-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 24455000-8 Дезинфекційні засоби
ДК 021:2015 – 24455000-8 Дезинфекційні засоби
Завершена
23 808.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 238.08 UAH
мін. крок: 1% або 238.08 UAH
Період оскарження:
17.01.2020 11:39 - 20.01.2020 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо внесення змін в Додаток 2 Якість товару Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Номер:
cc4b77a07ba243c6be004b1b73a3c8f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-001051-b.c2
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Додаток 2 Якість товару Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Вимога:
Шановний Замовнику!
В Додатку 2 Якість товару оголошення «ДК 021:2015 – 24455000-8 Дезинфекційні засоби Дезактин 48 кг.. Дезтаб 48кг.Хлорне вапно 40кг» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-001051-b) зазначено у технічних вимогах на ДезТаб, повністю скопійований склад засбу з Дезактіну, тобто склад засобу ДезТаб не відповідає дійсності, а тому вимагаємо внести відповідні зміни в технічні вимоги Додатку 2 Якість товару з метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.01.2020 14:40
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Номер:
4c1c3bf099d840968909a1f4b197b50a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-001051-b.c1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Вимога:
Шановний Замовнику!
17 січня 2020 року Замовником була оголошена закупівля «ДК 021:2015 – 24455000-8 Дезинфекційні засоби Дезактин 48 кг.. Дезтаб 48кг.Хлорне вапно 40кг» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-001051-b) та завантажено Додаток 2 Якість товару, згідно з умовами якого зазначено найменування засобів, окрім Хлорне вапно, де зазначено про еквівалент.
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив конкретне найменування товару. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Не зазначення Замовником в документації можливості подачі еквівалентів продукції являється дискримінаційною вимогою до продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. У медико-технічних вимогах Замовник окрім назви товару, прописано ще й детальний опис та характеристика предмету закупівлі, чим у свою чергу дано зрозуміти Учасникам, що вони можуть подавати еквіваленти зазначеного Замовником товару, головне щоб він відповідав детальним вимогам предмета закупівлі. Відповідно до статі 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Додатку 2 Якість товару (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-001051-b).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.01.2020 14:10