• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція для чищення (миючі засоби, засоби для чищення та прання)

Продукція для чищення повинна відповідати вимогам щодо забезпечення безпечності продукції, встановленим законодавством, державним стандартам або технічним умовам виробника, з урахуванням транспортування однією поставкою. Джерела фінансування - місцевий бюджет, загальний фонд, рішення сесії ЮМР від 19.12.2019 №1761. Більш детально визначено умовами тендерної документації

Завершена

392 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 964.00 UAH
Період оскарження: 23.01.2020 14:59 - 03.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: 97f6e568ea7d45c687711b9dd42f2a15
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-23-003194-a.a6
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Суть скарги викладено у файлі "Скарга до АМКУ.pdf"
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.03.2020 20:41
Дата виконання рішення Замовником: 25.03.2020 14:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5272-р/пк-пз від 19.03.2020 року про скасування рішення про визначення ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" переможцем за процедурою закупівлі - ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби, засоби для чищення та прання) виконано.
Автор: ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА", Алла Свередюк +380993495109 alla257@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: 77b9ed87277b48ae8ef705b270c9d4a9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-23-003194-a.c5
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Доброго ранку! Надаю Вам докази відсутності в пропозиції учасника ПП "Альянс Новагрупп" документів, які підтверджують якість по позиції № 17. Вчора закінчились два аукціони, в яких прийняв участь даний учасник. В обох закупівлях Замовник хотів закупити в тому числі засіб для чищення порошкоподібний. Даний учасник запропонував Порошок для чищення ТМ SAMA, виробництва ТОВ Фірма "СВ", тільки от в цих закупівлях він надав документи підтвердження якості саме засобу для чищення порошкоподібного. Це закупівля UA-2020-02-05-003762-b, з якої надаю Вам тендерну пропозицію ПП Альянс Нова групп, в якій зазначено номативний документ, згідно якого виготовлений засіб для чищення порошкоподібний(у вкладенні) та закупівля UA-2020-02-05-003692-b, з якої надаю Вам фото продукції, надане учасником(у вкладенні). Цю інформацію Ви можете перевірити по ідентифікаторах закупівель. Також у складі пропозицій учасника містяться документи якості даного товару(порошку для чищення), які відсутні у складі пропозиції учасника ПП Альянс Нова групп, поданої Вам - УПРАВЛІННЮ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ в закупівлі UA-2020-01-23-003194-a. Отже, в складі пропозиції ПП "Альянс Новагрупп" відсутні документи, які підтверджують якість товару по позиції №17 "ПОРОШОК ДЛЯ ЧИЩЕННЯ КУХОННИХ ПЛИТ, КАХЛІВ, УМИВАЛЬНИКА, ВАНН ТА ІНШИХ ТВЕРДИХ ПОВЕРХОНЬ ФАСОВАНЕ 500ГР ТМ"SAMA". ВИРОБНИК УКРАЇНА, ТОВ ФІРМА "СВ"(доречі, даний учасник зазначав, що для підтвердження якості надає висновки ДСЕЕ) Зважаючи на вище описане, вимагаю відхилити пропозицію ПП Альянс Новагрупп, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Щодо Вашої відповіді на моє перше звернення, то хотіла б заначити наступне: 1. ПП Альянс Новагрупп по всіх критеріях відноситься до субєктів мікропідприємництва!!!!(але це не наша компетенція) Ви розібрались з такою купою нормативки для даного учасника(що подається і що не передбачається), і не звернули увагу, що в нашій пропозиції зазначено, що ФОП Свередюк А. І. не являється юридичною особою і знаходиться на спрощеній системі оподаткування, і є платником єдиного податку другої групи, а отже для неї передбачено подання податкової декларації платника єдиного податку-фізичної-особи підприємця, яка подана нами в складі тендерної пропозиції. Загалом, дуже дивує і оскаржується саме Ваш дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій. 2. Дійсно, у фінансовій звітності, яку подає ПП Альянс Новагрупп, розкривається інформація про господарську діяльність підприємства(виробника!!!), в тому числі необоротні активи, оборотні активи, власний капітал та поточні зобовязання, кількість працівників (2!!!) тощо. Тільки от якщо прочитати правильно звітність пп альянс новагрупп за 2019 рік, правильно все додати і відняти, а якщо ще і врахувати оперційні витрати зі звіту про фінансові результати, скажімо на два місяці - січень і лютий, а також проаналізувати діяльність з відкритих джерел за 2019 рік, в тому числі про надходження коштів за січень-лютий 2020року, то я навіть і не знаю що сказати про Ваше твердження щодо достатності активів, щоб гарантувати своєчасну поставку. Знову ж таки, в принципі, підтвердження достатності активів аби здійснити поставку не вимагалось, тому це не має значення, це так щодо непідтвердження ФОП Свередюк своєї платоспроможності, підтвердження якої також не вимагалось. Ще раз наголошую, що жодних документів для підтвердження платоспроможності Замовник не вимагав. Отже, підсумовуючи: ВИМАГАЄМО ВІДХИЛИТИ ПРОПОЗИЦІЮ УЧАСНИКА ПП "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП" як таку, яка невідповідає вимогам тендерної документації Замовника. Звернення подано на підставі ч 1. ст 32 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вирішення: Тендерний комітет управління освіти Южноукраїнської міської ради на Вашу вимогу до всієї процедури закупівлі ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (Продукція для чищення (миючі засоби, засоби для чищення та прання) (джерела фінансування - місцевий бюджет, загальний фонд, рішення сесії ЮМР від 19.12.2019 №1761) на стадії «пропозиції розглянуті» розглядає його у відповідності до абз.2 частини 1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та повідомляє наступне. 1. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Отже, тендерний комітет управління освіти Южноукраїнської міської ради наголошує на тому, що ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII не передбачено звернення Замовника за підтвердженням інформації (перевіркою інформації), наданої учасником, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, щодо переможця процедури закупівлі ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби, засоби для чищення та прання) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-23-003194-a) та участі останнього у процедурах закупівлі, зокрема, UA-2020-02-05-003762-b, UA-2020-02-05-003692-b. 2. Умовами тендерної документації закупівлі передбачено, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам замовника, яка повинна містити вимоги замовника, вказані у тендерній документації та параметри предмету закупівлі, запропоновані учасником; копіями сертифікатів та/або свідоцтва (довідок) та/або декларації виробника та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі; документами та інформацією, передбаченими додатком 4 тендерної документації. Зважаючи на дану умову ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" підтвердив відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам у вигляді таблиці відповідності запропонованого учасником товару вимогам (вих..№17/а від 05.02.2020р), завантажив скановані та завірені належним чином копії сертифікатів та/або свідоцтва (довідок) та/або декларацій виробника та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі, в тому числі за позиціями зазначеними у Вашому зверненні. Крім того, 26.02.2020 року тендерним комітетом управління освіти Южноукраїнської міської ради було надано обгрунтовану відповідь на звернення до Замовника з вимогою до всієї закупівлі (ID: UA-2020-01-23-003194-a.b3) щодо документів якості переможця-неправомірного визначення переможця на закупівлю ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби, засоби для чищення та прання). Протокол ТК №7 від 26.02.2020 року продукція для чищення завантажено через авторизований електронний майданчик (zakupki.prom.ua) 26.02.2020 року о 11 год.45 хв. У вищезазначеній відповіді на Ваше звернення до Замовника з вимогою до всієї закупівлі (ID: UA-2020-01-23-003194-a.b3) було також розглянуто питання наданих переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (Продукція для чищення (миючі засоби, засоби для чищення та прання) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-23-003194-a) документів, що підтверджують якість предмету закупівлі, у тому числі документів, які підтверджують якість товару по позиції №17 "ПОРОШОК ДЛЯ ЧИЩЕННЯ КУХОННИХ ПЛИТ, КАХЛІВ, УМИВАЛЬНИКА, ВАНН ТА ІНШИХ ТВЕРДИХ ПОВЕРХОНЬ ФАСОВАНЕ 500ГР ТМ"SAMA". ВИРОБНИК УКРАЇНА, ТОВ ФІРМА "СВ". Крім того, Ваше твердження щодо дискримінаційного підходу до розгляду тендерних пропозицій не відповідає дійсності та є необгрунтованим. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не може бути задоволена. Голова тендерного комітету управління освіти Южноукраїнської міської ради О.БОЛОТІНА
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Висновки ДСЕЕ

Номер: 78c843845d88472db692eb66ae6d08e8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-23-003194-a.c4
Назва: Висновки ДСЕЕ
Вимога:
Як обіцяла надаю висновки чіткої якості та читабельні в допомогу.
Вирішення: Тендерний комітет управління освіти Южноукраїнської міської ради на Вашу вимогу до всієї процедури закупівлі ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (Продукція для чищення (миючі засоби, засоби для чищення та прання) (джерела фінансування - місцевий бюджет, загальний фонд, рішення сесії ЮМР від 19.12.2019 №1761) на стадії «пропозиції розглянуті» розглядає його у відповідності до абз.2 частини 1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII та повідомляє наступне. 26.02.2020 року тендерним комітетом управління освіти Южноукраїнської міської ради було надано обгрунтовану відповідь на звернення до Замовника з вимогою до всієї закупівлі (ID: UA-2020-01-23-003194-a.b3) щодо документів якості переможця-неправомірного визначення переможця на закупівлю ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби, засоби для чищення та прання). Протокол ТК №7 від 26.02.2020 року продукція для чищення завантажено через авторизований електронний майданчик (zakupki.prom.ua) 26.02.2020 року о 11 год.45 хв. У вищезазначеній відповіді на Ваше звернення до Замовника з вимогою до всієї закупівлі (ID: UA-2020-01-23-003194-a.b3) було також розглянуто питання наданих переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (Продукція для чищення (миючі засоби, засоби для чищення та прання) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-23-003194-a) документів, що підтверджують якість предмету закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не може бути задоволена. Крім того, дякуємо Вам за надані висновки в гарній якості. Голова тендерного комітету управління освіти Южноукраїнської міської ради О.БОЛОТІНА
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Документи якості переможця-неправомірне визначення переможця

Номер: 62f380b9e59f4e3ca51575d77fd4dd37
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-23-003194-a.b3
Назва: Документи якості переможця-неправомірне визначення переможця
Вимога:
Доброго дня! Дякую Вам за оперативну відповідь. Користуючись можливістю, задаємо Вам ще одне запитання: ЯКИМ ДОКУМЕНТОМ, НА ВАШУ ДУМКУ, У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПП "АЛЬЯНС НОВАГРУПП" ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ПО ПОЗИЦІЯМ №17- "ПОРОШОК ДЛЯ ЧИЩЕННЯ КУХОННИХ ПЛИТ, КАХЛІВ, УМИВАЛЬНИКА, ВАНН ТА ІНШИХ ТВЕРДИХ ПОВЕРХОНЬ ФАСОВАНЕ 500ГР ТМ"SAMA". ВИРОБНИК УКРАЇНА, ТОВ ФІРМА "СВ" №9 - Засіб (рідкий) для чистки кухонних плит, кахлів, умивальників, ванн(упаковка 1000гр) ТМ"SAMA". ВИРОБНИК УКРАЇНА, ТОВ ФІРМА "СВ" №12 -Засіб для миття плит з дозатором(упаковка 1л) ТМ"SAMA". ВИРОБНИК УКРАЇНА, ТОВ ФІРМА "СВ" В додомогу Вам надаю фото продукції виробництва фірми СВ, на яких є необхідна інформація для того, щоб зробити правильні висновки Якщо вийде, то ще скину Вам гарні копії документів якості, а то завантажені учасником ПП Альянс Новагрупп зовсім нечитабельні
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет управління освіти Южноукраїнської міської ради на Ваше звернення з запитанням до процедури закупівлі на стадії «пропозиції розглянуті» розглядає його у відповідності до абз.2 п.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» та повідомляє наступне. Умовами тендерної документації закупівлі передбачено, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам замовника, яка повинна містити вимоги замовника, вказані у тендерній документації та параметри предмету закупівлі, запропоновані учасником; копіями сертифікатів та/або свідоцтва (довідок) та/або декларації виробника та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі; документами та інформацією, передбаченими додатком 4 тендерної документації. Зважаючи на дану умову ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" підтвердив відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам у вигляді таблиці відповідності запропонованого учасником товару вимогам (вих..№17/а від 05.02.2020р), завантажив скановані та завірені належним чином копії сертифікатів та/або свідоцтва (довідок) та/або декларацій виробника та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі, в тому числі за позиціями зазначеними у Вашому зверненні. Крім того, учасником процедури закупівлі підтверджено та засвідчено підписом керівника, що продукція для чищення відповідає вимогам щодо забезпечення безпечності продукції, встановленим законодавством, відповідає національним стандартам, на продукції або її упаковці зазначено найменування та місцезнаходження виробника, назву, тип або номер моделі, номер партії або серійний номер, термін придатності, тощо. Щодо ствердження нечитабельності наданих документів зазначаємо, що це не відповідає дійсності та не може бути підставою не розгляду тендерної пропозиції учасника. Тендерний комітет управління освіти Южноукраїнської міської ради уважно ознайомився з наданими завірені підписом керівника копіями. Долучені до Вашого запитання фотографії не є складовою частиною тендерних пропозицій, тому не можуть бути розглянуті. При цьому наголошуємо, що умовами тендерної документації передбачено, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність. Враховуючи вищевикладене, Ваша запитання (вимога) є необґрунтованою та не може бути задоволена. Голова тендерного комітету управління освіти Южноукраїнської міської ради О.БОЛОТІНА
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 080f955078804816a4b411367b29720d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-23-003194-a.b2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Звертаю Вашу увагу на невідповідність пропозиції учасника ПП «Альянс-Нова групп», якого визначено переможцем, вимогам тендерної документації, а саме: 1. Згідно розд. 3 п. 1 -2), учасники повинні надати в складі пропозиції …..ЗВІТ ПРО РУХ ГРОШОВИХ КОШТІВ….. ДАНИЙ ДОКУМЕНТ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ПП «АЛЬЯНС-НОВА ГРУПП» ВІДСУТНІЙ. Всупереч вимозі надати …звіт суб’єкта малого підприємництва…. надано фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, при цьому не надано жодних пояснень з цього приводу. Взагалі, на мою думку, ПП Альянс Нова групп відноситься до суб’єктів мікропідприємництва згідно чинного Законодавства, але це питання не в нашій компетенції. 2. Учасником не дотримано вимоги щодо подання пропозиції одним файлом або декількома файлами з групуванням по розділам, так як того вимагала тендерна документація. Всупереч вимогам ТД завантажено файли аби як. На що це впливає? Да ні на що по великому рахунку, крім того, що порушені принципи здійснення закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; Слідуючи принципам здійснення закупівель, зважаючи на неупереджене ставлення Замовника до учасників, пропозиція цього учасника повинна була б бути відхилена з тих же підстав, що і пропозиція ФОП Свередюк А.І. – ненадання пояснення в довільній формі щодо відсутності документів. Отже, зважаючи на викладене вище, прошу Вас дотриматись Закону і відхилити пропозицію ПП «Альянс-Новагрупп». Дане звернення прошу розглянути у встановлений Законом термін.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет управління освіти Южноукраїнської міської ради розглянувши Ваше звернення з вимогою до всієї закупівлі (ID: UA-2020-01-23-003194-a.b2) щодо неправомірного визначення переможця на закупівлю ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (миючі засоби, засоби для чищення та прання) (далі – Тендерна документація) надає наступну відповідь: 1. Згідно вимог пп.2 п.1 Розділу 3 Тендерної документації для процедури закупівлі, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження сканованих файлу(ів), зокрема з інших документів (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців): завірені належним чином копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів згідно положень ст.13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за формами встановленими Міністерством фінансів України або копію звіту суб’єкта малого підприємництва за 2018 рік за формами встановленими Міністерством фінансів України. Якщо учасник, створений пізніше зазначеного звітного періоду, він надає проміжну фінансову звітність з вказанням цього в інформаційній довідці довільної форми. Отже, хочемо наголосити та звернути Вашу увагу на (або). Оскільки згідно частини 2 ст.2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV, ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" по всіх критеріях відноситься до суб’єктів малого підприємництва, для якого Національним положенням (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» передбачено складання фінансової звітності малого підприємства у складі баланс (Форма №1-м) та звіт про фінансові результати (Форма №2-м). Отже, підприємство подає фінансову звітність малого підприємства, яка включає «баланс» та «звіт про фінансові результати» і не передбачає подання «звіту про рух грошових коштів». У фінансовій звітності, яку подає ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"", розкривається інформація про господарську діяльність підприємства, в тому числі необоротні активи, оборотні активи, власний капітал та поточні зобов’язання. Підприємство володіє достатніми активи, щоб гарантувати своєчасну поставку. У свою чергу ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА" жодним документом не підтверджує свою платоспроможність. З фінансової звітності присутня тільки Декларація Платника Єдиного податку, яка відображає лише інформацію про поступлення коштів за рік та суму сплати єдиного податку. Хоча в умовах тендеру прописана можливість подання інших документів для фізичних осіб, де можна б було відобразити власні активи такі як запаси, основні засоби, грошові кошти. 2. Щодо форм завантаження учасником – переможцем тендерної документації, то повідомляємо Вас про те, що ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" було завантажено документи тендерної пропозиції згідно вимог п.1 Розділу 3. Отже, тендерним комітетом управління освіти Южноукраїнської міської ради було дотримано принципи здійснення закупівель згідно вимоги статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зокрема, максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Виходячи з вище наведеного, Ваша вимога є необгрунтованою , а тому не може бути задоволена. Заступник голови тендерного комітету управління освіти Южноукраїнської міської ради О.ПУЗИР
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 3a53b943d9574ac18e237e797b2856b4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-23-003194-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
В абзаці 4 Додатку 4 до Тендерної документації зазначено, що еквівалент (аналог) застосовується лише до виробника продукції. Вважаємо, що дане положення тендерної документації є дискримінаційним, на підставі викладеного нижче. Згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам викладеним у додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. За таких умов Замовник наперед звужує коло потенційних учасників тендеру, обмежуючи його лише тими учасниками, які є постачальниками товарів за конкретними найменуваннями, визначеними Замовником у тендерній документації або ж учасники, які є виробниками аналогів цих товарів. Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Таким чином положення Тендерної документації зазначене в абзаці 4 Додатку 4 є таким, що обмежує конкуренцію та порушує Закон України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На підставі вищевикладеного, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо,- 1. Надати роз’яснення – обґрунтування щодо необхідності посилання в тендерній документації Замовника на конкретні марки продукції, що є предметом закупівлі. 2. Надати роз’яснення з приводу значення наступного положення тендерної документації «еквівалент (аналог) застосовується лише до виробника продукції.». 3. Усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме виключити положення зазначене в абзаці 4 Додатку 4 до Тендерної документації наступного змісту: «еквівалент (аналог) застосовується лише до виробника продукції».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: З урахуванням наданого Вам у попередньому абзаці вимоги роз’яснення щодо застосування еквіваленту (аналог), керуючись абз.3 п.2 ст. 22 Закону України, проаналізувавши сегмент ринку за даним направленням, тендерний комітет управління освіти Южноукраїнської міської ради вважає дану умову документації недискримінаційною. Крім того, ваше твердження у змісті вимоги «..щодо наявності вимог документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» не відповідає дійсності. Отже, Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено