-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92, Дизельне паливо
Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації. Номенклатура, асортимент одиниць зазначено у Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»
Завершена
2 652 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 263.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 263.90 UAH
Період оскарження:
21.01.2020 13:21 - 02.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
11dae45c24b14b359e8bd36fa02d57a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-21-001002-a.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
керуючись п.п. 3, 4 ч. 1 ст. 30, ч.4 ст. 28 Законом України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТАТНЄФТЬ - АЗС – Україна» у закупівлі UA-2020-01-21-001002-a на підставі п.п. 3, 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною на підставі ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0002.pdf 11.02.2020 16:09
Дата подачі:
13.02.2020 02:10
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Щож до поставлених Вами вимог повідомляємо. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а Замовником тендерна пропозиція розглядається в межах інформації, що подана станом на кінцеву дату та час подання, тобто до завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій визначено у відповідності до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Зокрема, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно п. 4 вказаної норми після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним.
Зокрема відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У відповідності до листа-роз’яснення МЕРТУ №3302-06/24704-06 від 05.08.2016р. Закон, зокрема ст. 28 встановлює різні алгоритми здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій у залежності від очікуваної вартості закупівлі. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Отже Замовником у тендерній документації не вимагалося надання документів згідно ч. 1 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», отже це не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Відповідно до п.9 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
У ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" зазначено що, в Єдиному державному реєстрі містяться відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, одним з яких є П. 9 (інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності).
Відповідно до інформації яка міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАТНЄФТЬ-АЗС-УКРАЇНА" (ЄДРПОУ 38194448) наявна інформація в розділі кінцевий бенефіціарний власник про причину його відсутності, а саме «КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) В УЧАСНИКА (ЗАСНОВНИКА) ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ, ЯКЩО УЧАСНИК (ЗАСНОВНИК) - ЮРИДИЧНА ОСОБА, ВІДСУТНІЙ».
У п.8 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", щодо переліку засновників та учасників зазначено що інформація про акціонерні товариства не надається, а у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначено, що засновником юридичної особи є ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТАТНЄФТЬ" ІМЕНІ В.Д. ШАШИНА. Адреса засновника: 423450, РЕСПУБЛІКА ТАТАРСТАН, М. АЛЬМЕТЬЄВСЬК, ВУЛ. ЛЕНІНА, 75, РОСІЙСЬКА ФЕДЕРАЦІЯ.
Також хотілось відмітити, що відповідно до п.9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи якщо засновник - юридична особа надається для резидента. А відповідно до інформації в ЄДР засновник зареєстрований у Російській Федерації, а отже є нерезидентом. Та відповідно не зобов’язаний надавати дану інформацію.
Конституція України не допускає збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Також Конституція України гарантує право на життя, право на невтручання в особисте життя, право на недоторканість житла.
Отже, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформація яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах Замовником не трактується та перевіряється у межах чинного Законодавства. Отже яка саме відмітка про причину відсутності кінцевого бенефіціарного власника Замовник перевіряє виключно в межах чинного законодавства та з дотриманням вимог Конституції України та Закону України «Про захист персональних даних».
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
04fd350fdb3845088929b10555843f32
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-21-001002-a.c2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
керуючись п.п. 3, 4 ч. 1 ст. 30, ч.4 ст. 28 Законом України «Про публічні закупівлі», – ВИМАГАЮ: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТАТНЄФТЬ - АЗС – Україна» у закупівлі UA-2020-01-21-001002-a на підставі п.п. 3, 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною на підставі ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0002 (14).pdf 12.02.2020 17:48
Дата подачі:
12.02.2020 17:48
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено