• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузки для дорослих

Завершена

327 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 277.90 UAH
Період оскарження: 22.01.2020 09:10 - 03.02.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення про визначення переможця

Номер: e5c84aa96ee94f08909fc6ab47535b29
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-22-000212-a.b2
Назва: Оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник. Згідно Додатку №3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Тендерної документації Поглинальна здатність підгузків повинна бути: не менше 2600 мл. Учасник торгів - ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" надало у складі своєї пропозиції підгузки Dailee Care Super Large 30, а довідкою від 31.01.2020 року підтвердив відповідність запропонованої продукції технічним, якісним та іншим параметрам предмета закупівлі. Але поглинальна здатність підгузків Dailee Care Super Large 30 складає 1700 мл. Таким чином товар, запропонований Учасником торгів - ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" не відповідає технічним і якісним параметрам предмету закупівлі. Вимагаємо відхилити пропозицію учасника торгів - ТОВ "АСХОР ТРЕЙД", як таку що не відповідає умовам тендерної документації і дискваліфікувати. Продовжити кваліфікацію учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилка
Дата скасування: 19.02.2020 11:35
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА по закупівлі UA-2020-01-22-000212-a

Номер: 87dafe7e0c6f4521b093f70a251608cf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-22-000212-a.a1
Назва: ВИМОГА по закупівлі UA-2020-01-22-000212-a
Вимога:
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 10.02.2020р. відхилено пропозицію ТОВ "ІГАР" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації: не надано Свідоцтво про сплату єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) або лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документа; не надано копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. ТОВ "ІГАР" не погоджується з підставами відхилення тендерної пропозиції та вважає, що дії замовника не відповідають вимогам чинного законодавства у зв'язку з нижченаведеним. 1. Чинне законодавство України не містить вимог щодо необхідності отримання позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи для здійснення санітарно-епідеміологічного контролю медичних виробів, медичних виробів для діагностики in vitro, що пройшли процедуру оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою КМУ від "02" жовтня 2013р. №753, та Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого постановою КМУ від "02" жовтня 2013р. №754, та переміщуються через митний кордон України (лист додається). Отже, вимога замовника щодо витребування висновку СЕС є такою, що не відповідає чинному законодавству та не може бути підставою для відхилення найбільш економічної тендерної пропозиції саме виробника товару, який підтверджує документально відповідність вимогам міжнародних стандартів (в тендерній пропозиції наявні Декларація про відповідність №35-07/2019-IGAR та відповідний сертифікат якості на партію товару). 2. Чинне законодавство України не містить вимог щодо отримання суб’єктами підприємницької діяльності документа, що підтверджує статус платника податку на прибуток підприємств на загальних умовах за ставкою, встановленою п.136.1. ст.136 Податковим кодексом України. Отже, вимога замовника щодо витребування Свідоцтва про сплату єдиного податку або Витягу з реєстру платників єдиного податку для юридичних осіб, листа-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання Свідоцтва (витягу) про сплату єдиного податку учасником юридичною особою є такою, що не відповідає чинному законодавству та не може бути підставою для відхилення найбільш економічної тендерної пропозиції учасника, статус платника податків якого жодним чином не впливає на якість та ціну запропонованого товару, за виключенням того, чи є юридична особа платником податку на додану вартість, що дійсно впливає на ціну. Підсумовуючи вищенаведене, просимо розглянути вимогу ТОВ «ІГАР» та прийняти протокольне рішення відповідно до вимог чинного законодавства, керуючись принципами ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» про визнання переможцем саме виробника підгузків для дорослих, розмір L, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав всі вимоги тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015: 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення згідно оголошення UA-2020-01-22-000212-a.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! Засіданням членів тендерного комітету , оформленим протоколом засідання тендерного комітету: №106 від 12.02.20р.( ТОВ "ІГАР) одноголосним голосуванням членів тендерного комітету, присутніх на засіданні, було вирішено визнати тендерну пропозицію учасника такою, що не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 33770000-8 - Папір санітарно-гігієнічного призначення (Підгузки для дорослих ) з детальним описом причин відхилення, а саме: відповідно до Додатку №3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Папір санітарно – гігієнічного призначення ДК 021:2015 – 33770000-8 (Підгузки для дорослих)до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар.) На підтвердження зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника не надано копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Отже, тендерна пропозиція у даній частині не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до розділу ІІІ, Додатку 2 до тендерної документації “Примітки: У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів”. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист – пояснення, а саме: - згідно пункту 5, розділу ІІІ, Додатку 2 до тендерної документації ” Свідоцтво про сплату єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців)”. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції вище зазначену інформацію, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Протокол відхилення учасника був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик протягом одного дня відповідно до вимог ст. 10 Закону. 12 лютого 2020 16:54 надійшла вимога по закупівлі UA-2020-01-22-000212-a щодо предмету закупівлі ДК 021:2015: 33770000-8 - Папір санітарно-гігієнічного призначення (Підгузки для дорослих )№ вимоги: UA-2020-01-22-000212-a.a1 Учасник: ТОВ "ІГАР", Код ЄДРПОУ:19243202. Вимога розглянута членами тендерного комітету. Відповідно до Додатку №3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Папір санітарно – гігієнічного призначення ДК 021:2015 – 33770000-8 (Підгузки для дорослих)до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар «обов’язкове надання копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар»). На підтвердження зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІГАР» не надано копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Отже, тендерна пропозиція у даній частині не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Згідно законодавчих підстав вимоги Замовника про надання копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар повідомив наступне: Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі - ТД) - це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).Стаття 22. Тендерна документація 2. Тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Необхідність отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та ін.Об’єкти державної санітарно-епідеміологічної експертизи: об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи -будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи(ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»). Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають(ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»):продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей. Підгузок для дорослих — Одноразова нижня білизна (підгузник або памперс) зі всмоктувального матеріалу, яку носять між ніг. Збирає сечу і фекальні маси дорослого пацієнта, який страждає нетриманням. Це разовий виріб. Має безпосередній контакт зі шкірою людини. Отже, ця продукція має відповідати вимогам діючого санітарного законодавства України. Згідно ПОЛОЖЕННЯ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЗАПОРІЗКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ(НОВА РЕДАКЦІЯ) «3.1. Метою діяльності Пансіонату є забезпечення належних умов для проживання, соціально-побутового обслуговування, надання медичної допомоги та здійснення заходів соціальної реабілітації громадянам похилого віку та особам з інвалідністю.» Отже, вимога Замовника щодо «обов’язкового надання копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар», є такою, що відповідає чинному законодавству та є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІГАР»( тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника). Відповідно до розділу ІІІ, Додатку 2 до тендерної документації “Примітки: У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів”. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист – пояснення, а саме: - згідно пункту 5, розділу ІІІ, Додатку 2 до тендерної документації ” Свідоцтво про сплату єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців)”. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції вище зазначену інформацію, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Закон передбачає механізм впливу потенційного учасника на умови тендерної документації( далі –ТД), які він вважає дискримінаційними або такими, що не відповідають чинному законодавству. По перше,це вимога до замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (ст. 23 Закону). Строк подання — не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Мета — добровільне (не за зобов'язанням АМКУ або суду) внесення змін до ТД. Вимога оприлюднюється у Prozorro без ідентифікації особи, яка її розмістила. Порядок подачі — шляхом розміщення в Prozorro. Дії замовника — обов'язок протягом 3 х робочих днів з дати оприлюднення вимоги надати роз'яснення (шляхом її публікації в Prozorro). Якщо Учасник ТОВ "ІГАР" вважав умови ТД такими, що не відповідють чинному законодавству, він мав можливість подати вимогу до замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (ст. 23 Закону). Строк подання — не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Мета — добровільне (не за зобов'язанням АМКУ або суду) внесення змін до ТД. Ухвалили:відхилити вимогу UA-2020-01-22-000212-a.a1 Учасник: ТОВ "ІГАР", Код ЄДРПОУ:19243202 Дата подання: 12 лютого 2020 16:54 ВИМОГА по закупівлі UA-2020-01-22-000212-a щодо предмету закупівлі ДК 021:2015: 33770000-8 - Папір санітарно-гігієнічного призначення (Підгузки для дорослих ). З повагою, КУ ЗГП ЗОР.
Статус вимоги: Відхилено