-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт шляхопроводу через залізницю на км 65+566 автомобільної дороги Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів
Розробка проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт шляхопроводу через залізницю на км 65+566 автомобільної дороги Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів
Завершена
175 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 752.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 752.00 UAH
Період оскарження:
08.12.2016 16:13 - 14.12.2016 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Неможливість дотримання строків виконання робіт
Номер:
02e7b177f81044b8b8e9eb44dd6af077
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-08-001968-b.b1
Назва:
Неможливість дотримання строків виконання робіт
Вимога:
При дотриманні усіх вимог діючого законодавства щодо розгляду тендерних пропозицій учасників торгів, неможливо виконати вимоги тендерної документації у частині дотримання строків виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Сумніву піддається навіть те, що договір з переможцем торгів буде підписано у 2016-ому календарному році.
Навіть за умови, що аукціон по закупівлі відбудеться 19.12.2016, а протокол щодо розгляду тендерної документації Замовником буде розміщено на електронному майданчику у той самий день, що вже викликатиме підозру, адже Замовник повинен перевірити відповідність учасника який запропонував мінімальну ціну, кваліфікаційним критеріям встановленим у документації, на вимогу пункту 2 статті 32 «Закону України про публічні закупівлі» договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Всі ці фактори у сукупності при найсприятливіших умовах залишають переможцю на виконання робіт менше 2-ох днів, що з огляду на обсяги робіт зазначені у завданні на розробку проектно-кошторисної документації (Додаток 4 до тендерної документації) є неможливим.
Просимо збільшити строки виконання робіт до нормативних.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.12.2016 18:55
Вирішення:
Вимога не задоволена в звязку з відсутністю підстав застосування ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" при проведенні допорогових закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
15.12.2016 16:35
Підтвердження вирішення:
Замовник дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з метою відбору надавача послуги для укладання договору, здійснює допорогову закупівлю із використанням електронної системи закупівель на підставі абз.4 ч.1 ст.2 Закону та у відповідності до Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. № 35, оскільки, очікувана вартість предмету закупівлі не перевищує порогову межу, передбачену ч.1 ст.2 Закону. У відповідності до п.9.1 Порядку Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Згідно п.9.3 Порядку якщо пропозиція Учасника відповідає умовам закупівлі Замовник визначає такого учасника Переможцем. На вимогу п.9.4 Порядку Договір за результатами проведення Закупівлі підписується між Замовником та Переможцем згідно чинного законодавства не раніше ніж через 2 робочих дні (а не 10 днів згідно Вимоги) після оприлюднення рішення про Переможця Закупівлі. Ваша вимога про збільшення строків виконання робіт щодо даної закупівлі суперечить виконанню Розпорядження КМУ від 30 листопада 2016 р. № 915-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 березня 2016 р. № 176» якими передбачено надати послуги згідно заявленого предмету закупівлі до закінчення 2016р.