-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Перевезення та утилізація відходів медичного походження
Торги відмінено
120 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 603.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 603.75 UAH
Період оскарження:
17.01.2020 14:45 - 22.01.2020 15:00
Вимога
Є відповідь
дискримінаційна та неправомірна виомга Атестат виробництва
Номер:
e5b69803b29342168b7a47c2435dd951
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000655-a.a3
Назва:
дискримінаційна та неправомірна виомга Атестат виробництва
Вимога:
1.Замовник: КНП «КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ»
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-17-000655-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником Вимагається надання в складі свої пропозиції Атестат виробництва
Зазначаємо, що Наказ № 571 від 25.09.2000 який передбачав обов’язкову наявність атестату виробництва - втратив чинність (Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999), тому прописавши даний пункт діючої документації Замовник порушив Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999
Вимагаємо:
Видалити вимогу надання атестату Виробництва
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога атестат.docx 20.01.2020 16:24
Дата подачі:
20.01.2020 16:24
Вирішення:
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому вимога до надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 – це гарантія спроможності Учасника надавати екологічно безпечні послуги, це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а постачальник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу, який знаходиться в розвитку. Наявність даного сертифікату у Учасника підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і виконуваних послуг.
Зазначаємо, що встановлення вимоги щодо наявності сертифікату на підтвердження відповідності вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 "Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" та відповідності вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015. "Системи управління якістю. Вимоги" не є дискримінаційним. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, який за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи екологічного менеджменту.
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації,
(на підтвердження, що вимога сертифікату ISO 14001:2015 не є дискримінаційною вимогою, є рішення АМКУ за аналогічною скаргою по відкритих торгах - Рішення від 13.02.2019 № 1558, АМКУ визнав, що це не дискримінаційна вимога).
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
22.01.2020 14:33
Підтвердження вирішення:
Документацію закупівлі залишити без змін
Вимога
Без відповіді
привести тендерну документації до норм чиного законодавства
Номер:
eb4ee7d6c1354d95970cd6f098326f94
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000655-a.b6
Назва:
привести тендерну документації до норм чиного законодавства
Вимога:
Вимагаємо привести тендерну документації до норм чинного законодавства відопвідно до нижче поставлених вимог.
Зазначаємо, що наразі згідно аналогічних дискримінаційних вимог, як встановив Тендерний комітет КНП «КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ», знаходиться на розгляді Скарга у постійно діючої колегії АМКУ (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-10-002015-c) по закінченю розгляду якої ми залишаємо за собою право звернутись до відповідних органів, які регулють діяльність закупівель тендерного комітету КНП «КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ» з метою притягнення до відповідальності осіб. які порушують діюче законодавство в сфері закупівель, ЗУ "Про відходи", постанову КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», Порушення Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999 .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2020 13:35
Вимога
Без відповіді
дискримінаційна та неправомірна вимога висновку СЕС на ОПЕРАЦІЇ
Номер:
2783a755bcee448db83a763fc9185c1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000655-a.a5
Назва:
дискримінаційна та неправомірна вимога висновку СЕС на ОПЕРАЦІЇ
Вимога:
Вимагаємо надати чітку відповідь відповідно до вимогиUA-2020-01-17-000655-a.a2 від 20.01.2020 16:22 : Де в в Додатку 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» сказано, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи повинен бути саме на відповідність ОПЕРАЦІЙ??? Додаток 6 для ознайомлення надаємо тендерному комітету Також Замовник може це перевірити https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/446-2016-%D0%BF Замовник прописав дану вимогу виключно під одного учасника - ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", тільки даний учасник має висновок СЕС саме на операції,
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 6.doc 22.01.2020 13:25
Дата подачі:
22.01.2020 13:25
Вимога
Без відповіді
Грубе порушення Замовником п.е статті 32 ЗУ "Про відходи"
Номер:
9b7afc2aeb784e0595d5666223423652
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000655-a.b4
Назва:
Грубе порушення Замовником п.е статті 32 ЗУ "Про відходи"
Вимога:
Відповідно до виомги UA-2020-01-17-000655-a.c1 від 20.01.2020 16:20 маємо зазначити наступне : Замовник надає відповідь, що "Скаржник не довів чим порушуються його права". Скаржник посилається на ідентичну ситуацію з іншим Замовником , коли питання розглядлось в колегії АМКУ, саме на тому рівні було прийнто рішення колегії АМКУ, що ліцензія у потенційних учасників повинна бути на операції "збирання, зберігання, знешкодження, видалення або утилізації". Проте для тендерного комітету КНП «КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ, як ми зрозуміли, не має ніякої юридичної сили рішення колегії АМКУ, і Замовник буде і надалі порушувати діюче законодавство за для передачі небезпечних медичних відходів контрагенту, котрий не забезпечує операції "видалення" або "утилізації" як то передбачено п.е, ст.32, ЗУ "Про відходи", а буде надалі писати відповідь, що всі потенційні учасники повині відповідати 325 Наказу МОЗ, коли даний наказ стосується тільки Замовника (п.2 Наказу № 325 МОЗ) Вимагаємо надати чітку відповідь на наступне питання : Чому Замовник вимагає відповідіти потенційним Учасникам Наказу № 325 МОЗ, коли даний наказ стосується виключно установ,які отримали ліцензію з медичної практики (п.2, Наказу № 325 МОЗ)?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2020 13:22
Вимога
Є відповідь
дискримінаційна та неправомірна вимога СЕС на ОПЕРАЦІЇ
Номер:
504d88b698a14f35b438497e10774ced
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000655-a.a2
Назва:
дискримінаційна та неправомірна вимога СЕС на ОПЕРАЦІЇ
Вимога:
1.Замовник: КНП «КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ»
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-17-000655-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу №10 від 19.03.19 та №11 від 20.03.19 ДП «Прозорро»
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником Вимагається висновок СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
Зазначаємо, що Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19 не передбачається надання висновку СЕС саме на операції. Прописавши дану вимогу Замовник звузив коло потенційних учасників до одного – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає вимогам діючого законодавства (п. «е», ст. 32, ЗУ «Про відходи»)
Додатково зазначаємо, що в Додатку 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», відсутня вимога наявності висновку СЕС саме на операції
Вимагаємо:
Вимогу надання висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
викласти в наступній редакції висновок СЕС на операції або документи в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію)
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога СЕС.docx 20.01.2020 16:22
Дата подачі:
20.01.2020 16:22
Вирішення:
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Наявність позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з небезпечними відходами передбачено Додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в стовпчику 6 Додатку зазначено «Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок».
Вимоги до Учасників складені у відповідності до вимог чинного законодавства.
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
21.01.2020 15:38
Підтвердження вирішення:
Документація залишається без змін
Вимога
Є відповідь
порушення Замовником ЗУ "Про відходи"
Номер:
db5e3913f5a742a89f2e920c93beed25
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000655-a.c1
Назва:
порушення Замовником ЗУ "Про відходи"
Вимога:
1. Замовник: КНП «КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ»
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2020-01-17-000655-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я (п.2 «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
Вимагаємо:
Пункт «наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)»
ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ
наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)
Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію:
Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, намагався довести, що повинно бути збирання, зберігання, знешкодження - проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг (надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів).
Звідси випливає, що правильна редакція тендерної документації має містити вимогу «збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення»
Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення
Також зазначаємо, що більшість Замовників притримуються діючого законодавства (ідентифікатори діючих закупівель, де вимагається саме операція «видалення або утилізація» - UA-2019-12-27-002143-b , UA-2020-01-06-000129-c , UA-2019-12-31-000054-c )
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога видалення або утилізація.docx 20.01.2020 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2019 № 14206.pdf 20.01.2020 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2019 № 11652.pdf 20.01.2020 16:20
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі (2).pdf 20.01.2020 16:21
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі_ (1).pdf 20.01.2020 16:21
Дата подачі:
20.01.2020 16:21
Вирішення:
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 2 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Вимоги до Учасників складено у відповідності до вимог чинного законодавства.
Законодавство про відходи передбачає різні види та способи поводження з відходами. Порядок поводження з небезпечними медичними відходами визначено Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», яким передбачено термічне знешкодження відходів категорії В.
Скаржник не довів чим порушуються його права.
Кожен учасник, що має відповідні дозвільні документи, може прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
21.01.2020 15:35
Підтвердження вирішення:
Документацію закупівлі залишити без змін