-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
запасні частини для автомобілів
Завершена
18 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 93.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 93.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2020 17:08 - 28.01.2020 17:30
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
21b7e5c37e8b490eb086e797ce562c41
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-004777-a.b2
Назва:
Оскарження
Вимога:
З рішенням тендерного комітету протокол від 04.02.2020 року про дискваліфікацію мене, ФОП Тимощук Л.А., не згодна. Тендерний комітет порушив Закон України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15", а саме статтю 22 пункт 3, а саме цитую"Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз , або еквівалент. В документації закупівлі , а саме в технічному завданні , немає ні слова про обгрунтування про необхідність виробника комплекта зчеплення ВАЛЕО і нічого не обумовлено про "еквівалент". Крім того, ми обговорювали уточнення у механіка, Чернець Дениса Сергійовича, по тел.0666611095 30 січня 2020 року чи можна пропонувати іших виробників , на що нам дали позитивну відповідь. Ми пропонуємо комплект зчеплення виробника Дрожня карта, де якість товару не гірща від ВАЛЕО, крім того надаємо гарантію 24 місяці на цьго виробника(гарантійний лист).Тому ми глибоко здивовані про свою дискваліфікацію, так як вона порушує не тільки Закон про публічні закупівлі, але і моральні приципи. Прошу сказувати рішення про дискваліфікацію ФОП Тимощук Л.А.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2020 09:59
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянули Вашу вимогу щодо оголошення результату закупівлі запасних частин для автомобіля, а саме коробки передач та набору зчеплення (UA-2020-01-23-004777-а) та розуміючи Ваше невдоволення результатами, повідомляємо Вам, що дискваліфікувавши Вашу пропозицію ми не порушили жодного з принципів здійснення закупівель, визначених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015№922-VIII ( далі-Закон №922).
Вартість даної закупівлі є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та проведена відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженної наказом від 19.03.2019 року №10 ДП «ПРОЗОРРО» зі змінами внесеними наказом від 20.03.2019 року№11.
Інструкція №10 не містить положення про те, що у вимогах до предмета закупівлі, які містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників.Переможцем закупівлі може вважатися виключно той учасник, пропозиція якого відповідає усім умовам та вимогам до предмета закупівлі, що визначені замовником, і визнана найбільш економічно вигідною, та якщо цього учасника замовник визнав переможцем.
У технічному завданні нами було вказано, що коробка передач має бути виробництва ВАЗ, а набір зчеплення виробництва ВАЗ або ВАЛЕО, так як запасні частини саме даного виробника проявили себе найбільш надійними та довговічними в експлуатації, а запропонований вами товар є виробництва м. Самара та Дорожня карта відповідно. Враховуючи сказане вище Ваша пропозиція була дискваліфікована.
Для попередження в подальшому непорозумінь просимо Вас свої зауваження та пропозиції направляти нам на етапі періоду уточнень та запрошуємо до подальшої співпраці.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
545984af822c45d28c32de29a75d9b1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-004777-a.b1
Назва:
Оскарження
Вимога:
З рішенням тендерного комітету протокол від 04.02.2020 року про дискваліфікацію мене, ФОП Тимощук Л.А., не згодна. Тендерний комітет порушив Закон України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15", а саме статтю 22 пункт 3, а саме цитую"Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз , або еквівалент. В документації закупівлі , а саме в технічному завданні , немає ні слова про обгрунтування про необхідність виробника комплекта зчеплення ВАЛЕО і нічого не обумовлено про "еквівалент". Крім того, ми обговорювали уточнення у механіка, Чернець Дениса Сергійовича, по тел.0666611095 30 січня 2020 року чи можна пропонувати іших виробників , на що нам дали позитувгу відповідь. Ми пропонуємо комплект зчеплення виробника Дрожня карта, де якість товару не гірща від ВАЛЕО, крім того надаємо гарантію 24 місяці на цьго виробника(гарантійний лист).Тому ми глибоко здивовані про свою дискваліфікацію, так як вона порушуе не тільки закон про публічні закупівлі, але і моральні приципи. Прошу сказувати рішення про дискваліфікацію ФОП Тимощук Л.А.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2020 09:52
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянули Вашу вимогу щодо оголошення результату закупівлі запасних частин для автомобіля, а саме коробки передач та набору зчеплення (UA-2020-01-23-004777-а) та розуміючи Ваше невдоволення результатами, повідомляємо Вам, що дискваліфікувавши Вашу пропозицію ми не порушили жодного з принципів здійснення закупівель, визначених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015№922-VIII ( далі-Закон №922).
Вартість даної закупівлі є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та проведена відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженної наказом від 19.03.2019 року №10 ДП «ПРОЗОРРО» зі змінами внесеними наказом від 20.03.2019 року№11.
Інструкція №10 не містить положення про те, що у вимогах до предмета закупівлі, які містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників.Переможцем закупівлі може вважатися виключно той учасник, пропозиція якого відповідає усім умовам та вимогам до предмета закупівлі, що визначені замовником, і визнана найбільш економічно вигідною, та якщо цього учасника замовник визнав переможцем.
У технічному завданні нами було вказано, що коробка передач має бути виробництва ВАЗ, а набір зчеплення виробництва ВАЗ або ВАЛЕО, так як запасні частини саме даного виробника проявили себе найбільш надійними та довговічними в експлуатації, а запропонований вами товар є виробництва м. Самара та Дорожня карта відповідно. Враховуючи сказане вище Ваша пропозиція була дискваліфікована.
Для попередження в подальшому непорозумінь просимо Вас свої зауваження та пропозиції направляти нам на етапі періоду уточнень та запрошуємо до подальшої співпраці.
Статус вимоги:
Відхилено