• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лавки)

Завершена

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 23.01.2020 15:39 - 04.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування попередніх рішень та оголошення переможцем ТОВ "АВ-ПРОМ"

Номер: 597ccfadecbb4bdaa49e74149e3e3c08
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-23-003700-a.b2
Назва: Вимога щодо скасування попередніх рішень та оголошення переможцем ТОВ "АВ-ПРОМ"
Вимога:
Ми повідомляємо про свій намір донести ситуацію до керуючих інстанцій та надати їх якомога більшої публічності, тому що вважаємо дійсні торги упередженими та корупційними. Підстави, за якими відхилялись пропозиції просто роблять посміховисько з ідеї публічних торгів, та з початку оцінювання, вже з другого кандидата, стало зрозуміло, що в якості переможця обрано буде саме ФОП Мартинуззі В.Ф. , м. Мукачево. Мабуть замовники, Мукачівське міське комунальне підприємство «Ремонтно-будівельне управління», пояснять цілковитим збігом розташування переможця в тому ж місці, що і замовник. Цілковитим збігом також є те, що попередній переможець за аналогічними торгами, був ФОП Курта-Мартинуззі, м. Мукачево (до речі, гляньте у договорі на поставку деревини у технічній частині переможця – мабуть це також збіг, що на останній сторінці замість постачальника ПП Гасинець згадується ФОП Зозулець І.І., а замість покупця Мартинуззі В.Ф. – покупець Курта-Мартинуззі А.І. – і то не є приводом для відмови учаснику з точки зору замовника закупівлі). Цілковитим збігом є те, що однією з підстав для відхилення пропозицій слугувало відсутність договору по купівлі кріплень у тендерних пропозиціях усіх учасників, окрім переможця. А до речі де б ми, всі інші, узяли такі договори у своїх документах, ЯКЩО ТАКОЇ ВИМОГИ НЕ БУЛО У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА? Звідки воно взялось у переможця, якщо це чесні та прозорі торги? Так продовжимо про випадковості. Мабуть випадково замовник не в курсі, що бувають рамкові угоди на постачання матеріалів взагалі, а не в якості прикриття на конкретні торги – отже ще одним приводом для відмов іншим кандидатам слугувало відсутність прописаних у договорі саме тих брусів, які були потрібні для виготовлення замовлення – а просто договір про поставку деревини замовники чомусь вважали недостатнім доказом відповідності по технічній частині. Але все ж таки головним збігом ми вважаємо те, що різниця між наприклад учасником посівшим друге місце з 398000 грн та переможцем з 616000 грн складає 218000, а між нами (4 місце,474045грн) та переможцем – виходить різниця в 141945 грн БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ. Мабуть достатньо міцний аргумент для відхилення інших пропозицій Вимагаємо скасувати ваше упередженне рішення та наголосити переможцем ТОВ "АВ-ПРОМ", оскільки всі РЕАЛЬНІ вимоги до кандидатів були нами виконані, а ваші корупційні схеми залиште вже в минулому
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Щодо твердження скаржника стосовно відсутності вимоги надати договір на скріплювальні матеріали. Технічні вимоги до предмету закупівлі викладені у Додатку 3 до Тендерної документації. Вищезазначений Додаток містить примітку наступного змісту: «На підтвердження інформації щодо матеріалів (краски, деревини та металу) з яких буде виготовлений предмет закупівлі, Учасник має надати копії договорів, укладених з постачальниками таких матеріалів. Додатково, Учасники мають підтвердити якість краски та металу шляхом подачі належним чином завірених копій сертифікатів відповідності та/або висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи». Варто зазначити, що згідно Технічного завдання, предмет закупівлі - «Лавки» мають бути виготовлені, з: 1. Дерев’яного смерекового брусу товщиною 40 мм, шириною 60 мм.; 2. Профільної труби 20х40 мм.; 3. Профільної труби 40х40 мм.; 4. Пластин з отворами для кріплення. 5. Скраплені: - Меблевими болтами; - Саморізами. 6. Пофарбовані: - Деревина - алкідним лаком для деревини «Темний дуб»; - Метал – порошковою фарбою сірого кольору RAL7012. Варто зазначити, що Учасниками: ТОВ «Лихачовська меблева фабрика», ФОП «ДЕРГАЛО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ», ФОП Полянчук Ольга Василівна також завантажено договори та висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на скріплювальні матеріали. 2. Стосовно застосування рамкових угод. Враховуючи вимоги ч. 1 ст. 2 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) останній застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. В той же час згідно ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Також згідно ч. 1 ст. 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. 3. Стосовно упередженого ставлення та корупційних схем на думку скаржника. Варто зазначити, що Замовник при розгляді та оцінці Тендерних пропозицій Учасників, керувався виключно вимогами Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Вирішили: Відмовити в повному обсязі у задоволенні Вимоги щодо скасування попередніх рішень та оголошення переможцем ТОВ «АВ-ПРОМ» UA-2020-01-23-003700-a.b2.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Роз'яснення

Номер: 1d42045120e0432b9958127be84e52e5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-23-003700-a.b1
Назва: Роз'яснення
Вимога:
ФОП Григорян М.С вимагає надати роз'яснення , яка саме невідповідність інформації яка міститься в завантаженій учасником довідці 2 Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні з.pdf , iнформацiя, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України про державну реєстрацiю юридичних осiб, фiзичних осiб - пiдприємцiв та громадських формувань - є в відкритому доступі. https://usr.minjust.gov.ua/ua/extractsearch. Ви погано шукали , чи це вам потрібно було вписати для красоти та насичесності протоколу ? Бо дискваліфікувати учасника за некладення ЕЦП ( яка не є обов'язковою за законом ) та порушення порядку завантаження документів це дуже смішно. Наступного разу коли будете проводити ваши надбюрократизовані та недолугі торги раджу вам подружитися зі здоровим глуздом . Також у учасника ФОП Григорян М.С є претензії щодо термінів розгляду пропозиції , учасник має право протягом одного дня завантижити оновлену цінову пропозицію та додаткові документи для кваліфікації , моя пропозиція почала розглядатися о 16 00 , а рішення про дискваліфікацію було надіслано в 10.00 куди поспішаємо , чому пропозиції деяких учасників розлядались по декілька діб , а моя навіть не за повний робочий , куди поспішали ? Що даже не знайшли інформацію з ЄДР яку я знайшов за 5 хвилин
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачено: «інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається». Поняття Юридична особа викладено в частині 1 статті 80 Цивільного кодексу України де зазначено: «Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку.» Фізична особа-підприємець (ФОП) — фізична особа, яка реалізує свою здатність до праці шляхом самостійної, на власний ризик діяльності з метою отримання прибутку. В пункті 9 Довідки «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17Закону України «Про публічні закупівлі»» від 10.02.2020 року, яку надано Учасником - ФОП «ГРИГОРЯН МГЕР СОСОВИЧ» зазначено: «У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»». 2. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Порядок подання тендерних пропозицій: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.» Частина 3 статті 12 вищезазначеного Закону, передбачає, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Стаття 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» передбачає: «Перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису.» Також, варто зауважити, що вищезазначені норми, були закріплені Замовником у частині 1 розділу 3 Тендерної документації, яка передбачала: «Відповідно до ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї (на тендерну пропозицію) електронного цифрового підпису представника учасника. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може підписати ЕЦП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі причини не проставляння ЕЦП.». 3. Умовами частини 1 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено: «Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами Тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.». 4. Частиною 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.» Варто зауважити, що нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено обмеження, протягом якого Замовник не має права приступати до розгляду наступної тендерної пропозиції. Також, звертаємо увагу, що завантаження остаточної тендерної пропозиції актуальне лише в тому випадку, коли Учасником подана Тендерна пропозиція без порушень вимог Тендерної документації. У Вашому випадку, завантаження остаточної тендерної пропозиції не може вплинути на рішення тендерного комітету, щодо дискваліфікації вашої пропозиції адже вона подана з порушенням вимог Тендерної документації. Одночасно звертаємо Вашу увагу на те, що після оцінки тендерної пропозиції і направлення учаснику повідомлення про намір укласти договір, він повинен протягом 5 календарних днів завантажити лише «довідку з інформацією про те, що його до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває», права на завантаження «додаткових документів для кваліфікації» учасник не має. Вирішили: Відмовити ФОП «ГРИГОРЯН МГЕР СОСОВИЧ» у задоволенні Вимоги UA-2020-01-23-003700-a.b1 в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено