• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви)

Завершена

460 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2020 13:10 - 01.02.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Номер: f03ca46bfde94bd8833cb60ac8499318
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-002306-c.a2
Назва: Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимога:
Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-002306-c, Замовник: КНП "ЦПМСД "Ювілейний" РМР Предмет закупівлі: ДК 021-2015 ЄЗС: 33690000-3 «Лікарські засоби різні» (лабораторні реактиви) (відповідно до технічного завдання) Шановний замовник,повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). А саме : 3.12 Товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість, вагу та інше. З метою запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції Учасник повинен надати відсканований оригінал гарантійного листа Виробника або офіційного представника в Україні, зареєстрований Виробником або офіційним представником в Україні згідно чинного законодавства, або копію договору про співпраці з Виробником або офіційним представником в Україні зареєстрована згідно чинного законодавства, що підтверджує можливість доставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники: 1) Мають укладені прямі контракти з виробником лабораторних реактивів, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб 2) Мають на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором 3) Відносно якості запропонованих товарів - Якість запропонованих до поставки товарів визначається та підтверджується підчас поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару. Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами). На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЄРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 3.12 Товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість, вагу та інше. З метою запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції Учасник повинен надати відсканований оригінал гарантійного листа Виробника або офіційного представника в Україні, зареєстрований Виробником або офіційним представником в Україні згідно чинного законодавства, або копію договору про співпраці з Виробником або офіційним представником в Україні зареєстрована згідно чинного законодавства, що підтверджує можливість доставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо наступне. З метою ефективного та прозорого здійснення даної закупівлі Замовник дотримувався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до статті 3 даного Закону дотримувався таких принципів здійснення закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В тендерній документації замовника п. 3.12. передбачено , що товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість, вагу та інше. З метою запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції Учасник повинен надати відсканований оригінал гарантійного листа Виробника або офіційного представника в Україні, зареєстрований Виробником або офіційним представником в Україні згідно чинного законодавства, або копію договору про співпраці з Виробником або офіційним представником в Україні зареєстрована згідно чинного законодавства, що підтверджує можливість доставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів Згідно статті 22 вище зазначеного Закону тендерна документація повинна містити крім інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), кваліфікаційних критеріїв, проекту договору іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вказана нами вимога в оголошенні про проведення даної закупівлі не є дискримінаційною, оскільки дана вимога передусім зумовлена уникненням ситуації пов’язаної із закупівлею фальсифікатів та неякісних медичних виробів, а також забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідного товару учасником закупівлі. Щодо дискримінації учасників та дотримання принципів здійснення закупівелі, таких як конкуренція, в України не один і не два постачальника лабораторних реактивів, що само по собі призводить до виникнення конкуренції. Тендерний комітет повідомляє про те, що спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 носить рекомендаційний характер. Крім того, лабораторні реактиви хоча й відноситься згідно ДК 021:2015 ЄЗС: 33690000-3 по четвертому знаку класифікатора до «Лікарські засоби різні», проте лабораторні реактиви не містять МНН, тому і віднесення їх до медикаментів є некоректним. Твердження про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки Вами не доведено, що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) не надали Вам гарантійних листів, або договору про співпрацю як особі, яка бажає реалізовувати їх продукцію. Таким чином, у Вашому зверненні не доведено необхідність внесення змін до документації в цій частині, а також не зазначено яким чином зазначена умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Номер: 7063655331ab413fb333930dda70c7e6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-21-002306-c.b1
Назва: Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимога:
Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-002306-c, Замовник: КНП "ЦПМСД "Ювілейний" РМР Предмет закупівлі: ДК 021-2015 ЄЗС: 33690000-3 «Лікарські засоби різні» (лабораторні реактиви) (відповідно до технічного завдання) Шановний замовник,повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). А саме : 3.12 Товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість, вагу та інше. З метою запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції Учасник повинен надати відсканований оригінал гарантійного листа Виробника або офіційного представника в Україні, зареєстрований Виробником або офіційним представником в Україні згідно чинного законодавства, або копію договору про співпраці з Виробником або офіційним представником в Україні зареєстрована згідно чинного законодавства, що підтверджує можливість доставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники: 1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистрибьютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб 2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою. 3) Мають на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором 4) Відносно якості запропонованих товарів ( ЛЗ ) - Якість запропонованих до поставки ЛС визначається та підтверджується підчас поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальниксплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чогоЗамовникповністю захищений від постачання неякісного товару. Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами). На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЄРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 3.12 Товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість, вагу та інше. З метою запобігання отримання фальсифікатів та контрабандної продукції Учасник повинен надати відсканований оригінал гарантійного листа Виробника або офіційного представника в Україні, зареєстрований Виробником або офіційним представником в Україні згідно чинного законодавства, або копію договору про співпраці з Виробником або офіційним представником в Україні зареєстрована згідно чинного законодавства, що підтверджує можливість доставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилкове складання
Дата скасування: 22.01.2020 11:51