-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Порошок пральний (автомат) – 120кг, пральний порошок універсальний – 900 кг, засіб від нагару, копоті -24шт., засіб для відбілювання -105 шт., засіб миючий для посуду – 800 шт., засіб для чищення посуду– 400 шт., гель для туалету – 240шт., засіб для миття скла – 120шт., кондиціонер для білизни -80л, стікер для унітазу (засіб по догляду за унітазом)-5 уп., дозатор рідкого мила-4 шт., спрей для очищення екранів-5 шт.
Торги не відбулися
52 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 525.40 UAH
мін. крок: 1% або 525.40 UAH
Період оскарження:
24.01.2020 08:57 - 29.01.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Оскарження результату кваліфікації
Номер:
b466d404b6974722b18ba97eae6adeed
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-000046-b.a2
Назва:
Оскарження результату кваліфікації
Вимога:
Відхилення пропозиції учасника ФОП Мунтянов Р.О. за наведеними ознаками , а саме :
не відповідність форм виразу фасування та одиниць виміру продукції , та
подання документів у електронному вигляді у форматах відмінних від PDF є прямим порушенням статті 5 Закону України Про публічні закупівлі 25.12.2015 № 922-VIII .
Так, підстави вказані замовником , які чітко не випливають з вимог документації електронних закупівель, а саме не відповідність формулювання одиниць виміру продукції, не впливають на якість та кількість заявленої продукції.
Учасником ФОП Мунтянов Р.О. була подана пропозиція відповідно до абзацу другого пункту 3 статті 12 Закону України Про публічні закупівлі 25.12.2015 № 922-VIII що відповідає вимогам абзацу четвертого Розділу II Закону України Про електронні документи та електронний документообіг « електронний документ є візуальною формою подання електронного документа,що є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.»
У наведених учасником ФОП Мунтянов Р.О документах немає жодної ознаки яка б відповідала статті 17 Відмова в участі у процедурі закупівлі з акону Про публічні закупівлі 25.12.2015 № 922-VIII , а зазначені причини відхилення пропозиції є надуманими та містять ознаки корупційної складової.
Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо скасувати дискваліфікацію учасника
ФОП Мунтянов Р. О.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ 148.PDF 24.02.2020 14:14
Дата подачі:
21.02.2020 14:22
Вирішення:
Голова тендерного комітету Павлов С.В. повідомив наступне: Що таке допорогова закупівля на Прозоро. Допорогові закупівлі - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону*, шляхом проведення "допорогової процедури закупівлі" через систему Prozorro.
* для замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція;
відкритість;
максимальна економія;
недискримінація кожного з Учасників;
неупередженість.
Регулювання допорогових закупівель через систему Прозоро здійснюється виключно Наказом № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу та не, що під час проведення допорогових закупівель створення тендерної документації, застосування кваліфікаційних та інших вимог до Постачальників є необов'язковим. Крім цього, немає чітких вимог до тендерної документації, і Замовник сам вирішує, прикріпляти ці документи до оголошення чи ні.
Згідно Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 2.пропозиція учасника - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником;
В плані закупівлі, оголошенні про закупівлю, та в тендерній документації Замовника чітко прописані вимоги щодо кількісних та якісних вимог до товару. Отже, Учасник не може самовільно змінювати кількість, та одиниці виміру запропонованого товару на свій розсуд.
Згідно Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 4. Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту. Учасник, що був не згоден з вимогами до предмету закупівлі міг звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення.
Голова тендерного комітету Павлов С.В. повідомив наступне : згідно з Порядком здійснення допорогових закупівель в комунальній установі «Запорізький геріатричний пансіонат» Запорізької обласної ради:
«п.2 Порядок проведення Закупівель: « Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .pdf або розширення програм, що здійснюють архівацію даних». Це обумовлено технічними можливостями замовника ( документи, прикріплені Учасником в інших форматах, можуть не відкриватися на комп’ютері замовника).,
п.3.8 Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої закупівлі, Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Пансіонатом під час оголошення закупівлі»
Тендерним комітетом прийняте рішення про відхилення вимоги до замовника ID: ID: UA-2020-01-24-000046-b.a2 від учасника ФОП Мунтянов Родіон Олександрович «Оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення Порошок пральний (автомат) – 120кг, пральний порошок універсальний – 900 кг, засіб від нагару, копоті -24шт., засіб для відбілювання -105 шт., засіб миючий для посуду – 800 шт., засіб для чищення посуду– 400 шт., гель для туалету – 240шт., засіб для миття скла – 120шт., кондиціонер для білизни -80л, стікер для унітазу (засіб по догляду за унітазом)-5 уп., дозатор рідкого мила-4 шт., спрей для очищення екранів-5 шт.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
невідповідність пропозиції ТОВ "СВІКОМ"
Номер:
7447f74e1206465381e5e645c44a1a14
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-24-000046-b.b1
Назва:
невідповідність пропозиції ТОВ "СВІКОМ"
Вимога:
Шановний Замовнику, при перевірці пропозиції ТОВ «СВІКОМ» виявлено наступні невідповідності:
п. 1 - порошок - вимагалось 120кг, ТОВ «СВІКОМ» пропонує 12 шт (по 10кг фасування);
п. 2 - порошок - вимагалось 900кг, ТОВ «СВІКОМ» пропонує 36 шт (по 25кг фасування);
п. 9 - кондиціонер для білизни - вимагалось 80л, ТОВ «СВІКОМ» пропонує 20 шт (по 4л фасування).
п. 3 - вимагалось ТМ "Мілам", ТОВ «СВІКОМ» не вказав ТМ в найменуванні ;
п. 5 - вимагалось Гала 500мл, ТОВ «СВІКОМ» пропонує 500г
п. 8 - вимагалось 500 мл, ТОВ «СВІКОМ» пропонує 0,5кг
п. 9 - вимагалось "Кондиціонер", ТОВ «СВІКОМ» пропонує "Ополіскувач"
п. 3 – ТОВ «СВІКОМ» надає висновок ДСЕЕ, в якому немає засобу для видалення жиру ;
п. 7 - в комерційній пропозиції зазначено "....САНТРІ-ГЕЛЬ...", а у наданому висновку ДСЕЕ немає сантрі-гелю, є тільки сантрі;
п. 11 - дозатор для жидкого мила - ТОВ «СВІКОМ» надає висновок ДСЕЕ, в якому прописано "Вироби з поліетилену та поліпропілену господарчого призначення та для пакування і зберігання харчових продуктів, питної води" та лист щодо несертификации
п. 12 - спрей для моніторів – надано лише лист щодо несертифікації
У зв’язку з переліченими невідповідностями, просимо відхилити пропозицію ТОВ «СВІКОМ»
Пов'язані документи:
Замовник
- File.PDF 07.02.2020 10:04
Дата подачі:
06.02.2020 10:37
Вирішення:
Тендерним комітетом прийняте рішення про про взяття до уваги при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СВІКОМ» вимоги Учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" та відхилити вимогу до кваліфікації UA-2020-01-24-000046-b.b1 як таку, що подана до розгляду пропозиції ТОВ «СВІКОМ» тендерним комітетом и визначену автоматично системою як пропозиція з найнижчою ціною, а не тендерним комітетом. З повагою, КУ ЗГП ЗОР
Статус вимоги:
Відхилено