-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 7971 (79710000-4) Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів підприємства «Запоріжелектротранс»)
Завершена
1 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2020 13:02 - 11.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимоги на скасування рішення про обрання переможця процедури закупівлі
Номер:
4c019220f4f04c599218c5b59eddfffc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-001566-b.a3
Назва:
Вимоги на скасування рішення про обрання переможця процедури закупівлі
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможця даної процедури закупівлі.
Згідно п.1.1. додатку 2 до тендерної документації,Замовник вимагав надати договір оренди приміщення у м.Запоріжжя з підтверджуючими документами право власності на дане приміщення.
ПП "Охоронна агенція "Січ безпека" надала неправдиві відомості, щодо даного приміщеня, а саме:
у відповідності до договору дарування від 02.11.2016 року приміщення загальною площею 33,9 кв.м., що знаходиться за адресою м.Запоріжжя, вул.Радіо/пров.Безімений 10/1б було розділено на три рівні частки по 11,3 кв.м. між зазанченими у даному договорі дарування фізичними особами, отже Новіков Володимир Миколайович має право власності лише на 11.3 кв.м. На підставі цього договір оренди нежитлового приміщення від 31.01.2019року між ФОП Новіковим В.М. та ПП "Охоронна агенція "Січ безпека" є нікчемним та є порушення кваліфікаційних вимог Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу по кваліфікації.pdf 25.02.2020 16:17
Дата подачі:
25.02.2020 12:03
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав надати довідку в довільній формі про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Дана довідка в обов’язковому порядку має містити інформацію про наявність офісного приміщення в м. Запоріжжя. Додатком до даної довідки необхідно надати завірені учасником копії документів, що підтверджують наявність права власності (у разі якщо учасник є власником вказаного приміщення) або права користування вказаним офісним приміщенням (у разі якщо учасник не є власником вказаного приміщення, а, наприклад, орендує його). Тобто надання одночасно документів, що підтверджують право користування вказаним приміщенням (у даному випадку договору оренди) та документів, що підтверджують право власності орендодавця згідно умов тендерної документації не вимагалося.
При цьому, учасником ПП "Охоронна агенція "Січ безпека" у складі своєї тендерної пропозиції надано договір оренди офісного приміщення від 31.01.2019 року строком дії до 31.12.2020 згідно якого наймодавцем є ФОП Новіков Володимир Миколайович. Також учасником надано документи, що підтверджують право власності ФОП Новікова В. М., а саме договір дарування 02.11.2016 року.
Так, із наданого договору дарування вбачається, що Новікова Зінаіда Дмитрівна, яка є ДАРУВАЛЬНИКОМ безоплатно передає у власність ОБДАРОВАНИХ, а саме Новікової Світлани Миколаївни та Новікова Володимира Миколайовича в рівних частках кожному належне їй на праві власності нежитлове приміщення загальною площею 33,9 кв.м. Отже, з наданого договору дарування вбачається, що Новіков В.М. володіє 16,95 кв.м. вказаного приміщення, а не 11.3 кв.м. як зазначено у вашій вимозі!
Таким чином, Новіков М.В. мав право із належних йому 16,95 кв.м. вказаного приміщення здати в оренду частину вказаного приміщення площею 15 кв.м.
На підставі викладеного вважаємо, що Ваша вимога не підлягає задоволенню, рішення Замовника про визначення учасника ПП «Охоронна агенція "Січ безпека» є обґрунтованим та не підлягає скасуванню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо кваліфікаційного розряду професії Охоронник
Номер:
1b0fd2119b0f4799808c4d91c931ee89
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-001566-b.c2
Назва:
Щодо кваліфікаційного розряду професії Охоронник
Вимога:
Доброго дня!
Згідно з Наказом №1090 Міністерства соціальної політики України від 26.12.2014р встановлено кваліфікаційні вимоги професії «Охоронник» відповідно до ступеня ризику об'єкта охорони, визначеної за критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження охоронної діяльності. На даний час відповідно до встановлених критеріїв суб’єкти господарювання, що провадять господарську діяльність з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, належать до одного з трьох ступенів ризику - високого, середнього або незначного. Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику, а у випадках, передбачених законодавством, — і на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї.» Кабінетом Міністрів України та відповідними постановами затверджується перелік суб'єктів господарювання, яких віднесено до високого ступеня ризику. Таким чином територія ЗКП МЕ«Запоріжелектротранс», не відносяться до такого переліку об’єктів з високим ступенем ризику. Для охорони даного обєкту цілком достатньо задіювати охоронників, які мають відповідну кваліфікацію на рівні першого або другого розрядів. І взагалі не потрібно задіювати охоронців 3 розряду, на яких наполягає замовник в документації. Дана вимога має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників та суттєво скорочує перелік майбутніх учасників,що призведе до зменшення конкуренції в даній закупівлі. На підставі вищевикладеного вимагаємо від Замовника, щоб усі учасники знаходилися у рівних умовах внести зміни до тендерної документації чи прибрати дану вимогу наявності охоронців 3-го розряду з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу 06.02.2020 15:23
Дата подачі:
03.02.2020 15:49
Вирішення:
Шановний Учасник!
Підприємство «Запоріжелектротранс» уважно розглянуло Ваше звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 25.09.2013 за № 621, охорона об’єктів з високим ступенем ризику здійснюється охоронниками 3-го розряду. Класифікація об'єктів за низьким, середнім і високим ступенем ризику визначається відповідно до постанов Кабінету
Міністрів України.
Так, відповідно до постанови КМУ від 15.01.2020 № 7 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері автомобільного транспорту та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті, підприємство «Запоріжелектротранс» є об’єктом з високим ступенем ризику.
Тієї самої позиції щодо високого ступеню ризику у сфері техногенної та пожежної безпеки дотримується Державна служба з надзвичайних ситуацій виходячи із критеріїв, що передбачені постановою КМУ від 05.09.2018 № 715.
Перевірити наведену інформацію Ви маєте можливість на офіційному сайті Державної регуляторної служби України (www. drs.gov.ua), переглянувши план здійснення комплексних заходів державного нагляду (контролю) на 2020 рік.
Таким чином, підприємство «Запоріжелектротранс» відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки та об’єктів, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави (у транспортній галузі), а отже, Замовник є суб’єктом з високим рівнем ризику та вимога щодо третього розряду охоронників, які надаватимуть послуги з охорони об’єктів підприємства є цілком обґрунтованою та законною, а отже, не підлягає зміні чи виключенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Офіс
Номер:
0757c5c5eaa54c81af69423684e7ccad
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-001566-b.c1
Назва:
Офіс
Вимога:
Шановний Замовник, доброго дня!
Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен надати «довідку, яка в обов’язковому порядку має містити інформацію про наявність офісного приміщення в м. Запоріжжя. Додатком до даної довідки необхідно надати завірені учасником копії документів, що підтверджують наявність права власності або права користування вказаним офісним приміщенням». Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:
(1) Вимога щодо місцезнаходження офісу в конкретному регіоні (м. Запоріжжя), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім м. Запоріжжя. Обов’язкове місцезнаходження офісу Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутності наявності та місцезнаходження офісу у м. Запоріжжя. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності, щодо обов’язкової наявності «представництв (територіального підрозділу охорони (з офісом) у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони», оскільки учасник може мати офіс чи регіональне представництво в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має офіс в м. Запоріжжя, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо, вимогу: «про наявність офісного приміщення в м. Запоріжжя» ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.
З повагою!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на звернення.pdf 23.01.2020 15:11
Дата подачі:
21.01.2020 10:03
Вирішення:
Шановний учасник!
Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Запоріжжі є цілком обґрунтована, тому що здійснення перевірок та оперативного реагування на роботу охоронників може бути ускладнено, якщо матеріально-технічної база (у тому числі офісне приміщення) та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті, оскільки згідно з п. 3.4.13. проекту договору, що є частиною тендерної документації, виконавець зобов’язаний призначити відповідального фахівця, який буде здійснювати контроль виконання обов’язків працівниками охорони не менше чотирьох разів на тиждень, у т.ч. не менше двох разів у нічний час. Тому у разі відсутності Учасника або його фахівця у м. Запоріжжі не буде фізичної можливості виконувати умови договору в частини даного вищевказаного пункту, а також на оперативне реагування діяльності підлеглих фахівців, які будуть надавати послуги охоронної діяльності у м. Запоріжжі.
При проведенні відкритих торгів підприємство «Запоріжелектротранс» керується ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розташування офісу у місті Запоріжжі спрощує для Замовника процедуру взаємодії з представниками Виконавця послуг з охорони.
Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
На підставі вищевказаного, Ваша вимога не підлягає задоволенню та вимога, щодо наявності офісного приміщення у м. Запоріжжя не буде виключена з тендерної документації.
Однак у тендерну документацію буде внесено зміни відповідно до яких у разі, якщо учасник не має власного чи орендованого офісного приміщення у м. Запоріжжя у складі своєї тендерної пропозиції такий учасник зобов’язаний надати гарантійний лист, що відповідний договір (між учасником та орендодавцем) буде укладено у разі визначення такого учасника переможцем, та разом з документами від переможця зобов'язаний буде надати копію відповідного укладеного договору оренди офісного приміщення у м. Запоріжжя строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року.
Статус вимоги:
Не задоволено