-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби (хлорне вапно або аналог) для загальноосвітніх навчальних закладів
Дезінфекційні засоби (хлорне вапно або його аналоги) Форма випуску – порошок. Застосування – дезінфекція поверхонь приміщень, посуду у шкільних їдальнях, знезараження питної води. Фасування по 20 кг. Ціна пропозиції повинна складатися із ціни товару +доставка Деталі закупівлі у доданих документах
Завершена
18 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 93.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 93.50 UAH
Період оскарження:
07.12.2016 11:10 - 08.12.2016 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження дискваліфікації
Номер:
cd3e425566484123ad72e62871874758
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-07-000325-b.a1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Просимо розглянути нашу пропозицію, оскільки раніше неможливо було додати всі документи.
Пов'язані документи:
Учасник
- scan0007.JPG 13.12.2016 15:55
- Свидетельство хлорка Болгар.PDF 13.12.2016 15:55
- СЭС Болгар1.PDF 13.12.2016 15:55
- СЭС Болгар1-1.PDF 13.12.2016 15:55
- Хлорка Болгария 1сорт2016.jpg 13.12.2016 15:55
- Відповідь вимога.pdf 14.12.2016 10:34
Дата подачі:
13.12.2016 15:55
Вирішення:
На Вашу вимогу щодо повторного розгляду Вашої пропозиції, оскільки раніше не було можливості подати всі документи, відповідаємо, що п. 7 Оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель містить вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, а саме учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції: форму пропозиції, копію Статуту, копію Свідоцтва про державну реєстрацію або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб, копію Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витягу з реєстру платників ПДВ або платника єдиного податку, копію документу про якість , підписану згоду на укладення договору, копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб), копію паспорту (для фізичних осіб).
У складі Вашої пропозиції не було документів про якість предмету закупівлі та згоди на укладення договору розміщеного в системі. Період подачі пропозицій тривав з 08.12.2016 року 12:00 год. по 09.12.2016 року 16.00 год. під час якого Ви подали лише частину документів, період кваліфікації тривав з 12.12.2016 року 13:14 год. по 13.12.2016 року 14:45 год. під час якого Ви теж не додали документів яких не вистачає. Лише після рішення Замовника про дискваліфікацію учасника Ви додали всі необхідні документи. Учасник який виграв закупівлю ФОП Свиридюк А.І. надала всі необхідні документи під час подачі пропозицій, тому анульовувати її як переможця немає підстав.
Статус вимоги:
Не задоволено