-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Програмно-апаратний комплекс інформаційно-телекомунікаційної системи оперативно-диспетчерської служби Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф з встановленням та підключенням до телекомунікаційної мережі загального користування
протокол тендерного комітету б/н від 22.01.2020 року.
Торги відмінено
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2020 00:11 - 18.02.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на рішення Замовника
Номер:
aed31f267f444ee0ac196510a4390d2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-000002-b.b4
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника.
Подробиці у вкладеному документі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника_.pdf 06.03.2020 16:52
- Платіжне доручення на скаргу_.pdf 06.03.2020 16:52
- Рішення від 11.03.2020 №4600 +лист Замовнику.pdf 12.03.2020 11:19
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 06.03.2020 № UA-2020-01-23-000002-b.b4 .pdf 27.03.2020 10:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2020 №5977.pdf 31.03.2020 17:57
- Рішення від 30.03.2020 № 5977.pdf 02.04.2020 16:57
- Пояснення до скарги 26.03.2020 14:04
- пояснення до скарги 30.03.2020 09:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.03.2020 16:52
Дата прийняття рішення по скарзі:
02.04.2020 16:58
Задовільнена:
Так
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
28993be42b9a4c469da736fed17db410
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-000002-b.b3
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Скарга щодо рішення Замовника. Докладно у вкладеному документі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2020-01-23-000002-b.pdf 05.03.2020 16:02
- Клопотання.pdf 25.03.2020 15:11
- Протокол розгляду тендерної пропозиції 06.03.2020 11:15
- відповідь Учаснику(скаржнику) 06.03.2020 12:34
- Пояснення до скарги 26.03.2020 12:04
- рішення від 10.03.2020 № 4448.pdf 10.03.2020 18:12
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги № 3925.pdf 26.03.2020 22:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2020 № 5926.pdf 30.03.2020 17:20
- рішення від 27.03.2020 № 5926.pdf 01.04.2020 20:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2020 16:02
Дата прийняття рішення по скарзі:
01.04.2020 20:09
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Протокол розкриття
Номер:
05b9823650eb431fae38f6fbdf582c35
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-000002-b.a2
Назва:
Протокол розкриття
Вимога:
Шановний організаторе, просимо завантажити в систему протокол розкриття тендерних пропозицій із описанням причин дискваліфікації. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду тендерної пропозиції 03.03.2020 10:11
Дата подачі:
03.03.2020 09:41
Вирішення:
Шановний Учаснику! Вибачаємось за незручності, під час формування протоколу розкриття не було можливості завантажити даний документ з технічних причин у системі держзакупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
d4b38b74dbd2438eb0050f941cad3954
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-23-000002-b.b1
Назва:
Встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник, уважно вивчивши тендерну документацію, а також Технічні вимоги до предмета закупівлі, які розміщені у ч.2 Додатку 2 до тендерної документації (Таблиця відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі), нами як потенційним учасником даної процедури закупівлі було виявлено ряд дискримінаційних вимог до технічних характеристик.
Згідно з п.6 ч.1 статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», пряма дискримінація - ситуація, за якої з особою та/або групою осіб за їх певними ознаками поводяться менш прихильно, ніж з іншою особою та/або групою осіб в аналогічній ситуації, крім випадків, коли таке поводження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Відповідно до ч.3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Також, відповідно до статті 3 Закону, одним із принципів здійснення закупівель Замовником є недискримінація учасників.
Наша позиція ґрунтується на наступному:
1. Відповідно до пп.1.17 п.1 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації, для забезпечення необхідних функцій апаратно-програмного комплексу ОДС ЦЕМД та МК (надалі ПАК ОДС) ЦАТС повинна виконувати наступні завдання: використання трактів Е1 і усіх діючих та сучасних видів сигналізації (СКС–7 – національна версія 3.0, DSS1 – національна версія 3.0, R2D, 2ВСК).
Таким чином, Замовник зазначає, що ЦАТС повинна виконувати наступні завдання: використання трактів Е1 і усіх діючих та сучасних видів сигналізації, до яких Замовник відносить зокрема «R2D, 2ВСК». Разом з тим, вважаємо за необхідне повідомити Замовника, що насправді сучасні ЦАТС припинили використання R2D, 2ВСК через їх застарілість. Зазначаємо, що при використанні трактів «R2D, 2ВСК» додатково необхідно використовувати конвертери (перетворювачі), що суттєво збільшить комплектацію і навантаженість ЦАТС.
Окрім цього, наголошуємо, що сигналізації видів СКС-7 – національна версія 3.0 та DSS1 – національна версія 3.0 цілком достатньо, та вони у повній мірі здатні забезпечити повноцінну роботу усієї ЦАТС.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом виключення вищевказаних дискримінаційних умов технічних характеристик предмету закупівлі.
2. Відповідно до п.2 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації, замовником встановлено Загальні вимоги до системи гарантованого електроживлення ЦСК, зокрема у пп.2.4 зазначено, що повинна бути передбачена автономна ЕЖУ напругою – 48 В, потужністю не менше 2,4 кВт.
З приводу вищевказаного, повідомляємо, що електроживлення ЦСК у пропонованому нами варіанті предмета закупівлі взагалі відсутнє окреме поняття ЕЖУ (електроживильна установка), оскільки електроживлення здійснюється за рахунок блоку живлення, який вмонтований в ЦАТС та живлення якого здійснюється від мережі 220 В, після чого здійснюється його перетворення на 48 В.
Відповідно до пп.2.6 і 2.2 п.2 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації, ЕЖУ повинна мати буферну систему живлення та повинно бути захищено від імпульсів перенапруги при комутаційних переключеннях в електроживильній установці (ЕЖУ).
Наголошуємо, що у пропонованому нами варіанті предмета закупівлі взагалі відсутнє окреме поняття ЕЖУ (електроживильна установка), оскільки електроживлення здійснюється за рахунок блоку живлення, який вмонтований в ЦАТС та має функцію забезпечення безперебійного живлення.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити вимоги підпунктів 2.2, 2.4, 2.6 пункту 2 частини 2 Додатку 2 до тендерної документації, оскільки встановлюючи такі вимоги в тендерній документації, Замовник завідомо дискримінує потенційних Учасників даної процедури закупівлі, оскільки очевидно, що виконати вимоги пп.2.2, 2.4, 2.6 п.2 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації здатен лише один виробник продукції, яка є предметом даної закупівлі.
3. Відповідно до пп.18.1-18.5 п.18 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації...
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо умов ТД.docx 12.02.2020 15:08
- відповідь на вимогу 13.02.2020 14:42
Дата подачі:
12.02.2020 15:08
Вирішення:
Ретельно вивчивши вашу Вимогу до закупівлі UA-2020-01-23-000002-b «Програмно-апаратний комплекс інформаційно-телекомунікаційної системи оперативно-диспетчерської служби Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф з встановленням та підключенням до телекомунікаційної мережі загального користування» повідомляємо наступне:
- Стосовно пункту 1 Вимоги:
Використання сигналізації R2D та 2ВСК в технічних вимогах до ЦАТС обумовлено застосуванням цих сигналізації на телефонній мережі загального користування. Спеціальні комутатори відомчих мереж та ВСС, які діють на мережі, можуть бути зістиковані з ОДС і мати саме такі сигналізації. Дійсно, зазначені сигналізації віднести до сучасних неможливо, але вони повинні бути в ЦАТС, тому слово «сучасні» відноситься лише до сигналізації СКС-7 та DSS1.
- Стосовно пункту 2 Вимоги:
Вимоги по виключенню пунктів 2.2 та 2.6 нажаль вами технічно не обґрунтовані та лише продубльовані. Щодо п.п. 2.4 звертаємо вашу увагу, що у розділі 2 Таблиця відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі мова йде про вимоги до системи гарантованого електроживлення. Це визначено в п.п. 2.17 «ЕЖУ повинна забезпечувати гарантовану роботу телекомунікаційного обладнання від акумуляторних батарей протягом не менш ніж 2 години». Саме таке технічне рішення з окремою системою гарантованого живлення, яка містить акумуляторні батареї, забезпечить гарантоване живлення як ЦАТС так і іншого телекомунікаційного обладнання (наприклад конвертерів сигналізації, які ви згадували у п.1 Вимоги).
Стосовно пункту 3 Вимоги:
В технічних вимогах не зазначено, що склад спеціалізованого програмного забезпечення - СПЗ цифрової автоматичної телефонної станції ЦАТС; СПЗ для комплексу автоматизованих робочих місць АРМ ОДС різного призначення; СПЗ ГІС-системи; СПЗ мобільних пристроїв бригад ЕМД визначений Медичним завданням. Таке розбиття має логічний сенс і взагалі визначає контекст застосування ПЗ. Конкретна реалізація і назва компонентів ПЗ може відрізнятися від визначеної, але принципово виконання визначених Технічними вимогами функцій кожного ПЗ.
- Стосовно пункту 4 Вимоги:
Дійсно в документації закупівлі була допущена друкарська помилка. Звісно замість 2019 року повинен бути 2020 рок.
Пропонуємо формувати технічну частину тендерної пропозиції відповідно до вимог чинного законодавства з врахуванням Ваших можливостей. Вдячні за розуміння!
Статус вимоги:
Не задоволено