-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
запасні частини до двигунів автомобілів іноземних виробників
під виразом "блок" мається на увазі "найменування"
Торги не відбулися
1 482 224.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2020 22:15 - 02.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації
Номер:
5784b50ff0be4a18a36bab4fbe1d0bad
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-21-004327-c.a3
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
ВИМОГА
про скасування протоколу Засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" №49 від 11.02.2020 р.
Відповідно до відповіді Замовника на вимогу стосовно закупівлі: UA-2020-01-21-004327-c на запасні частини до двигунів автомобілів іноземних виробників.повідомляємо наступне:
У Вимозі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ не погоджується з рішенням Замовника стосовно відхилення Пропозиції Учасника, та вважає, що воно є необґрунтованим, суперечить вимогам чинного законодавства, а також порушує права та інтереси Учасника.
При цьому Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ зазначає, що ціна його Пропозиції була наступною найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону. У зв'язку з викладеним вище Учасник просить, зокрема, встановити факт порушення Замовником Процедури закупівлі, зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ та допустити її до процедури оцінки, скасувати рішення про акцепт Пропозиції та провести повторну оцінку Пропозицій, пояснюючи це наступним. За твердженням Учасника, згідно з умовами документації конкурсних торгів (надалі – Документація) учасник Процедури закупівлі у складі своєї Пропозиції повинен був надати, довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. При цьому, як зазначає Учасник, Документація та законодавство не містить визначення поняття "обслуговуючий банк".
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ вважає, що ним виконані вимоги Документації в частині надання довідки про відсутність простроченої заборгованості за кредитами № 14/533 від 31.01.2020 р. від обслуговуючого Учасника банку – АТ «ТАСКОМБАНК». Крім цього, Учасник повідомляє, що у Документації не визначений спосіб підтвердження та/або механізм встановлення переліку (кола) усіх обслуговуючих банків. На думку Учасника, відсутність реквізитів інших банків, аніж тих, від яких надана довідка про відсутність кредитної заборгованості учасника, в будь-яких документах у складі Пропозиції учасника не може бути належним і неспростовним підтвердженням (доказом) того, що у такого учасника відсутні інші обслуговуючі банки в цілому, та відсутня кредиторська заборгованість, у тому числі, прострочена, за отриманими в таких банках кредитами.
Разом з цим, Замовник не довів, що АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" є обслуговуючим банком Учасника.
Аналогічний прецедент було розглянуто та задоволено Постійно діючою адміністративною колегіію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вих № 1368-р/пк-ск від 24.06.2016 р.
Враховуючи викладене, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ не порушив наведені вище вимоги Документації, у зв'язку з чим його Пропозиція була відхилена Замовником неправомірно з підстави, зазначеної у протоколі оцінки пропозицій конкурсних торгів №49 від 11.02.2020 р.
Вважаємо дискваліфікацію неправомірною та не обґрунтованою.
Всі дії та правові рамки в яких може діяти Тендерний комітет визначені Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 та Законом України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства, а саме порушень п. 6.2 та 9.2 Наказу, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" скасувати Протокол №49 від 11.02.2020 р. щодо дискваліфікації учасника ФОП «Фойніч К.Ю.»
2. Поновити розгляд заявки Учасника «Фойніч К.Ю.»,
3. Розглянути це звернення та надати розгорнуту відповідь у встановлені законом строки.
4. Дотримуватись Закону України "Про здійснення державних закупівель".
ФОП Фойніч К.Ю. повідомляє Замовника, що у разі відхилення ним цієї вимоги, він має намір звернутися до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, Державної аудиторської служби України, та органів прокуратури із викладенням фактів порушень норм чинного законодавства України при оцінці пропозицій учасників цієї закупівлі, а також до наступних органів з метою проведення перевірки Замовника на причетність до змови та корупційним зловживання:
-Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
-Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
-Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
-Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Автотранспортне підпр Київ міськ адмін ради 17.02.pdf 17.02.2020 17:32
Дата подачі:
17.02.2020 17:32
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Тендерна пропозиція - тендерна пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). В тендерній документації міститься вимога щодо надання довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (пп. 9 п. 1 розділу 3 тендерної документації), також звертаємо увагу, що обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) — банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України «Про банки і банківську діяльність».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації
Номер:
e9c54a624ae347c2b096780923cf3671
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-21-004327-c.c2
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
ВИМОГА
про скасування протоколу Засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" №49 від 11.02.2020 р.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги, було проведено закупівлю UA-2020-01-21-004327-c на запасні частини до двигунів автомобілів іноземних виробників.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасника:
1) ФОП "ГАЙДУК РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
2) ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"
За результатом електронною системою закупівель, учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ, визначено наступною найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП «Фойніч Костянтин Юрійович» мотивуючи це тим, що не надано довідку з банку, яким було надано тендерне забезпечення, але в тендерній документації не вимагалось надати довіку з банку, яким було надано тендерне забезпечення.
Згідно тендерної документації Розділу 3, п.9. довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ надав довідку з обслуговуючого банку АТ «ТАСКОМБАНК» про відсутність заборгованості за кредитами станом на дату яка є не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а саме 31.01.2020 р.
Виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідас умовам Закупівлі;
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
ФОП «Фойніч К.Ю.» повідомляє, що надав довідку, з обслуговуючого банку АТ «ТАСКОМБАНК» в якому відкрито рахунок учаснику, про відсутність заборгованості за кредитами станом на дату яка є не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а саме 31.01.2020 р.
Вважаємо дискваліфікацію неправомірною та не обґрунтованою.
Всі дії та правові рамки в яких може діяти Тендерний комітет визначені Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 та Законом України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства, а саме порушень п. 6.2 та 9.2 Наказу, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" скасувати Протокол №49 від 11.02.2020 р. щодо дискваліфікації учасника ФОП «Фойніч К.Ю.»
2. Поновити розгляд заявки Учасника «Фойніч К.Ю.»,
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
ФОП Фойніч К.Ю. повідомляє Замовника, що у разі відхилення ним цієї вимоги, він має намір звернутися до Державної аудиторської служби України, та органів прокуратури із викладенням фактів порушень норм чинного законодавства України при оцінці пропозицій учасників цієї закупівлі, а також до наступних органів з метою проведення перевірки Замовника на причетність до змови та корупційним зловживання:
-Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
-Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
-Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
-Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Автотранспортне підпр Київ міськ адмін ради.pdf 14.02.2020 16:26
Дата подачі:
14.02.2020 16:26
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
В тендерній документації міститься вимога щодо надання довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (пп. 9 п. 1 розділу 3 тендерної документації), також звертаємо увагу, що обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) — банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України «Про банки і банківську діяльність».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо дискваліфікації
Номер:
37488b61fcb64ad282025b0b426f8e7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-21-004327-c.c1
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
ВИМОГА
про скасування протоколу Засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" №49 від 11.02.2020 р.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги, було проведено закупівлю UA-2020-01-21-004327-c на запасні частини до двигунів автомобілів іноземних виробників.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасника:
1) ФОП "ГАЙДУК РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
2) ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"
За результатом електронною системою закупівель, учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ, визначено наступною найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП «Фойніч Костянтин Юрійович» мотивуючи це тим, що не надано довідку з банку, яким було надано тендерне забезпечення, але в тендерній документації не вимагалось надати довіку з банку, яким було надано тендерне забезпечення.
Згідно тендерної документації Розділу 3, п.9. довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ надав довідку з обслуговуючого банку АТ «ТАСКОМБАНК» про відсутність заборгованості за кредитами станом на дату яка є не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а саме 31.01.2020 р.
Виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідас умовам Закупівлі;
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
ФОП «Фойніч К.Ю.» повідомляє, що надав довідку, з обслуговуючого банку АТ «ТАСКОМБАНК» в якому відкрито рахунок учаснику, про відсутність заборгованості за кредитами станом на дату яка є не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а саме 31.01.2020 р.
Вважаємо дискваліфікацію неправомірною та не обґрунтованою.
Всі дії та правові рамки в яких може діяти Тендерний комітет визначені Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 та Законом України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства, а саме порушень п. 6.2 та 9.2 Наказу, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" скасувати Протокол №49 від 11.02.2020 р. щодо дискваліфікації учасника ФОП «Фойніч К.Ю.»
2. Поновити розгляд заявки Учасника «Фойніч К.Ю.»,
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
ФОП Фойніч К.Ю. повідомляє Замовника, що у разі відхилення ним цієї вимоги, він має намір звернутися до Державної аудиторської служби України, та органів прокуратури із викладенням фактів порушень норм чинного законодавства України при оцінці пропозицій учасників цієї закупівлі, а також до наступних органів з метою проведення перевірки Замовника на причетність до змови та корупційним зловживання:
-Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
-Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
-Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
-Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2020 16:20
Опис причини скасування:
В звязку з неможливістю додання документу до вимоги
Дата скасування:
14.02.2020 16:30