлі послуги, учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності таких Сертифікатів прямо порушує один із основних принципів здійснення закупівель, а саме максимальна економія, ефективність та недискримінації учасників. Наголошуємо, що на отримання даних сертифікатів потрібно витратити не один місяць, що є неможливим в рамках даної процедури закупівлі. Відповідно взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише конкретні компанії. Така вимога ніяким чином не впливає на виконання зобов’язань за договором, проте дуже звужує коло потенційних учасників та не дозволяє нам прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Повідомляємо, що вимог щодо отримання додаткових сертифікатів для можливості надання протипожежних послуг не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином, Замовник не має права вимагати в Документації документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Також, повідомляємо, що ми зверталися за роз’ясненням до Державної служби України з надзвичайних ситуацій (органу ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення) з питанням: чи необхідно мати на підприємстві сертифікати ДСТУ OHSAS 18001:2010, ДСТУ ISO 9001:2015, 14001:2015, ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ISO 45001:2018 – на що було отримано відповідь про відсутність законодавчих підстав для отримання даних сертифікатів. Зважаючи на викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити зі складу Вимог надання Сертифікатів ДСТУ OHSAS 18001:2010, ДСТУ ISO 9001:2015, 14001:2015, ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ISO 45001:2018.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Музей як Замовник вищевказанної послуги має право вимагати від потенційних Учасників будь-які дозвільні документи, яки прямо або опосередковано мають вплив на надання послуг відповідної якості. Якщо потенційний Учасник не отримав дозвільні документи, які вимагаються тенедерною документацію то не є питання Замовника, адже враховуючи важливість об'єкту Музею є недопустимим подавати вимоги спрощеної системи.
Статус вимоги: Відхилено