• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Хлібобулочні вироби

Завершена

957 674.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 95.77 UAH
Період оскарження: 17.01.2020 10:27 - 29.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Пропозиція ТОВ "Полтавахліб-3" не відповідає вимогам тендерної документації.

Номер: ea3c90f911fb4762a57486ffaf3dfbf4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-17-000550-b.b3
Назва: Пропозиція ТОВ "Полтавахліб-3" не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на протокол засідання тендерного комітету КП «ПОКЛ ім. М. В. Скліфосовського ПОР» від 05.02.2020 року №5 про визначення переможцем ТОВ «Полтавахліб-3». ПП «Полтавський хлібозавод «Південний» ознайомився з протоколом засідання тендерного комітету КП «ПОКЛ ім. М. В. Скліфосовського ПОР» від 05.02.2020 року №5 та вважає, що організатором було прийнято незаконне рішення, а учасника ТОВ «Полтавахліб-3» слід було дискваліфікувати з огляду на наступне: 1. У розділі I пункт 7 вказано, що: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи пропозиціїї, викладені іншими мовами, повинні бути надані з перекладом на українську мову та завірені печаткою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.» Договір на перевезення вантажів автомобільним транспортом №1/19 від 01.07.2019 року між ТОВ «Полтавахліб-3» з ТОВ «Авто-Альянс-перевізник» викладений російською мовою. А переклад на українську мову відсутній. 2. В розділі III пункт 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону «Про публічні закупівлі» підпункт 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. ТОВ «Полтавахліб-3» надав довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації» сторінка 108, в якій вказано інформацію стосовно трьох водіїв: Литовченко Дмитро Григорович, Хамець Сергій Володимирович, та Злепко Андрій Вікторович, які не являються працівниками ТОВ «Полтавахліб-3», а є працівниками перевізника ТОВ «Авто-Альянс-перевізник». Дана довідка містить недостовірні дані, оскільки інформацію про вищевказаних працівників повинен надати їх роботодавець, а саме – ТОВ «Авто-Альянс-перевізник». 3. В тендерній документації ТОВ «Полтавахліб-3» надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль ВА0772ВА власником, якого являється Нєдєльчев Микола Іванович. Жодних підтверджуючих документів стосовно оренди ТОВ «Авто-Альянс-перевізником» у Нєдєльчева Микола Іванович даного автотранспорту не надано. 4. Всі копії документів перевізника ТОВ «Авто -Альянс-перевізник» повинні бути завірені власником документів, а потім вже ТОВ «Полтавахліб-3». Жоден з документів перевізника не був завірений їхнім керівником. 5. Згідно розділу III пункт 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону «Про публічні закупівлі» підпункт 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ( надати копію договору з додатками до договору) учаснику потрібно було надати копію договорів з додатками. ТОВ «Полтавахліб-3» надав тільки копію договору з «Горбанівським геріатричним пансіонатом ветеранів війни та праці», жодної додаткової угоди, яка є невід’ємною частиною договору, не було надано. У відкритому доступі Prozorro Горбанівським геріатричним пансіонатом ветеранів війни та праці» оприлюднено договір та наступні додатки: 1. Договір №1 від 10 січня 2018 року. 2. Додаткова угода №1 від 1 лютого 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року. 3. Додаткова угода №02 від 4 березня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року. 4. Додаткова угода №03 від 7 березня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року. 5. Додаткова угода №4 від 5 квітня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року. 6. Додаткова угода №5 від 8 травня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року. 7. Додаткова угода №6 від 7 червня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року. 8. Додаткова угода №7 від 22 липня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року. 9. Додаткова угода №8 від 31 серпня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року. 10. Додаткова угода №9 від 11 жовтня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року. 11. Додаткова угода №10 від 29 листопада 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року. 12. Додаткова угода №11 від 14 грудня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року. 13. Додаткова угода №12 від 26 грудня 2018 року до договору №1 від 10 січня 2018 року. ТОВ «Полтавахліб-3» надав тільки копію договору з Управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради №68Т від 20.06.2017р. У відкритому доступі Управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради оприлюднено договір та наступний додаток: договір №68Т від 20.06.2017р. та додаткова угода №1 від 28.12.2017 року до договору №68Т від 20.06.2017 року.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Зміст договору підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності МТБ, мовне оформлення документу не впливає в даному випадку на зміст пропозиції, тобто є несуттєвою помилкою. 2. ТД не містить вимог щодо способу оформлення трудових відносин. Відповідно працівники можуть бути залучені за сумісництвом, за договором про надання послуг, на засадах договору ЦПХ тощо. 3. ТД не містить вимог щодо кількості транспортних засобів, які мають бути в наявності в учасника. Таким чином, навіть за відсутності договору оренди/користування авто, зазначеного у вимозі, учасник все одно відповідає кваліфікаційному критерію наявності МТД, оскільки надає у складі пропозиції авто, власником якого є перевізник з яким учасник має договір на перевезення. 4. Тендерна документація не містить такої вимоги. 5. ТД не містить вимоги щодо необхідної кількості аналогічних договорі, які учасник має подати. Враховуючи, що таких договорів учасник надав 3, один із яких не містить додаткових угод, пропозиція відповідає критерію наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: ba68d56974fe46a79dd80d1e58da7c96
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-17-000550-b.b2
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! Відповідно до п.2 розділу ІІ Тендерної документації Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Просимо виконувати дане положення та вносити зміни у визначеному Законом України "Про публічні закупівлі" та самою тендерною документацією, порядку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На всі вимоги згідно додатку 3 Тендерної документацї, учасником надаються в письмовому вигляді гарантії виконання цих вимог. Згідно пункту 6 додатку 3 , надаються коії документів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

санітарний паспорт на автомобілі

Номер: dc5ebb8131454bf88f88e0d2ab08b0a3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-17-000550-b.b1
Назва: санітарний паспорт на автомобілі
Вимога:
Відповідно до розпорядження КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства», що набрало чинності з 1 січня 2017 року: визнано такими, що втратили чинність, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади Української РСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти; визнано такими, що не застосовуються на території України, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти. Зокрема, Санітарні правила для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) від 19.03.91, в т.ч. в частині регулювання обігу санітарних паспортів – відмінені. Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено. Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку. З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено. Отримати діючі санітарні паспорти, на законних підставах на даний час, неможливо. Просимо виключити вимогу надання санітарних паспортів автомобіля, яким буде здійснюватися поставка товару та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесені зміни до тендерної документації згідно ваших вимог.
Статус вимоги: Задоволено