-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021: 2015 код 03410000-7 «Деревина» (дрова паливні)
Завершена
336 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 364.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 364.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2020 14:58 - 31.01.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визнання переможцем
Номер:
71b8f37b8f6441feb8f391667c0ef17e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-17-001537-c.a1
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
Відділом освіти, сім'ї, молоді та спорту Менської райдержадміністрації оголошено закупівлю ДК 021: 2015 код 03410000-7 «Деревина» (дрова паливні) на загальну вартість 336 400,00 гривень.
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Концевого Валерія Івановича (далі – ФОП Концевий В. І.) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що були встановлені Замовником, з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
По-перше, відповідно до технічних вимог тендерної документації: «Учасник (постачальник) гарантує надання якісного товару – якість товару підтверджується листом в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (у разі наявності)».
Звертаємо увагу Замовника, що ФОП Концевий В. І. не надав у складі своєї тендерної пропозиції вищезазначений документ, а отже, учасник не виконав пряму вимогу тендерної документації та не надав гарантій поставки якісного товару.
По-друге, тендерною документацією встановлено такі вимоги для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям: «Довідка учасника, складена у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів (власних, орендованих , найманих тощо), що дозволить останньому, у разі укладання з ним угоди, виконати її умови щодо постачання паливних дров до закладів освіти. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власними транспортними засобами - повинен надати: - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими буде постачатися товар . У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (орендованим, найманим) автотранспортом - повинен надати: - копія договору оренди/найму транспортних засобів або іншого договору згідно якого учасник користується даним транспортом, зокрема договору на надання послуг перевезення».
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції ФОП Концевого В. І. нами було встановлено, що для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник надав довідку за вих. №2 від 30.01.2020 року, в якій серед іншого зазначив інформацію про наявність чотирьох транспортних засобів, зокрема – автомобілю марки RENAULT PREMIUM 420 (держ. номер CB2394CA) та причепу бортового WABASH (держ. номер СВ6497ХР).
Однак, у складі тендерної пропозиції немає ні свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, у випадку, якщо вищезазначені транспортні засоби належать ФОП Концевому В. І. на праві володіння, ні копій договору оренди/найму або іншого договору, які повинні були надані у випадку залучення транспортних засобів на праві користування.
Таким чином, учасник ФОП Концевий В. І. не надав у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджували б наявність в учасника транспортних засобів для виконання умов договору, а отже, учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
По-третє, у тендерній документації встановлено вимогу: «Довідки, складені у довільній формі учасником, обов’язково повинні бути адресовані тендерному комітету відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Менської райдержадміністрації з зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі ProZorro та мати реєстраційний номер».
У порушення зазначеної прямої вимоги Замовника, ФОП Концевий В. І. надав довідки у довільній довідці, які не адресовані тендерному комітету відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Менської райдержадміністрації, та в яких не зазначений номер процедури закупівлі.
По-четверте, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Замовника у складі тендерної пропозиції потрібно було надати копії аналогічних договорів, що виконувалися учасником.
Звертаємо увагу Замовника, що в аналогічному договорі, що укладений між ФОП Концевий В. І. та Менським відділом освіти, та копія якого надана у складі тендерної пропозиції учасника, відсутній Додаток 1, що є невід’ємною частиною договору. Отже, учасник надав у складі тендерної пропозиції неповну копію зазначеного договору, чим порушив вимоги тендерної документації.
Таким чином, враховуючи вищезазначені обставини, тендерна пропозиція ФОП Концевого В. І. не відповідає вимогам тендерної документації.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію ФОП Концевого В. І. та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, Учасник буде вимушений звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2020-01-17-001537-c.pdf 27.02.2020 11:19
Дата подачі:
27.02.2020 11:19
Вирішення:
Відповідь на вимогу
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
02.03.2020 15:24
Підтвердження вирішення:
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу щодо оскарження рішення про визначення переможця та повідомляє про безпідставність наведених висновків:
1. Відповідно до технічних вимог тендерної документації: «Учасник (постачальник) гарантує надання якісного товару – якість товару підтверджується листом в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (у разі наявності)».
ФОП Концевий В. І. надав у складі своєї тендерної пропозиції Лист № 12 від 30.01.2020 року та №14 від 30.01.2020 року Пояснення до технічних та якісних вимог предмета закупівлі (завантажений файл 2 лютого 2020 року об 13 год. 55 хв., документ технічне завдання та пояснення.pdf), а отже, учасник виконав вимогу тендерної документації та надав гарантії поставки якісного товару.
2. Документацією встановлено такі вимоги для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям: «Довідка учасника, складена у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів (власних, орендованих , найманих тощо), що дозволить останньому, у разі укладання з ним угоди, виконати її умови щодо постачання паливних дров до закладів освіти. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власними транспортними засобами - повинен надати: - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими буде постачатися товар . У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (орендованим, найманим) автотранспортом - повинен надати: - копія договору оренди/найму транспортних засобів або іншого договору згідно якого учасник користується даним транспортом, зокрема договору на надання послуг перевезення».
ФОП Концевий В. І. надав у складі тендерної пропозиції (завантажені файли 2 лютого 2020 року об 13 год. 55 хв., документ довідка про мат.базу та документи на транспорт.pdf):
- довідку № 2 від 30.01.2020 року;
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, зокрема – автомобіля марки МАЗ 5334 (держ. номер СВ3369ВА) та причепу бортового ГКБ 8328 (держ. номер СВ7087ХТ);
- договір оренди транспортного засобу від 01.05.2014 року з Приватним підприємством «Завод «Сільгоспмаш» щодо оренди автомобіля марки МАЗ 5334 (держ. номер СВ3369ВА);
- договір оренди транспортного засобу від 20.06.2013 року з Лебедєвим Анатолієм Анатолійовичом щодо оренди причепу бортового ГКБ 8328 (держ. номер СВ7087ХТ).
Таким чином, учасник ФОП Концевий В. І. надав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність в учасника транспортних засобів для виконання умов договору, а отже, учасник відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
3. У тендерній документації встановлено вимогу: «Довідки, складені у довільній формі учасником, обов’язково повинні бути адресовані тендерному комітету відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Менської райдержадміністрації з зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі ProZorro та мати реєстраційний номер».
ФОП Концевий В. І. надав довідки у довільній формі, які в назві не адресовані тендерному комітету відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Менської райдержадміністрації, проте у змісті довідки вказано назву замовника та зазначений номер процедури закупівлі.
П. 2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції.
«… формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
… Зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.»
4. Для підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору умовами тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати:
« … • довідка у довільній формі про наявність укладеного аналогічного договору , яка повинна включати інформацію щодо замовника (покупця) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному або вартісному виразі);
• Копію аналогічного договору з додатками та додатковими угодами (при наявності таких)
• Лист - відгук (оригінал) від Замовника, з яким укладений аналогічний договір, адресований тендерному комітету відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Менської райдержадміністрації, або інші документи , що свідчать про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов’язань учасника по даному договору…»
ФОП Концевий В. І. у своїй тендерній пропозиції надав не один, а декілька аналогічних договорів , що не суперечить умовам тендерної документації п.5 розділ 3.
Проте , тендерним комітетом розглядалася лише один із них - з КУ «Місцева пожежна охорона Менської міської ради Менського району Чернігівської області» та інший документ що свідчать про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов’язань учасника по даному договору, а саме видаткова накладна №РН-0000007 від 25 червня 2019 року щодо поставки дров для КУ «Місцева пожежна охорона Менської міської ради Менського району Чернігівської області».
Таким чином, ФОП Концевий В. І. підтвердив досвід виконання аналогічного договору наступними документами :
- Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору №3 від 30.01.2020 року (завантажений файл 2 лютого 2020 року об 13 год. 55 хв., документ довідка про аналогічні договори.pdf);
- Договір №7 від 25 червня 2019 року з КУ «Місцева пожежна охорона Менської міської ради Менського району Чернігівської області» (завантажений файл 2 лютого 2020 року об 13 год. 54 хв., документ Договір КП Місцева пожежна охорона Мена.pdf);
- Видаткова накладна №РН-0000007 від 25 червня 2019 року щодо поставки дров для КУ «Місцева пожежна охорона Менської міської ради Менського району Чернігівської області» (завантажений файл 2 лютого 2020 року об 13 год. 54 хв., документ накладна Мена пожежна охорона.pdf).
Тендерний комітет, відповідно до п.7 ст.28 Закону звертався за підтвердженням інформації, наданої учасником і тому вважає, що несуттєві помилки , допущені при оформлені тендерної пропозиції не варті аби поступитися одним із основних принципів здіснення закупівель - максимальна економія та ефективність.