-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення охоронної сигналізації в приміщенні амбулаторії загальної практики сімейної медицини №2 (м. Покров, вул. Л.Чайкіної,26)
Завершена
25 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2020 19:00 - 20.01.2020 19:05
Вимога
Вирішена
Встановлення пожежної сигналізації в приміщенні амбулаторії загальної практики сімейної медицини №2 (м. Покров, вул. Л.Чайкіної,26)
Номер:
bf91874b652946ed8386cfec131fd6e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-15-000749-b.a2
Назва:
Встановлення пожежної сигналізації в приміщенні амбулаторії загальної практики сімейної медицини №2 (м. Покров, вул. Л.Чайкіної,26)
Вимога:
До речі Ви розумієте, чому на закупівлю Встановлення пожежної сигналізації в приміщенні амбулаторії загальної практики сімейної медицини №2 (м. Покров, вул. Л.Чайкіної,26) подався лише один учасник? Я Вам надам невилику консультацію. У відповідності до ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд" який набрав чинності з 01.04.2019 року, громадські будівлі повинні бути обладнанні системою оповіщення про пожежу та керування евакуацією людей не нижче 4-го типу згідно з ДБН В.1.1-7, а у відповідності до ДБН В.2.5-56 система оповіщування 4-го типу повинна працювати лише на адресній системі пожежної сигналізації!!! Тому я і запитував в тому тендері про експертизу проекто-клшторисної доккументації, в якій експерт несе відповідальність за погоджені проектні рішення! Таким чином ми маємо в Тендерній документації на "Встановлення пожежної сигналізації в приміщенні амбулаторії загальної практики сімейної медицини №2 (м. Покров, вул. Л.Чайкіної,26)" дефектний акт, в якому не має СО-4 та адресної системи пожежної сигналізації. Враховуючи вищевикладене, Ви повинні розуміти, що відповідальність реалізації систем протипожежного захисту, які не відповідають нормативним вимогам, покладється як на виконавця робіт, так і на замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 2 охоронна сигналізація.PDF 04.02.2020 18:38
Дата подачі:
02.02.2020 12:54
Вирішення:
Відповідно до ідентифікатора закупівлі UA-2020-01-15-000749-b, вид послуги який повинен надаватись “Встановлення охоронної сигналізації в приміщенні амбулаторії загальної практики сімейної медицини №2 (м. Покров, вул. Л.Чайкіної,26)”. Вимога яка Вами заявлена не відноситься, до вказаного ідентифікатора, так як є іншим видом послуг з монтажу систем пожежної сигналізації та стосується іншої закупівлі. Крім цього, повідомляємо, що чинним законодавством не заборонена участь інших учасників у публічних закупівлях, що є відкритими, незалежно від виду закупівлі. Таким чином, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Безпідставна дискваліфікація на користь учасника з найвищою ціновою пропозицією
Номер:
b07db79f97d442eda12eae6f48e0852d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-15-000749-b.a1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація на користь учасника з найвищою ціновою пропозицією
Вимога:
Вимагаємо скасувати Протокол засідання тендерного комітету КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Покровської міської ради Дніпропетровської області" б/н від 30.01.2020 р., так як він порушує основні принципи здійснення закупівель встановлений ч.1 с.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій. По суті питань, згідно яких голова тендерного комітету Саламаха О.Л. встановила невідповідність поданої пропозиції вимогам тендерної документації, повідомляємо наступне.
1.Цінова пропозиція заповнена згідно форми, зазначеної в Тендерній документації. В зв'язку з тим, що ЗАКУПІВЛЯ НА ПОСЛУГУ, А НЕ НА ТОВАР, у формі пропозиції були заповнені всі графи, а саме: Встановлення охоронної сигналізації в приміщенні амбулаторії загальної практики сімейної медицини №2 (м. Покров, вул. Л.Чайкіної,26). ЗАУВАЖИМО, ЩО ПОСЛУГА НЕ Є ТОВАРОМ!!! (Довідка №01/01 від 24.01.2020)! 2. Довідка про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надана в повному обсязі та згодою на виконання технічного завдання згідно закупівлі! (довідка №04/01 від 24.01.2020 р. та кошторис)! 3. Відомісті зі Стастики НАДАЮТЬСЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯМИ!!! Фізична особа-підприємець ДІЄ НА ПІДСТАВІ Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань!!! (Копії установчих документів додаються до тендерної пропозиції).
На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО: 1) Скасувати Протокол засідання тендерного комітету КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги Покровської міської ради Дніпропетровської області" б/н від 30.01.2020 р.; 2) Визнати ФОП Гур'єв О.В. переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 1 охоронна сигналізація.PDF 04.02.2020 18:35
Дата подачі:
02.02.2020 12:37
Вирішення:
Здійснення закупівель здійснюється відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), яким визначені не тільки принципи із здійснення закупівлі, а також і умови при яких здійснюється закупівля.
Відтак, приписами статті 3 цього Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В той же час, частинами 1-2 статтею 16 Закону встановленні відповідні критерії, які замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Крім цього, замовником визначаються згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації .(ч. 3 ст. 16).
Одним із документів, який визначає відповідність учасника предмету закупівлі та достовірність наданої учасником інформації є цінова пропозиція.
Згідно із ч. 1 статті 25 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію.
Як вбачається із Додатку 1 до тендерної документації “ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ! Графа “Найменування товару*” має певну відмінність, а саме значок “*”. Якщо переглянути уважно форму тендерної пропозиції, в самому кінці форми надано визначення про інформацію, яка відображена під знаком - *учасник повинен зазначити конкретне найменування виробника товару. Таким чином, учасник повинен заповнити відповідну тендерну пропозицію (таблицю) з урахуванням цих критеріїв. Не правильно заповнена цінова пропозиція є особистою відповідальністю учасника, так як не відповідає встановленій формі.
Також пунктом 4 “Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження “ документації визначено для учасників надати інформацію довідку у довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. В даному випадку вказана довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасником надана не була. Посилання на довідку №04/01 від 24.01.2020 року та кошторис не свідчить про наявність в учасника необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Крім цього, довідка №04/01 від 24.01.2020 р. визначає технічне завдання, а не вимоги до кваліфікації учасника, як того вимагає документація.
Разом з цим, в складі тендерної пропозиції учасники повинні надати відомості зі статистики. Для юридичних осіб робиться відомості з ЄДРПОУ для фізичних осіб-підприємців відомості про визначення класифікаційних даних.
Форми довідок про відомості визначається Міністерством юстиції України.
У випадку не надання учасником документів замовник наділений правом відповідно до Закону відхилити пропозицію такого учасника. Таким чином, вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні