-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо (по скретч-картках, талонах))
Торги не відбулися
1 738 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 690.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 690.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2020 13:01 - 30.01.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо вимоги надання учасниками ліцензії ДФС України на право оптової торгівлі пальним
Номер:
130a9253ceb84193bc1b5da794f34cc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-000983-c.a1
Назва:
Щодо вимоги надання учасниками ліцензії ДФС України на право оптової торгівлі пальним
Вимога:
Комунальним підприємством „Дніпродорсервіс” Дніпровської міської ради (далі – Замовник) проводиться процедура відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо (по скетч-картках, талонах)) № UA-2020-01-17-000983-c, відповідно до Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 17 січня 2020 року (далі – Тендерна документація).
Тендерною документацією, в пункті 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлено, що згідно з умовами цієї документації та Додатком 4 до Документації, Учасник подає у складі пропозиції документи та інформацію, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, вимогам, встановленим статтею 17.
Пункт 2.5. додатку 4 до Тендерної документації містить вимогу щодо надання учасниками ліцензії ДФС України на право оптової торгівлі пальним на підтвердження права оптової торгівлі.
Вважаємо таку вимогу необґрунтованою, неправомірною, дискримінаційною та такою, що повинна бути виключена Замовником із Тендерної документації, з огляду на наступне.
Відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
В той же час, роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.
Враховуючи той факт, що Комунальне підприємство „Дніпродорсервіс” Дніпровської міської ради, відповідно до умов Тендерної документації, здійснює закупівлю Товару у вигляді талонів (скетч-карт) із вимогою до учасників забезпечити можливість відпуску товару на автозаправних станціях в м. Дніпро, реалізація пального на користь Замовника за таких умов не може вважатись оптовою торгівлею.
Звертаємо увагу на той факт, що у листі від 08.04.2019 р. № 2383/6/99-99-12-02-02-15/ІПК, Державна фіскальна служба України надала роз’яснення, відповідно до якого операція із реалізації паливних карток, під час якої не відбувається фізичної передачі пального, не належить до операцій із реалізації пального, тому не потребує відповідної ліцензії.
Водночас, продаж нафтопродуктів, що здійснюється через мережу автозаправних станцій, які призначені для відпуску споживачам нафтопродуктів, в тому числі і з використанням талонів (карт), відповідно до вищезгаданої норми Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», є діяльністю із роздрібної торгівлі пальним, і здійснюється за відповідною ліцензією.
Отже, виконання вимог Замовника із постачання Товару у талонах (скетч-картках) та забезпечення можливості відпуску товару на автозаправних станціях в м. Дніпро не потребує наявності в учасників ліцензії ДФС України на право оптової торгівлі пальним.
Таким чином, вимога щодо її надання у складі тендерних пропозицій неправомірно дискримінує тих суб’єктів господарювання, що не здійснюють оптової торгівлі пальним, однак здатні задовольнити потреби Замовника у предметі закупівлі, дотримуючись при цьому положень чинного законодавства.
Відповідно до частини третьої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи викладене, вимагаємо усунути оскаржувану вимогу, шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2020 17:23
Вирішення:
До Тендерної документації внесено зміни. Нова редакція тендерної документації та перелік змін будуть опубліковані.
Статус вимоги:
Задоволено