-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електронний квиток учня Закладу загальної середньої освіти
електронні квитки учня ЗЗСО персоналізовані та ініціалізовані кодом ініціалізації, зі штрих кодом, кількість – 295 000 шт.
Завершена
27 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 100 000.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2020 10:36 - 22.02.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
cf554190b4e049198008254ea62bc4e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-22-000505-c.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
С К А Р Г А
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі за текстом – Замовник) оголосило публічну закупівлю за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю Електронних квитків учня закладу загальної середньої освіти, Класифікація за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30160000-8 Магнітні картки, UA-2020-01-22-000505-c, ID3b8126c09a494e9f9ef478454d03535f.
Суб’єкт оскарження – Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря» прийняло участь у вищезазначеній публічній закупівлі, подавши відповідну пропозицію.
Крім Скаржника участь у даній публічній закупівлі прийняло участь ще два учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Пластик Карта» (код ЄДРПОУ 30049820) та Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (код ЄДРПОУ 30674051).
Вивчивши кваліфікаційні частини тендерних пропозицій учасників торгів, Скаржником було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» не відповідає вимогам тендерної документації. За таких обставин Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію даного учасника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон).
Вважаємо, що допущення до електронного аукціону ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» є незаконним, таким що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», принципи публічних закупівель, а також порушує права та інтереси Скаржника як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників з огляду на наступне:
Розділ 3 Тендерної документації Замовника присвячений Інструкції з підготовки тендерної документації, зокрема, у п.1. передбачено подачу документа, що підтверджує повноваження посадової особи на підписання тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції наявний Статут ТОВ «Підприємства «Пластик Карта», відповідно до п.8.6. якого, обрання виконавчого органу товариства – дирекції є виключною компетенцією Загальних зборів Учасника. За таких обставин, належним доказом наявності повноважень директора є протокол загальних зборів Учасника. Даний документ у складі тендерної пропозиції відсутній, а тому тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації у цій частині.
Пункт 1 розділу 3 тендерної документації вимагав надання гарантійного листа Учасника, в якому він зобов’язується не пізніше 48 годин після проведення електронного аукціону, на етапі кваліфікації переможця, надати для ознайомлення (тестування) взірці Товару, що пропонується Учасником у рамках даної закупівлі, в кількості не менше 5 одиниць.
Гарантійний лист ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» містить зовсім іншу інформацію, ніж та яка передбачена тендерною документацію, адже підприємство гарантує надання взірців товару у разі визнання його переможцем.
Таким чином, гарантійний лист не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, довідка про наявність аналогічних договорів не містить обсягу закупівлі.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» і таким чином не дотримався вимог власної тендерної документації чим порушив вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дії Замовника щодо невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» та допущення до аукціону незаконними та такими, що порушують вимоги Закону та принципи здійснення публічних закупівель на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників. Дії Замовника безпосередньо порушують права Дочірнього підприємства «Поліграфічний комбінат «Зоря» на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників, гарантованих Законом.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити органом оскарження порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо допущення до аукціону та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Підприємство «Пластик карта».
Додатки:
1. Платіжне доручення з відміткою банківської установи про зарахування коштів в дохід державного бюджету на 2 арк.
2. Гарантійні листи інших Учасників на 2 арк.
3. Тендерна документація та пропозиції учасників за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-22-000505-c.
Директор М.М. Хруленко
08.04.2020
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 10.04.2020 09:49
- Скан-копія платіжного доручення 10.04.2020 09:49
- Гарантійний лист_Зоря 10.04.2020 09:49
- Гарантійний лист_НДІ ПІТ 10.04.2020 09:49
- рішення від 14.04.2020№7126+лист замовнику.pdf 15.04.2020 10:34
- рішення від 30.04.2020 № 8395.pdf 04.05.2020 19:43
- пояснення.pdf 23.04.2020 13:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2020 09:49
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2020 10:34
Опис причини скасування:
Учасника-скаржника дискваліфіковано
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
29.04.2020 16:53
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.05.2020 19:43
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
4252fdf6d8b44120af66fcb19759cadc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-22-000505-c.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
С К А Р Г А
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі за текстом – Замовник) оголосило публічну закупівлю за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю Електронних квитків учня закладу загальної середньої освіти, Класифікація за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30160000-8 Магнітні картки, UA-2020-01-22-000505-c, ID3b8126c09a494e9f9ef478454d03535f.
Суб’єкт оскарження – Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря» прийняло участь у вищезазначеній публічній закупівлі, подавши відповідну пропозицію.
Крім Скаржника участь у даній публічній закупівлі прийняло участь ще два учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Пластик Карта» (код ЄДРПОУ 30049820) та Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (код ЄДРПОУ 30674051).
Вивчивши кваліфікаційні частини тендерних пропозицій учасників торгів, Скаржником було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» не відповідає вимогам тендерної документації. За таких обставин Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію даного учасника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон).
Вважаємо, що допущення до електронного аукціону ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» є незаконним, таким що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», принципи публічних закупівель, а також порушує права та інтереси Скаржника як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників з огляду на наступне:
Розділ 3 Тендерної документації Замовника присвячений Інструкції з підготовки тендерної документації, зокрема, у п.1. передбачено подачу документа, що підтверджує повноваження посадової особи на підписання тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції наявний Статут ТОВ «Підприємства «Пластик Карта», відповідно до п.8.6. якого, обрання виконавчого органу товариства – дирекції є виключною компетенцією Загальних зборів Учасника. За таких обставин, належним доказом наявності повноважень директора є протокол загальних зборів Учасника. Даний документ у складі тендерної пропозиції відсутній, а тому тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації у цій частині.
Пункт 1 розділу 3 тендерної документації вимагав надання гарантійного листа Учасника, в якому він зобов’язується не пізніше 48 годин після проведення електронного аукціону, на етапі кваліфікації переможця, надати для ознайомлення (тестування) взірці Товару, що пропонується Учасником у рамках даної закупівлі, в кількості не менше 5 одиниць.
Гарантійний лист ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» містить зовсім іншу інформацію, ніж та яка передбачена тендерною документацію, адже підприємство гарантує надання взірців товару у разі визнання його переможцем.
Таким чином, гарантійний лист не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім того, довідка про наявність аналогічних договорів не містить обсягу закупівлі.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» і таким чином не дотримався вимог власної тендерної документації чим порушив вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону, а також порушив принципи здійснення публічних закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дії Замовника щодо невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» та допущення до аукціону незаконними та такими, що порушують вимоги Закону та принципи здійснення публічних закупівель на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників. Дії Замовника безпосередньо порушують права Дочірнього підприємства «Поліграфічний комбінат «Зоря» на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників, гарантованих Законом.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Встановити органом оскарження порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо допущення до аукціону та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Підприємство «Пластик карта».
Додатки:
1. Платіжне доручення з відміткою банківської установи про зарахування коштів в дохід державного бюджету на 2 арк.
2. Гарантійні листи інших Учасників на 2 арк.
3. Тендерна документація та пропозиції учасників за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-22-000505-c.
Директор М.М. Хруленко
08.04.2020
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 08.04.2020 15:52
- Скан-копія платіжного доручення 08.04.2020 15:52
- Гарантійний лист_Зоря 08.04.2020 15:52
- Гарантійний лист_НДІ ПІТ 08.04.2020 15:52
- рішення від 13.04.2020№6983.pdf 13.04.2020 20:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.04.2020 15:52
Опис причини скасування:
Помилково завантажено платіжне доручення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.04.2020 09:40
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.04.2020 20:56
Скарга
Виконана замовником
Замовник допустив до оцінки тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, чим порушив законні інтереси скаржника
Номер:
2d072e9884114068831a48ff7faf8159
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-22-000505-c.c2
Назва:
Замовник допустив до оцінки тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, чим порушив законні інтереси скаржника
Скарга:
В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2020-01-22-000505-c на закупівлю «Електронний квиток учня Закладу загальної середньої освіти Electronic ticket for a student of the General Secondary Education Institution за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» 30160000-8 Магнітні картки (надалі – Торги). Оскільки вартість закупівлі перевищує 133 тисячі Євро, оголошення про проведення процедури закупівлі додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (надалі – Скаржник), одним з видів діяльності якого є виробництво персоналізованих документів, в тому числі електронних студентських та учнівських квитків з вмонтованим чип-модулем, прийняло участь у Торгах (подало свою тендерну пропозицію). 26.02.2020р. відбулося автоматичне розкриття частини тендерних пропозицій учасників з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі (надалі – кваліфікаційна частина) учасників закупівлі. Крім Скаржника на торги подали свої тендерні пропозиції ще два учасники: ТОВ «Підприємство «Пластик Карта» та ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря». Вивчивши кваліфікаційні частини тендерних пропозицій учасників торгів, Скаржником було встановлено, що кваліфікаційна частина тендерної пропозиції учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. Проте, 06.03.2020р. тендерні пропозиції всіх трьох учасників були допущені до електронного аукціону, в тому числі тендерна пропозиція учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря».
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника
В пункті 5. Розділу 6 тендерної документації на торги зазначено, що у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, чи документів, які повинен подати переможець торгів відповідно до вимог тендерної документації на торги, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, про що подається учасником в тендерній пропозиції окрема документальна згода.
Під час вивчення кваліфікаційних частин тендерних пропозицій учасників торгів, Скаржником було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» не містить окремої документальної згоди, зазначеної в пункті 5. Розділу 6 тендерної документації на торги та підлягає відхиленню, в той час як тендерні пропозиції інших учасників, в тому числі Скаржника, містять таку окрему документальну згоду.
Проте, Замовник не відхилив та допустив до електронного аукціону тендерну пропозицію учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» і таким чином не дотримався вимог власної тендерної документації на торги та порушив вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Пункт 4 частини першої статті 30 Закону зобов’язує Замовника відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо, що рішення, прийняте Замовником у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 06.03.2020р. щодо допуску учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» до електронного аукціону є незаконним, таким що порушує норми Закону, а також порушує права скаржника як учасника закупівлі на об`єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників.
Вважаємо, що своїми неправомірними та несправедливими діями Замовник значно зменшив шанси Скаржника на перемогу в електронному аукціоні, чим порушив його законні інтереси. Внаслідок неправомірних дій Замовника Скаржник вимушений під час проведення електронного аукціону змагатися одразу з двома учасниками, замість одного.
Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування
На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 3, 8, 18, 30 Закону, просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов`язати Замовника Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.03.2020р. в частині допуску до електронного аукціону учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря».
3. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» скасувати своє рішення, щодо допущення тендерної пропозиції учасника ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» до електронного аукціону та відхилити зазначену тендерну пропозицію відповідно до наведених вище вимог Закону та умов тендерної документації на торги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ГІОЦ картки.pdf 11.03.2020 20:03
- Тендерна_документацiя зміни2.pdf 11.03.2020 20:03
- Копія протоколу розгляду.pdf 11.03.2020 20:03
- Довідка щодо згоди з ум відх скаржник .pdf 11.03.2020 20:04
- Довідка (ТОВ П Пластик карта).pdf 11.03.2020 20:05
- Копія квитанції про оплату.pdf 11.03.2020 20:05
- Пояснення UA-2020-01-22-000505-c.pdf 27.03.2020 15:54
- Рішення від 16.03.2020 № 4880 + лист Замовнику.pdf 16.03.2020 21:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2020 № 6166.pdf 01.04.2020 14:42
- рішення від 31.03.2020 № 6166.pdf 03.04.2020 18:32
- відповідь АМКУ.pdf 23.03.2020 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.03.2020 20:06
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.03.2020 21:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.04.2020 18:33
Дата виконання рішення Замовником:
06.04.2020 13:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
31.03.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 6166-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги приватного акціонерного товариства "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" від 11.03.2020 № UA-2020-01-22-000505-c.c2 Колегія постановила Зобов’язати комунальне підприємство ГІОЦ скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції дочірнього підприємства "Поліграфічний комбінат "Зоря" процедуру закупівлі - "ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-22-000505-c.
1. Згідно вимог п. 5 Розділу 6 до тендерної документації Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: «У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, чи документів, які повинен подати переможець торгів відповідно до Додатку 4 до цієї тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, про що подається учасником в тендерній пропозиції окрема документальна згода.» - Інформація в тендерні пропозиції Учасника відсутня, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
4cf9064ad90745bf8a108cef19c1dd7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-22-000505-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У Додаток 2 до тендерної документації замовником було внесено зміни до тендерної документації та встановлено додаткові вимоги до Учасника, а саме: «документальне підтвердження (копії договорів, угод) досвіду виготовлення графічно персоналізованих (Прізвище, ім`я, фото) квитків учня/ студента з вмонтованим чип-модулем та/або графічно персоналізованих (Прізвище, ім`я, фото) карток учня/ студента з вмонтованим чип-модулем загальною кількістю цих квитків та/або карток не менше 50 000 шт.»
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Учнівські квитки з безконтактним модулем та транспортним додатком в Україні не виготовлялись у такій кількості.
При цьому сьогодні в Україні є виробники студентських квитків/карток з досвідом їх графічної персоналізації без чип-модулів, виробники безконтактних карток з чип-модулем, виробники з досвідом ініціалізації транспортного додатку.
Тому вважаємо, що дана вимога застосовується виключно для обмеження конкуренції та потенційного кола учасників.
До того ж, у початковій версії документації така вимога була відсутня.
Логічною б виглядала вимога Замовника до учасників мати відповідний досвід виготовлення продукції аналогічної за своєю суттю, а не за назвою – наприклад, виготовлення безконтактних карток з чип-модулем, з ініціалізацією та графічною персоналізацією, і без обмежень по кількості виготовлених карток.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу незаконною та такою, що обмежує конкуренцію, тому просимо внести зміни до тендерної документації та вимагати підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів без прив’язки до кількості окремо:
- студентських та/або учнівських квитків з графічною персоналізацією;
- досвід виготовлення безконтактних карток з чип-модулем;
- досвід ініціалізації транспортного додатку;
або взагалі виключити дану вимогу.
Додатково зауважимо, що можливість виготовлення продукції учасником підтверджується також наданням зразків продукції у кількості 5 примірників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2020 09:26
Вирішення:
Добрий вечір. Шановний учасник. вимога задоволена, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни найблтжчим часом
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
14.02.2020 16:56
Підтвердження вирішення:
Добрий вечір. Шановний учасник. вимога задоволена, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни найблтжчим часом