-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Швидкі тести для виявлення наркотичних речовин у сечі (10 видів речовин) не менше 8600 шт.
Швидкі тести для виявлення наркотичних речовин у сечі (10 видів речовин) не менше 8600 шт.
Торги відмінено
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2016 16:13 - 28.11.2016 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
оскарження умов закупівлі, зазначених в тендерній документації
Номер:
c6fc71130e5e4a28bff921e70f1803a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-16-001146-b.b2
Назва:
оскарження умов закупівлі, зазначених в тендерній документації
Скарга:
Ця скарга подається на підставі ст.18 розділу ІІІ Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 (далі - Закон) стосовно умов закупівлі, зазначених в тендерній документації, які порушують умови конкурентного середовища
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 25.11.2016 13:24
- Копія платіжного доручення.pdf 25.11.2016 13:24
- Додатки до скарги.rar 25.11.2016 13:24
- від 29.11.2016 №1765+лист Замовнику.PDF 29.11.2016 19:48
- про резолютивну частину рішення від 15.12.2016 № 2113.pdf 15.12.2016 19:53
- 2113 від 15.12.16.pdf 20.12.2016 21:55
- Відповідь до скарги UA-2016-11-16-001146-b.b2.pdf 15.12.2016 15:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.11.2016 13:24
Дата прийняття рішення по скарзі:
20.12.2016 21:55
Вимога
Є відповідь
Внесення змін до документації торгів
Номер:
589a8128d612436eb31a3e5d8b85ea57
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-16-001146-b.a1
Назва:
Внесення змін до документації торгів
Вимога:
Вивчивши документацію конкурсних торгів на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року просить надати роз’яснення до документації конкурсних торгів, а саме:
Предметом закупівлі оголошених торгів є два найменування товару, одне з яких «Тести для виявлення наркотичних речовин у сечі (фенциклидін, морфін, амфетамін, барбітурати, бензодіазепін, ментамфетамін, метадон, марихуана, МДМА (екстазі), кокаїн з контрольною смужкою на фальсифікацію сечі по 6 параметрам (креатинін, нітрити, глютаральдегід, рН, питома вага, окислювачі) у кількості 500 шт. Цей тест представлений в Україні тільки однією торгівельною маркою SNIPER®10+, яку представляє ТОВ «ФАРМАСКО». Таким чином зрозуміло, що представники всіх інших торгівельних марок швидких тестів, які мають відповідний товар за першим найменуванням предмету закупівлі (Тести для виявлення наркотичних речовин у сечі (марихуана, морфін, амфетамін, метамфетамін, барбітурати, бензодіазепін, трамадол, фенциклидин, МДМА (екстазі), метадон у кількості 8100 шт.), не зможуть взяти участь у відкритих торгах.
У разі, коли товар, що закуповується, не має аналогів, то Замовник має право проводити закупівлю за переговорною процедурою або визначати частини предмета закупівлі у вигляді (лотів), що створює умови конкурентного середовища та забезпечує максимальну ефективність закупівель за державні кошти.
Виходячи з вищенаведеного, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, які забезпечать виконання принципів здійснення закупівель згідно статті 3 Розділу І Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2016 13:59
Вирішення:
Тендерним комітетом Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді уважно опрацьована вимога про усунення порушень, за результатом опрацювання якої інформуємо по суті.
Відповідно до статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Апріорі, процедура відкритих торгів оголошених на закупівлю «Тестів для виявлення наркотичних речовин у сечі» не може бути проведена при наявності виключно одного учасника.
Також, доцільно акцентувати увагу, що відповідно до статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Відповідно до Закону та Порядку здійснення допороговuх закупівель затвердженого наказом Державного підприємства "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 вимога про усунення порушення, зокрема, повинна містити посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати.
Вимога про усунення порушення № UA-2016-11-16-001146-b.a1 не містить посилання на порушення процедури закупівлі, документи та фактичні обставин, що можуть підтверджувати доводи викладені в ній.
Здійснений нами попередній аналіз доступної публічної інформації про постачальників швидких тестів для виявлення наркотичних речовин в сечі людини показує, що на даний момент в Україні є десятки постачальників аналогічної продукції, в тому числі, і декілька вітчизняних виробників аналогічної продукції. Акцентуємо Вашу увагу та те, що тендерна документація Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді не містить жодних посилань на конкретну торгову марку чи виробника продукції. Відповідно, відсутні об’єктивні підстави вважати, що має місце штучне нівелювання конкуренції, а переговорна процедура закупівлі при цьому не є виправданою.
Додатково доцільно зауважити, що саме така комбінація тестів для виявлення наркотичних речовин у сечі: 1 найменування: (марихуана, морфін, амфетамін, метамфетамін, барбітурати, бензодіазепін, трамадол, фенциклидин, МДМА (екстазі), мета дон); 2 найменування: (фенциклидін, морфін, амфетамін, барбітурати, бензодіазепін, ментамфетамін, метадон, марихуана, МДМА (екстазі), кокаїн) у зазначеному кількісному співвідношенні тривалий час ретельно визначалась спеціалістами Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді із залученням дотичних до зазначеного виду соціальної роботи представників громадських організацій для максимального забезпечення потреб отримувачів соціальних послуг з числа кризових категорій населення територіальної громади міста Києва. Відповідно, є виправданою з точки зору раціональності використання.
Наявність якісного товару, без будь – якої прив’язки до торгівельної марки та максимально економічно вигідної цінової пропозиції – основний критерій тендерного комітету для співпраці з представниками всіх торгівельних марок швидких тестів, що мають відповідний товар.
Статус вимоги:
Не задоволено