-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки (молоко пастеризоване) (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
- Молоко пастеризоване жир. не менше 3,2% (в плівці) фас.1/0,5-1/1 – 139 000,00 кг Закупівля здійснюється на очікувану потребу до кінця 2020 року
Завершена
2 919 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 595.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 595.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2020 15:24 - 03.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету від 10.02.2020 року №101
Номер:
0761aa2bc9924b988595fae3ce56aec7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-22-002176-c.b3
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол засідання тендерного комітету від 10.02.2020 року №101
Скарга:
вих. № 150/02-ю
Від 19.02.2020
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Новопільський молокозавод»
53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул.Теплична,будинок 13
ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55,
e-mail: novopillya1@gmail.com
Замовник:
Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
(код ЄДРПОУ 02124781)
50071УкраїнаДнiпропетровська областьКРИВИЙ РІГвул. Володимира Великого, 32, тел. 0973813225
e-mail: tk_vo@i.ua
Інформація про закупівлю
ID: 3cd21836b9dc480eb7043ec295ee1e65
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-22-002176-c
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
10.02.2020 року
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол засідання тендерного комітету від 10.02.2020 року №101
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-22-002176-c) 22.01.2020 року було опубліковано оголошення про проведення процедури допорогової закупівлі – Молоко та вершки (молоко пастеризоване) (ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки) на очікувану вартість 2 919 000грн з ПДВ.
07 лютого 2020 року на електронному майданчику було проведено аукціон.
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
- ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД";
- ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1".
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" - 2 196 200,00 грн
- ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" - 2 180 910,00 грн
10 лютого 2020 року Замовником було прийнято рішення акцептувати пропозицію ПрАТ «Криворізький молокозавод №1»відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №101 та відповідно до якого прийнято намір укласти договір з переможцем. Нашим підприємство було оглянуто завантажені документи Переможця та виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ПрАТ «Криворізький молокозавод №1»
Так, Відповідно до п. 7 Додатку 3 Тендерної документації Замовником зокрема вимагалось від Учасників надати в складі своїх пропозицій Лист-згоду на обробку персональних даних Учасника.
По-перше, з приводу даної вимоги Замовника слід зазначити наступне.
Відповідно до абзацу п’ятого статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних – це добровільне волевиявлення фізичної особи ( за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про її надання.
Згідно з абзацом одинадцятим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Частиною шостою статті 6 зазначеного Закону визначено, що не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про захист персональних даних» об’єктами захисту є персональні дані.
Згідно з абзацом десятим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Встановивши вимогу в тендерній документації, щодо надання листа-годи на обробку персональних даних Учасника Замовник таким чином обмежив коло учасників Процедури закупівлі лише фізичними особами застосувавши дискримінаційний підхід.
У тому випадку, якщо Учасником закупівлі є юридична особа, вона не має змоги задовольнити вказану вимогу Тендерної документації, оскільки вимоги Закону України «Про захист персональних даних» поширюється лише на особисті дані фізичних осіб. Відповідно юридичні особи позбавлені можливості брати участь у торгах через неможливість надання листа відгуку від свого імені.
Під час написання скарги ми керувались рішенням Антимонопольного комітету України №1688-р/пк-ск від 10.10.2013 року прийнятим з аналогічного питання, в якому скаржник подав скаргу на дискримінаційну вимогу в Тендерній документації з приводу надання листа-згоди від учасника, який підтверджує дозвіл на використання розповсюдження і доступ до персональних даних. В своєму рішенні з приводу даного питання Антимонопольний комітет також дійшов висновку, що зазначеною вимогою Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі лише фізичними особами та позбавив суб’єктів господарювання подати свої пропозиції конкурсних торгів.
Отже, з огляду на норми чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про захист персональних даних» та аналогічного рішення Антимонопольного комітету України №1688-р/пк-ск від 10.10.2013 року (сканована копія додається) в даній закупівлі Переможець торгів не мав змоги приймати участь через дискримінаційні вимоги Тендерної документації, встановлені Замовником (надати лист-згоду на обробку персональних даних Учасника), адже він є суб’єктом господарювання, який не має змоги задовольнити дану вимогу, оскільки вимоги Закону України «Про захист персональних даних» поширюється лише на персональні дані фізичних осіб.
З урахуванням вище викладеного Замовник мав відхилити пропозицію Переможця, яка не відповідає вимогам викладеним в Тендерній документації.
По-друге, в складі пропозиції Переможця міститься лист-згода на обробку персональних даних, наданий від імені Настич Ірини Петрівни, менеджера зі збути, яким, зазначена фізична особа, надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ своїх особистих персональних даних. Але в складі пропозиції Переможця відсутня інформація, щодо згоди учасника, тобто ПрАТ «Криворізький молокозавод №1» на обробку персональних даних. За своїм юридичний статусом Переможець є юридичною особою, тобто суб’єктом господарювання.
Відповідно до статті 80 Цивільного кодексу України Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді.
Настич Ірина Петрівна уповноважена діяти від імені Переможця (юридичної особи), відповідно до довіреності №1521 виданої Генеральним директором ПрАТ «Криворізький молокозавод №1» від 5 грудня 2019 року в тендерах з правом підпису тендерної пропозиції, отриманням документів, подавати заяви, укладати угоди, розписуватися в реєстрах видачі документації, договорах, цінових пропозиціях конкурсних торгів та запитів, тендерної пропозиції, акцептах, здійснювати інші законні дії, пов’язанні з виконанням цієї довіреності, завіряти своїм підписом копії документів, в тому числі й копію даної довіреності. Даною довіреністю не було уповноважено Настич Ірину Петрівну на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних фізичних осіб, що містяться в складі пропозиції Переможця.
З урахуванням того, що посадова особа, яка підписала пропозицію, не уповноважена та не має прав на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних фізичних осіб, що містяться в складі пропозиції Переможця, слід вважати, що Настич Ірина Петрівна надає таку згоду на обробку лише своїх персональний даних. А в Тендерній документації міститься вимога щодо надання Листа-згоди на обробку персональних даних Учасника. Таким чином, пропозиція Переможця не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню.
На підставі всього вищевикладеного та з врахуванням статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради скасувати протокол засідання тендерного комітету №101 від 10 лютого 2020 року;
2. Відхилити пропозицію ПрАТ «Криворізький молокозавод №1» як таку, що не відповідає вимогам Тендерної Документації.
Додаток:
1. Сканована копія рішення Антимонопольного комітету України №1688-р/пк-ск від 10.10.2013 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Саксаганка (молоко).pdf 19.02.2020 19:21
- рішення № 1688 від 10.10.2013.pdf 19.02.2020 19:21
- платежка-страницы-2.pdf 19.02.2020 19:21
- платежка 2.pdf 19.02.2020 19:21
- Рішення від 21.02.2020 № 3338 + лист Замовнику.pdf 21.02.2020 15:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2020 № 4516.pdf 11.03.2020 17:40
- Рішення від 10.03.2020 № 4516.pdf 13.03.2020 21:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2020 19:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.03.2020 21:46
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відхилення пропозиції Учасника
Номер:
4ef3d646ee414d188677b286753f42b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-22-002176-c.b2
Назва:
Вимога щодо відхилення пропозиції Учасника
Вимога:
вих. № 140/02-ю
Від 17.02.2020
Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Новопільський молокозавод»
53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул.Теплична,будинок 13
ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55,
e-mail: novopillya1@gmail.com
Інформація про закупівлю
ID: 3cd21836b9dc480eb7043ec295ee1e65
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-22-002176-c
Вимога щодо відхилення пропозиції Учасника
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-22-002176-c) 22.01.2020 року було опубліковано оголошення про проведення процедури допорогової закупівлі – Молоко та вершки (молоко пастеризоване) (ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки) на очікувану вартість 2 919 000грн з ПДВ.
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"2 196 200,00 грн
- ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1"2 180 910,00 грн
10 лютого 2020 року Замовником було прийнято рішення акцептувати пропозицію ПрАТ «Криворізький молокозавод №1»відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №101 та відповідно до якого прийнято намір укласти договір з переможцем. Нашим підприємство було оглянуто завантажені документи Переможця та виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ПрАТ «Криворізький молокозавод №1»
Так, Відповідно до п. 7 Додатку 3 Тендерної документації Замовником зокрема вимагалось від Учасників надати в складі своїх пропозицій Лист-згоду на обробку персональних даних Учасника.
З приводу даної вимоги Замовника слід зазначити наступне.
Відповідно до абзацу п’ятого статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних – це добровільне волевиявлення фізичної особи ( за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про її надання.
Згідно з абзацом одинадцятим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Частиною шостою статті 6 зазначеного Закону визначено, що не допускається обробка даних про фізичну особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про захист персональних даних» об’єктами захисту є персональні дані.
Згідно з абзацом десятим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Встановивши вимогу в тендерній документації, щодо надання листа-годи на обробку персональних даних Учасника Замовник таким чином обмежив коло учасників Процедури закупівлі лише фізичними особами застосувавши дискримінаційний підхід.
У тому випадку, якщо Учасником закупівлі є юридична особа, вона не має змоги задовольнити вказану вимогу Тендерної документації, оскільки вимоги Закону України «Про захист персональних даних» поширюється лише на особисті дані фізичних осіб. Відповідно юридичні особи позбавлені можливості брати участь у торгах через неможливість надання листа відгуку від свого імені.
Під час написання скарги ми керувались рішенням Антимонопольного комітету України №1688-р/пк-ск від 10.10.2013 року прийнятим з аналогічного питання, в якому скаржник подав скаргу на дискримінаційну вимогу в Тендерній документації з приводу надання листа-згоди від учасника, який підтверджує дозвіл на використання розповсюдження і доступ до персональних даних. В своєму рішенні з приводу даного питання Антимонопольний комітет також дійшов висновку, що зазначеною вимогою Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі лише фізичними особами та позбавив суб’єктів господарювання подати свої пропозиції конкурсних торгів.
Отже, з огляду на норми чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про захист персональних даних» та аналогічного рішення Антимонопольного комітету України №1688-р/пк-ск від 10.10.2013 року (сканована копія додається) в даній закупівлі Переможець торгів не мав змоги приймати участь через дискримінаційні вимоги Тендерної документації, встановлені Замовником (надати лист-згоду на обробку персональних даних Учасника), адже він є суб’єктом господарювання, який не має змоги задовольнити дану вимогу, оскільки вимоги Закону України «Про захист персональних даних» поширюється лише на персональні дані фізичних осіб.
З урахуванням вище викладеного Замовник мав відхилити пропозицію Переможця, яка не відповідає вимогам викладеним в Тендерній документації.
На підставі всього вищевикладеного та з врахуванням статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОСИМО:
1. Скасувати протоколу засідання тендерного комітету №101 від 10 лютого 2020 року;
2. Відхилити пропозицію ПрАТ «Криворізький молокозавод №1» як таку, що не відповідає вимогам Тендерної Документації.
Додаток:
1. Сканована копія рішення Антимонопольного комітету України №1688-р/пк-ск від 10.10.2013 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Саксаганка молоко.pdf 18.02.2020 13:11
- рішення № 1688 від 10.10.2013.pdf 18.02.2020 13:11
- Протокол №118.pdf 21.02.2020 17:03
Дата подачі:
18.02.2020 13:11
Вирішення:
Відповідь на вимогу
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника
Номер:
32198f56220847c7bd74c655bd105a3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-22-002176-c.a1
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
10 лютого 2020 року Замовником було акцептовано пропозицію ПрАТ «Криворізький молокозавод №1». Вважаємо прийняте рішення Замовника щодо акцептування пропозиції Переможця незаконним та таким, що порушує інтереси інших учасників та не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав, - Відповідно до п. 7 Додатку 3 Тендерної документації Замовником вимагалось від Учасників надати в складі своїх пропозицій Лист-згоду на обробку персональних даних Учасника. На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Учасником не виконано дану вимогу. Так, в складі пропозиції Переможця міститься лист-згода на обробку персональних даних, наданий від імені Настич Ірини Петрівни, менеджера зі збути, яким, зазначена фізична особа, надає згоду на обробку, використання, поширення та доступ своїх особистих персональних даних. Але в складі пропозиції Переможця відсутня інформація, щодо згоди на обробку персональних даних від Учасника. За своїм юридичний статусом Переможець, тобто Учасник, є юридичною особою. Відповідно до статті 80 Цивільного кодексу України Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді. Настич Ірина Петрівна уповноважена діяти від імені Переможця (юридичної особи), відповідно до довіреності №1521 виданої Генеральним директором ПрАТ «Криворізький молокозавод №1» від 5 грудня 2019 року в тендерах з правом підпису тендерної пропозиції, отриманням документів, подавати заяви, укладати угоди, розписуватися в реєстрах видачі документації, договорах, цінових пропозиціях конкурсних торгів та запитів, тендерної пропозиції, акцептах, здійснювати інші законні дії, пов’язанні з виконанням цієї довіреності, завіряти своїм підписом копії документів, в тому числі й копію даної довіреності. Даною довіреністю не було уповноважено Настич Ірину Петрівну на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних фізичних осіб, що містяться в складі пропозиції Переможця. З урахуванням того, що посадова особа, яка підписала пропозицію, не уповноважена та не має прав на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних фізичних осіб, що містяться в складі пропозиції Переможця, слід вважати, що Настич Ірина Петрівна надає таку згоду на обробку лише своїх персональний даних. А в Тендерній документації міститься вимога щодо надання Листа-згоди на обробку персональних даних Учасника. Таким чином, пропозиція Переможця не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 115.pdf 17.02.2020 16:02
Дата подачі:
13.02.2020 16:05
Вирішення:
Відповідь на вимогу
Статус вимоги:
Задоволено