-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальне будівництво кабельних ліній – 0,4кВ від РП-0,4кВ ТП-22 до об’єктів Дружківського дитячого будинку-інтернату, розташованих за адресою: Донецька область, м. Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38» ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – правила визначення вартості будівництва
Капітальне будівництво кабельних ліній – 0,4кВ від РП-0,4кВ ТП-22 до об’єктів Дружківського дитячого будинку-інтернату, розташованих за адресою: Донецька область, м. Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38» ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – правила визначення вартості будівництва
Завершена
2 795 161.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 951.62 UAH
мін. крок: 1% або 27 951.62 UAH
Період оскарження:
16.01.2020 15:35 - 27.01.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника
Номер:
0eea917fbdfb4ec5a6ff9a9a8fef7a2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-16-002728-c.b3
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
16 січня 2020 року, Дружківським дитячим будинком-інтернат (далі – Замовник) було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету ««Капітальне будівництво кабельних ліній – 0,4кВ від РП-0,4кВ ТП-22 до об’єктів Дружківського дитячого будинку-інтернату, розташованих за адресою: Донецька область, м. Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38» ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – правила визначення вартості будівництва «Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 - 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-16-002728-c .
03 лютого 2020 року відбувся аукціон, за результатами якого свої тендерні пропозиції для участі у даній закупівлі подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ «Трендстрой» 2 694 991,39 UAH з ПДВ 2 502 000,00 UAH з ПДВ
ТОВ «Еталон-Будівельник» 2 697 233,00 UAH з ПДВ 2 518 000,00 UAH з ПДВ
ПП «Домрембуд-3 Приватне підприємство» 2 692 541,39 UAH з ПДВ 2 600 000,00 UAH з ПДВ
ТОВ «Хозхімсервіс» 2 745 327,78 UAH з ПДВ 2 696 000,00 UAH з ПДВ
Відповідно до Протоколу (рішення) комітету Замовника про відхилення кандидата №09/33 від 10 лютого 2020 року, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Трендстрой».
Згідно з Протоколом (рішенням) комітету Замовника про відхилення кандидата №09/35 від 17 лютого 2020 року, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еталон-Будівельник».
Відповідно до Протоколу (рішення) комітету Замовника №09/38 від 24 лютого 2020 року, Замовником було прийнято рішення про визначення ПП «Домрембуд-3» переможцем.
24.02.2020 року Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПП «Домрембуд-3» на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
ТОВ «Хозхімсервіс» (далі – Скаржник) не погоджується рішенням Замовника, яке викладене в Протоколі (рішенні) комітету Замовника №09/38 від 24 лютого 2020 року та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Позиція Скаржника ґрунтується на наступному:
1. Відповідно до п.4 Розділу ІІІ тендерної документації, кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначені у Табл. 1 Додатку № 1, Табл. Додатку 5 до ТД. Учасник зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки. Крім того, необхідно надати інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх загальну чисельність.
Згідно з п.2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні надати заповнену довідку у формі, викладеній у Таблиці 5 Додатку № 5 до ТД, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На виконання вимог п.2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, у складі пропозиції ПП «Домрембуд-3» міститься Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід №17 від 29 січня 2020 року. Серед іншого, у вказаній довідці ПП «Домрембуд-3» зазначає, що за потреби виконати роботу у більш стислі строки, які вказані Замовником, підприємство має можливість залучити більшу кількість працівників за трудовими угодами та договорами ЦПХ.
Натомість, вимога п. 4 Розділу ІІІ тендерної документації про те, що необхідно надати інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх загальну чисельність – Приватним підприємством «Домрембуд-3» не виконана взагалі, оскільки у складі тендерної пропозиції ПП «Домрембуд-3» відсутня інформаційна довідка щодо працівників робітничих професій, яка б містила відомості про їх загальну чисельність.
Жоден документ, наданий у складі тендерної пропозиції, не містить інформацію про загальну чисельність працівників робітничих професій, які наявні у учасника-переможця.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Домрембуд-3» не відповідала вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена на підставі п.4 ч.1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
2. Відповідно до пп.2 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні надати кошторисну документацію (пропечатану та підписану Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- договірна ціна з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни. Договірна ціна повинна бути твердою (згідно національного стандарту ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013);
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок показників загальновиробничих витрат;
- розрахунок величини адміністративних витрат, згідно додатку Д табл. Д1 ДСТУ-НБД.1.1-3:2013;
- розрахунок прибутку згідно додатку Е табл. Е. 1 ДСТУ-НБД. 1.1-3:2013;
- календарний графік виконання робіт;
-копію діючої ліцензії з усіма додатками на виконання робіт згідно відповідного класу наслідків (клас наслідків СС1), передбачених предметом закупівлі, відповідно до вимог законодавства (копію ліцензції державної архітектурно-будівельної інспекції України на провадження господарської діяльності з будівництва з переліком видів робіт згідно з додатком відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності») надається у випадках передбачених чинним законодавством України.
На виконання зазначеної вимоги, у складі пропозиції ПП «Доррембуд-3» містяться наступні документи:
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, яка не містить печатки сертифікованого інженера-проектувальника;
- договірна ціна, яка не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника;
- пояснювальна записка до договірної ціни, яка не містить підпису та печатки Учасника, а також печатки сертифікованого інженера-проектувальника;
- розрахунки за статтями витрат договірної ціни, які не містять підписів та печаток Учасника та сертифікованого інженера-проектувальника;
- підсумкова відомість ресурсів, яка не містить підпису та печатки Учасника, а також печатки сертифікованого інженера-проектувальника;
- локальні кошториси, які не містить підпису та печатки Учасника, а також печатки сертифікованого інженера-проектувальника;
- пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку, яка не містить підпису та печатки Учасника, а також печатки сертифікованого інженера-проектувальника.
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, документи, які створені безпосередньо Учасником (довідок, листів та ін..), мають бути підписані уповноваженою особою Учасника та містити печатку Учасника. Фізичними особами та фізичними-особами підприємцями у яких відсутня печатка згідно законодавства, вимагається лише підпис документу. Такі документи повинні завантажуються до електронної системи в кольоровому вигляді (тобто відскановані з оригіналів документів). Дана вимога встановлюється для того, щоб Замовник мав можливість впевнитися в тому, що дані документи не є фіктивними. Недотримання учасником даної вимоги буде мати наслідок відхилення тендерної пропозиції. Текст будь-яких документів, які будуть завантажуватись учасником до електронної системи повинен бути читабельним, будь-які зображення повинні бути чіткими та зрозуміли для їх оцінки. В іншому випадку не дотримання даної вимоги по оформленню тендерної пропозиції буде підставою для її відхилення.
Враховуючи наявність суттєвих помилок при оформленні (завірянні) документів кошторисної документації, ПП «Домрембуд-3» порушило вимоги тендерної документації, що свідчить про те, що тендерна пропозиція ПП «Домрембуд-3» не відповідала вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена на підставі п.4 ч.1 статті 30 Закону.
3. Відповідно до п.2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні надати заповнену довідку у формі, викладеній у Таблиці 5 Додатку № 5 до ТД, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки повинна бути включена інформація про наявність інженера-енергетика (що підтверджується відповідним дипломом фахівця та документом про наявність трудових відносин між фахівцем та учасником).
На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПП «Домрембуд-3» міститься Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід №17 від 29 січня 2020 року, у якій зазначено, що інженером-енергетиком ПП «Домрембуд-3» є Дубинець Дмитро Ігорович.
Також у складі пропозиції містяться Диплом спеціаліста серії ХА №34944098 Дубинця Дмитра Ігоровича, про те, що він закінчив у 2008 році Українську інженерно-педагогічну академію і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Електромеханічні системи автоматизації та електропривод» та здобув кваліфікацію інженера-електромеханіка.
Окрім того, у складі пропозиції ПП «Домрембуд-3» міститься Цивільно-правова угода №1 від 28.01.2020 року, яка укладена між ПП «Домрембуд-3» та Дубинцем Дмитром Ігоровичем, про те, що ПП «Домрембуд-3» доручає, а Дубинець Дмитро Ігорович зобов’язується виконати роботи інженера-енергетика.
Проаналізувавши вищезгадану Цивільно-правову угоду №1 від 28.01.2020 року, було встановлено, що дана цивільно-правова угода не може підтверджувати наявність трудових відносин між Дубинцем Дмитром Ігоровичем та ПП «Домрембуд-3», оскільки цивільно-правова угода не встановлює, не змінює та не припиняє трудових відносин між сторонами.
Відповідно до норм ч.1 статті 626 Цивільного кодексу України, відповідно, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків.
Основною ознакою, що відрізняє цивільно-правові відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством врегульований процес організації трудової діяльності, а за цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності не регулюється.
Виконавець, який працює згідно з цивільно-правовим договором, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, не користується трудовими ганратіями, що встановлені чинним трудовим законодавством, натомість сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик.
Відповідно до ч.1 статті 21 Кодексу законів про працю України - трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Згідно з ч.3 статті 24 КЗпП України трудовий договір укладається, як правило, в письмовій формі. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, виконавець робіт (за цивільно-правовою угодою), на відміну від найманого працівника, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку та наказ (розпорядження) про прийом на роботу не видається.
Трудовий договір це угода щодо здійснення і забезпечення трудової функції. За трудовим договором працівник зобов'язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, виконувати визначену трудову функцію в діяльності підприємства. Після закінчення виконання визначеного завдання, трудова діяльність не припиняється.
Предметом трудового договору є власне праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт.
До того ж, відповідно до п.7.2 Цивільно-правової угоди №1 від 28.01.2020 року, на Виконавця не розповсюджуються правила внутрішнього трудового розпорядку Замовника. Виконавець самостійно і на власний ризик організовує виконання цього договору у відповідності до його умов та вимог цивільного законодавства.
З огляду на вищевикладене, беручи до уваги Цивільно-правову угоду №1 від 28.01.2020 року, Дубинець Дмитро Ігоревич є виконавцем робіт інженера-енергетика, але аж ніяк не працівником ПП «Домрембуд-3», що свідчить про відсутність трудових відносин між ПП «Домрембуд-3» та інженером-енергетиком (Дубинцем Дмитром Ігоровичем).
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Домрембуд-3» не відповідала вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена на підставі п.4 ч.1 статті 30 Закону.
4. Відповідно до п.3 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні надати заповнену довідку у формі, викладеній у Таблиці 6 Додатку № 5 ТД, у якій має бути наведена інформація про виконані аналогічні договори. Для підтвердження цієї інформації надати не менше двох скан-копії з оригіналів договорів за останні 3 роки, та актів виконаних робіт за ним.
Окрім цього, відповідно до п.4 Розділу ІІІ тендерної документації, аналогічними вважатимуться договори підряду з виконанням робіт на об’єктах соціальної інфраструктури за бюджетні кошти.
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ПП «Домрембуд-3» міститься Довідка №19 від 29.01.2020 року, відповідно до якої ПП «Домрембуд-3» повідомляє, що має досвід виконання аналогічних договорів, а саме:
1) Договір підряду №б/н від 18.04.2017 року, укладений з ТОВ «Оквін-5» по предмету «Капітальний ремонт. Заміна вікон та дверей, утеплення фасадів та покрівлі будівлі Іванопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Костянтинівської районної ради Донецької області»;
2) Договір №18 від 12.07.2018 року, укладений з КП «Служба єдиного замовника» по предмету «Капітальний ремонт опалення житлового будинку №31 по вул. Калмикова, м. Костянтинівка»;
3) Договір №22 від 30.06.2018 року, укладений з КП «Управління капітального будівництва» Дружків
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на рішення замовника UA-2020-01-16-002728-c.pdf 05.03.2020 11:56
- Платіжне доручення ТОВ ХОЗХІМСЕРВІС.pdf 05.03.2020 11:56
- рішення від 10.03.2020 № 4479 + лист Замовнику.pdf 10.03.2020 17:58
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 05.03.2020 № UA-2020-01-16-002728-c.b3.pdf 26.03.2020 10:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2020 № 5860.pdf 30.03.2020 19:43
- рішення від 27.03.2020 № 5860.pdf 01.04.2020 19:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2020 11:56
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.03.2020 17:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.04.2020 19:28
Дата виконання рішення Замовником:
03.04.2020 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийнято рішення про відхилення Переможця
Вимога
Є відповідь
Оскарження закупівлі
Номер:
90086fd02f3b4a3b91edeb90eb88a6f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-16-002728-c.b1
Назва:
Оскарження закупівлі
Вимога:
Тендерним комітетом Дружківський дитячий будинку-інтернату було проведено тендер на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальне будівництво кабельних ліній – 0,4кВ від РП-0,4кВ ТП-22 до об’єктів Дружківського дитячого будинку-інтернату, розташованих за адресою: Донецька область, м. Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38» ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – правила визначення вартості будівництва". Наше підприємство було учасником зазначеного вище тендеру. Однак наша пропозиція була відхилена (протокол від 17.02.2019 № 09/35) як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо, що рішення про відхилення нашої пропозиції прийняте з порушенням вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель та будівельних норм, а саме:
1. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Тендерної документації кваліфікація працівників, що будуть здійснювати електромонтажні роботи, підтверджується документально (скан-копією з оригіналу або копією завіреного належним чином посвідчення про допущення до роботи в електроустановках, скан-копією з оригіналу або копією завіреною належним чином диплому фахівця відповідного профілю). Тендерна документація не містить конкретних вказівок щодо яких саме працівників стосується ця вимога.
Тендерний комітет у своєму протоколі зазначив, що така інформація нами не надана. Однак в складі нашої пропозиції на виконання вказаної вище вимоги надано й копії дипломів фахівців (інженерів-електриків), й копія протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці.
Також протокол засідання містить в собі посилання на норми Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості від 13.02.2012 № 91) щодо наявності та форми посвідчень. Це посилання є не коректним, оскільки:
1) в протоколі тендерного комітету не зазначено яких саме посвідчень стосується зазначені вище Правила;
2) в протоколі тендерного комітету не зазначено які саме вимоги Правил були нами порушені;
3) в зазначених Правилах відсутні вимоги щодо оформлення будь-яких посвідчень.
Також слід зазначити, оскільки вимога Тендерної документації містить слово "або", учасник має право надати один з документів, що вимагаються.
2. Відповідно до пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати скан-копії дипломів ( оригінал або завірені належним чином копії) про освіту спеціалістів електро-технічного персоналу відповідного профілю. Оскільки у зазначеному пункті відсутній перелік конкретних спеціалістів, нами в складі тендерної пропозиції були надані інженерів-електриків.
3. Згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Тендерної документації учасник зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки. У зазначеному пункті відсутні вимоги щодо документів, якими необхідно підтвердити таку наявність. Тому в складі нашої тендерної пропозиції надано протокол засідання комісії з перевірки знань з охорони праці, в якому зазначено двох працівників з четвертою групою електробезпеки.
4. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Тендерної документації та пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати довідку у формі, викладеній у Таблиці 5 Додатку № 5 до ТД, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх загальну чисельність.
В складі нашої тендерної пропозиції надані обидві довідки, що зазначені вище. Тому твердження, викладене у протоколі засідання тендерного комітету від 17.02.2020 № 09/35, щодо відсутності такої інформації в складі нашої пропозиції не відповідає дійсності.
5. Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлена вимога щодо складання договірної ціни з локальними кошторисами та розрахунками у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції учасника розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріальних-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Тобто кошторисна документація до договору (договірна ціна) не може бути ідентичною інвесторській документації.
Однак тендерний комітет стверджує, що відсутність одного з матеріалів призведе до збільшення договірної ціни або погіршення якості виконання робіт. Це не відповідає дійсності, оскільки наша тендерна пропозиція нижча за очікувану вартість на 277 161,60 грн., а можливе погіршення якості виконання робіт є лише припущенням тендерного комітету, в складі якого відсутні інженери-будівельники або інженери-електрики, а не доведеним фактом.
Ураховуючи вище викладене, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Дружківського дитячого будинку-інтернату від 17.02.2019 № 09/35 про відхилення нашої тендерної пропозиції та визначити наше підприємство переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальне будівництво кабельних ліній – 0,4кВ від РП-0,4кВ ТП-22 до об’єктів Дружківського дитячого будинку-інтернату, розташованих за адресою: Донецька область, м. Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38» ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – правила визначення вартості будівництва".
У разі незадоволення цієї вимоги наше підприємство залишає за собою право звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України, Національної поліції, Державної аудиторської служби України та суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 18.02.2020 09:46
Дата подачі:
18.02.2020 09:46
Вирішення:
Щодо дискваліфікації Учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
20.02.2020 16:09
Підтвердження вирішення:
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату надає пояснення щодо вимоги ТОВ «Еталон-будівельник», а саме:
1. Відповідно п.4 розділу ІІІ ТД,
«Кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначені у Табл. 1 Додатку № 1, Табл. Додатку 5 до ТД.
Учасник зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки.
Крім того, необхідно надати інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх загальну чисельність.
Кваліфікація працівників, що будуть здійснювати електромонтажні роботи, підтверджується документально (скан-копією з оригіналу або копією завіреного належним чином посвідчення про допущення до роботи в електроустановках, скан-копією з оригіналу або копією завіреною належним чином диплому фахівця відповідного профілю).»
Таким чином, ТД містить конкретні вказівки щодо яких саме працівників стосується ця вимога.
Щодо «зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки»:
• Учасник, згідно протоколу №01/11 від 12.11.2019р. – не надав підтвердження, відповідно чого "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК" створив комісію з перевірки знань з питань охорони праці, а саме відсутні посвідчення членів комісії з електробезпеки (Задніпровський О.П., Сокол В.В., Задніпровська Д.С.)
• Незрозуміло, згідно яких нормативних документів комісія з питань охорони праці визначає групу з електробезпеки.
• Відсутні посвідчення з четвертої групи допуску з електробезпеки на будь якого працівника "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК".
Додатково надаємо посилання на Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 №258 (зі змінами та доповненнями від №91 від 13.02.2012р., №905 від 16.11.2012р., №273 від 16.05.2013р., №7 від 11.01.2017р.) п.2 «Вимоги до працівників та їх підготовка» та відповідно до п.п.2.13 вказано про склад комісії з перевірки знань з електробезпеки.
Наявність посвідчення встановленої форми вказано у Правилах безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 №4 п.2.1.3. «Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи». Та результати перевірки знань фіксуються в журналі, порядок ведення та форма якого приведені в додатку 3 цих правил (п.2.1.4. зазначених Правил).
У тендерного комітету склалась думка, що підприємство яке не має працівників з посвідченням про допущення до роботи в електроустановках не взмозі виконати роботи на об’єкті: «Капітальне будівництво кабельних ліній – 0,4кВ від РП-0,4кВ ТП-22 до об’єктів Дружківського дитячого будинку-інтернату, розташованих за адресою: Донецька область, м. Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38»
Також, слід зазначити що згідно з п.4 розділу ІІІ Тендерної документації «кваліфікація працівників, що будуть здійснювати електромонтажні роботи, підтверджується документально скан-копією з оригіналу або копією завіреного належним чином посвідчення про допущення до роботи в електроустановках, скан-копією з оригіналу або копією завіреною належним чином диплому фахівця відповідного профілю». Слово «або» в ТД вказує що Учасник може надати оригінал або копію завірену належним чином зазначеного документу. У учасника торгів був період з 16 січня по 21 січня 2020року для звернення за роз’ясненнями умов тендерної документації. Але, відповідних питань не надходило.
2. У пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати скан-копії дипломів (оригінал або завірені належним чином копії) про освіту спеціалістів електротехнічного персоналу відповідного профілю. Так, відповідно до Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 №258 (зі змінами та доповненнями від №91 від 13.02.2012р., №905 від 16.11.2012р., №273 від 16.05.2013р., №7 від 11.01.2017р. розділу ІІІ. «Терміни, визначення понять, скорочення» визначено «працівники електротехнічні - працівники, посада або професія яких пов’язана з обслуговуванням електроустановок, що склали іспит з НПАОП 40.1-1.21-98 та мають відповідну групу з електробезпеки». Тому учасник повинен був надати дипломи усіх спеціалістів, які будуть виконувати роботи та мають відповідну групу з електробезпеки. Учасник надав лише дипломи інженера–енергетика Лучанінова Максима Олексійовича та Яковлєвої Катерини Петрівни (остання не зазначена у довідці про працівників) та не підтвердив групу з електробезпеки.
3. Згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Тендерної документації учасник зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки.
Відповідно до Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 №4, зареєстрованих в Мінюсті України 10.02.98 №93/2533 р.2, п.2.1.3. Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи.
Тому, підприємство, яке виконує електромонтажні роботи та має відповідних фахівців повинно це знати.
4. Учасник повинен надати Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Довідка має графи: посада, П.І.Б., загальний стаж, досвід роботи на займаній посаді, освіта. Таки графи розроблені для з’ясування, чи є у підприємства кваліфіковані фахівці. Відповідно до наданої довідки ТОВ «Еталон-будівельник» №б/н від 23.01.2020р. на підприємстві до робіт будуть залучені лише директор, інженер-кошторисник, інженер будівельник, та два інженера-електрика, але інформація про залучення робітників які будуть виконувати електромонтажні роботи на об’єкті відсутня.
5. Відсутність у складі договірної ціни «муфти кабельної кінцевої для внутрішньої установки для силових кабелів ПВХ/СПЕ ізоляцією з бронею або екраном на напругу до 1кв, перетин 70-185мм STK3/27» у кількості 16 шт., що може призвести до збільшення договірної ціни, але згідно з п..п.2.2 проекту Договору підряду , договірна ціна є твердою, тому не може бути збільшеною. Таким чином, відсутність матеріалу може призвести до порушення технологічного процесу.
Додатково, слід зазначити, що Учасник у складі пропозиції не надав дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до обсягів робіт Технічного завдання Додаток №2 до ДКТ (роботи на висоті 5 м і більше, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок), згідно п. 58 Пiдвiшування проводiв [1 провод при 20 опорах на 1 км лiнiї] для ВЛ 0,38 кВ за допомогою механiзмiв 0,115 км.
Вимога
Є відповідь
Оскарження закупівлі
Номер:
4393adc56b4c4b24b58840fe3139e999
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-16-002728-c.b2
Назва:
Оскарження закупівлі
Вимога:
Тендерним комітетом Дружківський дитячий будинку-інтернату було проведено тендер на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальне будівництво кабельних ліній – 0,4кВ від РП-0,4кВ ТП-22 до об’єктів Дружківського дитячого будинку-інтернату, розташованих за адресою: Донецька область, м. Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38» ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – правила визначення вартості будівництва". Наше підприємство було учасником зазначеного вище тендеру. Однак наша пропозиція була відхилена (протокол від 17.02.2019 № 09/35) як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо, що рішення про відхилення нашої пропозиції прийняте з порушенням вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель та будівельних норм, а саме:
1. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Тендерної документації кваліфікація працівників, що будуть здійснювати електромонтажні роботи, підтверджується документально (скан-копією з оригіналу або копією завіреного належним чином посвідчення про допущення до роботи в електроустановках, скан-копією з оригіналу або копією завіреною належним чином диплому фахівця відповідного профілю). Тендерна документація не містить конкретних вказівок щодо яких саме працівників стосується ця вимога.
Тендерний комітет у своєму протоколі зазначив, що така інформація нами не надана. Однак в складі нашої пропозиції на виконання вказаної вище вимоги надано й копії дипломів фахівців (інженерів-електриків), й копія протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці.
Також протокол засідання містить в собі посилання на норми Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості від 13.02.2012 № 91) щодо наявності та форми посвідчень. Це посилання є не коректним, оскільки:
1) в протоколі тендерного комітету не зазначено яких саме посвідчень стосується зазначені вище Правила;
2) в протоколі тендерного комітету не зазначено які саме вимоги Правил були нами порушені;
3) в зазначених Правилах відсутні вимоги щодо оформлення будь-яких посвідчень.
Також слід зазначити, оскільки вимога Тендерної документації містить слово "або", учасник має право надати один з документів, що вимагаються.
2. Відповідно до пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати скан-копії дипломів ( оригінал або завірені належним чином копії) про освіту спеціалістів електро-технічного персоналу відповідного профілю. Оскільки у зазначеному пункті відсутній перелік конкретних спеціалістів, нами в складі тендерної пропозиції були надані інженерів-електриків.
3. Згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Тендерної документації учасник зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки. У зазначеному пункті відсутні вимоги щодо документів, якими необхідно підтвердити таку наявність. Тому в складі нашої тендерної пропозиції надано протокол засідання комісії з перевірки знань з охорони праці, в якому зазначено двох працівників з четвертою групою електробезпеки.
4. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Тендерної документації та пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати довідку у формі, викладеній у Таблиці 5 Додатку № 5 до ТД, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх загальну чисельність.
В складі нашої тендерної пропозиції надані обидві довідки, що зазначені вище. Тому твердження, викладене у протоколі засідання тендерного комітету від 17.02.2020 № 09/35, щодо відсутності такої інформації в складі нашої пропозиції не відповідає дійсності.
5. Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлена вимога щодо складання договірної ціни з локальними кошторисами та розрахунками у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно до п. 6.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції учасника розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріальних-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Тобто кошторисна документація до договору (договірна ціна) не може бути ідентичною інвесторській документації.
Однак тендерний комітет стверджує, що відсутність одного з матеріалів призведе до збільшення договірної ціни або погіршення якості виконання робіт. Це не відповідає дійсності, оскільки наша тендерна пропозиція нижча за очікувану вартість на 277 161,60 грн., а можливе погіршення якості виконання робіт є лише припущенням тендерного комітету, в складі якого відсутні інженери-будівельники або інженери-електрики, а не доведеним фактом.
Ураховуючи вище викладене, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Дружківського дитячого будинку-інтернату від 17.02.2019 № 09/35 про відхилення нашої тендерної пропозиції та визначити наше підприємство переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальне будівництво кабельних ліній – 0,4кВ від РП-0,4кВ ТП-22 до об’єктів Дружківського дитячого будинку-інтернату, розташованих за адресою: Донецька область, м. Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38» ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – правила визначення вартості будівництва".
У разі незадоволення цієї вимоги наше підприємство залишає за собою право звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України, Національної поліції, Державної аудиторської служби України та суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 18.02.2020 09:53
Дата подачі:
18.02.2020 09:53
Вирішення:
Щодо діскваліфікації Учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
20.02.2020 16:09
Підтвердження вирішення:
Тендерний комітет Дружківського дитячого будинку-інтернату надає пояснення щодо вимоги ТОВ «Еталон-будівельник», а саме:
1. Відповідно п.4 розділу ІІІ ТД,
«Кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначені у Табл. 1 Додатку № 1, Табл. Додатку 5 до ТД.
Учасник зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки.
Крім того, необхідно надати інформаційну довідку щодо працівників робітничих професій, що має містити відомості про їх загальну чисельність.
Кваліфікація працівників, що будуть здійснювати електромонтажні роботи, підтверджується документально (скан-копією з оригіналу або копією завіреного належним чином посвідчення про допущення до роботи в електроустановках, скан-копією з оригіналу або копією завіреною належним чином диплому фахівця відповідного профілю).»
Таким чином, ТД містить конкретні вказівки щодо яких саме працівників стосується ця вимога.
Щодо «зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки»:
• Учасник, згідно протоколу №01/11 від 12.11.2019р. – не надав підтвердження, відповідно чого "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК" створив комісію з перевірки знань з питань охорони праці, а саме відсутні посвідчення членів комісії з електробезпеки (Задніпровський О.П., Сокол В.В., Задніпровська Д.С.)
• Незрозуміло, згідно яких нормативних документів комісія з питань охорони праці визначає групу з електробезпеки.
• Відсутні посвідчення з четвертої групи допуску з електробезпеки на будь якого працівника "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК".
Додатково надаємо посилання на Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 №258 (зі змінами та доповненнями від №91 від 13.02.2012р., №905 від 16.11.2012р., №273 від 16.05.2013р., №7 від 11.01.2017р.) п.2 «Вимоги до працівників та їх підготовка» та відповідно до п.п.2.13 вказано про склад комісії з перевірки знань з електробезпеки.
Наявність посвідчення встановленої форми вказано у Правилах безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 №4 п.2.1.3. «Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи». Та результати перевірки знань фіксуються в журналі, порядок ведення та форма якого приведені в додатку 3 цих правил (п.2.1.4. зазначених Правил).
У тендерного комітету склалась думка, що підприємство яке не має працівників з посвідченням про допущення до роботи в електроустановках не взмозі виконати роботи на об’єкті: «Капітальне будівництво кабельних ліній – 0,4кВ від РП-0,4кВ ТП-22 до об’єктів Дружківського дитячого будинку-інтернату, розташованих за адресою: Донецька область, м. Дружківка, вул. Люксембург Р., буд. 38»
Також, слід зазначити що згідно з п.4 розділу ІІІ Тендерної документації «кваліфікація працівників, що будуть здійснювати електромонтажні роботи, підтверджується документально скан-копією з оригіналу або копією завіреного належним чином посвідчення про допущення до роботи в електроустановках, скан-копією з оригіналу або копією завіреною належним чином диплому фахівця відповідного профілю». Слово «або» в ТД вказує що Учасник може надати оригінал або копію завірену належним чином зазначеного документу. У учасника торгів був період з 16 січня по 21 січня 2020року для звернення за роз’ясненнями умов тендерної документації. Але, відповідних питань не надходило.
2. У пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати скан-копії дипломів (оригінал або завірені належним чином копії) про освіту спеціалістів електротехнічного персоналу відповідного профілю. Так, відповідно до Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 №258 (зі змінами та доповненнями від №91 від 13.02.2012р., №905 від 16.11.2012р., №273 від 16.05.2013р., №7 від 11.01.2017р. розділу ІІІ. «Терміни, визначення понять, скорочення» визначено «працівники електротехнічні - працівники, посада або професія яких пов’язана з обслуговуванням електроустановок, що склали іспит з НПАОП 40.1-1.21-98 та мають відповідну групу з електробезпеки». Тому учасник повинен був надати дипломи усіх спеціалістів, які будуть виконувати роботи та мають відповідну групу з електробезпеки. Учасник надав лише дипломи інженера–енергетика Лучанінова Максима Олексійовича та Яковлєвої Катерини Петрівни (остання не зазначена у довідці про працівників) та не підтвердив групу з електробезпеки.
3. Згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Тендерної документації учасник зобов’язаний мати не менше двох працівників, що мають кваліфікацію не нижче четвертої групи з електробезпеки.
Відповідно до Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 №4, зареєстрованих в Мінюсті України 10.02.98 №93/2533 р.2, п.2.1.3. Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи.
Тому, підприємство, яке виконує електромонтажні роботи та має відповідних фахівців повинно це знати.
4. Учасник повинен надати Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Довідка має графи: посада, П.І.Б., загальний стаж, досвід роботи на займаній посаді, освіта. Таки графи розроблені для з’ясування, чи є у підприємства кваліфіковані фахівці. Відповідно до наданої довідки ТОВ «Еталон-будівельник» №б/н від 23.01.2020р. на підприємстві до робіт будуть залучені лише директор, інженер-кошторисник, інженер будівельник, та два інженера-електрика, але інформація про залучення робітників які будуть виконувати електромонтажні роботи на об’єкті відсутня.
5. Відсутність у складі договірної ціни «муфти кабельної кінцевої для внутрішньої установки для силових кабелів ПВХ/СПЕ ізоляцією з бронею або екраном на напругу до 1кв, перетин 70-185мм STK3/27» у кількості 16 шт., що може призвести до збільшення договірної ціни, але згідно з п..п.2.2 проекту Договору підряду , договірна ціна є твердою, тому не може бути збільшеною. Таким чином, відсутність матеріалу може призвести до порушення технологічного процесу.
Додатково, слід зазначити, що Учасник у складі пропозиції не надав дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до обсягів робіт Технічного завдання Додаток №2 до ДКТ (роботи на висоті 5 м і більше, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок), згідно п. 58 Пiдвiшування проводiв [1 провод при 20 опорах на 1 км лiнiї] для ВЛ 0,38 кВ за допомогою механiзмiв 0,115 км.