• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин а-92, дизпаливо

Завершена

1 375 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 875.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2020 14:32 - 02.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 832c90f734c6431f83a0dd94b254a5e3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-22-001786-c.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА (в порядку ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі») 22 січня 2020 року було оголошено процедуру на закупівлю: ДК 021-2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти: Дизельне паливо; бензин неетильований марки АИ-92. Разом з оголошенням, на електронному майданчику було розміщено тендерну документацію замовника - Комунального підприємства Вінницької міської ради «Комбінат комунальних підприємств» (наділі – тендерна документація). Згідно додатку 2.1 до тендерної документації: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору). Приватне підприємство «Тінік-Оіл» надало договір постачання нафтопродуктів з аналогічним предметом закупівлі з Чернятинським коледжем Вінницького національного агрпрного університету № 311/18 від 19.10.2018 р., так, як вимагалось в тендерній документації Замовника. Про те, що аналогічний договір має бути лише про постачання нафтопродуктів через АЗС не йшлося. Так як визначення «аналогічний договір» у законодавстві немає, учасник керується умовами, що викладені в тендерній документації Замовника. Також доводимо до Вашого відома, що Приватне підприємство «Тінік-Оіл» не надавало договору з ДП «Дашківське досвідне лісомисливське господарство». Керуючись статтею 30 ч. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Згідно ст. 3 Закону України про «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на викладене та керуючись ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЮ: 1. Здійснити терміновий розгляд даної вимоги; 2. Провести повторний розгляд тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП «Тінік-Оіл» код ЄДРПОУ 37836304; 3. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Тінік-Оіл» код ЄДРПОУ 37836304.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом комунального підприємства Вінницької міської ради «Комбінат комунальних підприємств» розглянуто Вашу вимогу вих. №2 від 20.02.2020 року (№UA-2020-01-22-001786-c.c1 в електронній системі закупівель) щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Тінік-Оіл» по закупівлі ДК 021-215-09130000-9 «Нафта і дистиляти»: Дизельне паливо, бензин неетильований АИ-92 (закупівля UA-2020-01-22-001786-c). Повідомляю, що відповідно до абз. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник може установити в якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно Закону учасникам недостатньо підтвердити лише «укладення» аналогічного договору, у той час як Закон вказує на «досвід виконання».У іншому випадку кожен учасник тендеру на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надавав би у складі тендерної пропозиції належним чином оформлений (з усіма реквізитами, чітко визначеним змістом та усіма обов’язковими додатками) договір з повним пакетом актів приймання-передачі. Однак Закон дозволяє саме Замовнику публічних закупівель вирішувати, який саме набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договоріввідповідно до умов, зазначених в тендерній документації. Пунктом 4.3.1 Тендерної документації місцем поставки визначені АЗС Учасника (талони). У Додатку 4 «Технічне завдання» Тендерної документації чітко визначені умови постачання предмету закупівлі - «через АЗС Постачальника (талони)». При цьому вимагалось надання інформації про розташування АЗС та зразки талонів. Отже отримання товару по предмету закупівлі відповідно до умов тендерної документації передбачене та можливе лише талонами на відповідне пальне через мережу АЗС. Наданий у складі тендерної пропозиції аналогічний договір між ПП «Тінік-Оіл» та Чернятинським коледжем Вінницького національного аграрного університету № 311/18 від 19.10.2018 р. підтверджує лише факт його укладання згідно предмету закупівлі з постачанням нафтопродуктів на умовах оптової поставки, але непереконує Замовника у наявності досвіду у Учасника щодо виконання аналогічних договорів відповідно до умов, зазначених в тендерній документації. З огляду на вищевикладене рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Тінік-Оіл» щодо предмету закупівлі «Дизельне паливо; бензин неетильований марки АИ-92» Код CPV ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти згідно п.4 ч. 1 ст. 30 Закону: «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» є правомірним.
Статус вимоги: Відхилено