• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

2445 (24455000-8) Дезінфекційні засоби (Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету)

Завершена

150 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 752.50 UAH
Період оскарження: 15.01.2020 17:51 - 20.01.2020 18:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо скасування рішення замовника

Номер: 111553c567e1488ba7ef75e89c6b8f02
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-003603-c.a2
Назва: Вимога щодо скасування рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, відхилення нашої пропозиції, є спланованим актом, адже Замовник не збирався розглядати еквіваленти, про що й повідомив у відповіді на запитання учасників: замовник на свій розсуд приймає рішення щодо розгляду аналогів при проведенні допорогової закупівлі. Завідомий учасник, під якого й були прописані вимоги, не зробив жодного кроку до зниження, отже жодної економії ця закупівля не принесла, адже найбільш економічну пропозицію ТОВ «ІМЕД» було відхилено. В Рішенні тендерного комітету №3 від 27.01.2020 року зазначається, що засоби не відповідають вимогам до складу, але ж не існує двох однакових засобів за складом. Замовником вимагався засіб із терміном придатності для багаторазового застосування робочих розчинів для дезінфекції (у тому числі поєднаної з передстерилізаційним очищенням), дезінфекції високого рівня та стерилізації виробів медичного призначення протягом 40 діб. Але ж, де професійний підхід? Як Замовник може таке вимагати, коли якість та насиченість робочого розчину визначається лише візуально! Адже у кожного розчину є певна навантаженість, а Замовник консультативно-діагностичний центр, де навантаження велике, як 40 діб можна стерелізувати інструменти в такому розчині? То саме за таку не професійну вимогу Замовник відхиляє засіб. Або причина відхилення, що температура зберігання не відповідає мінус 40градусів. І треба ж було це обґрунтувати тим, що такий засіб має меншу стійкість до природніх факторів. То ж питання до Замовника, які такі природні фактори впливають на ваші складські приміщення для зберігання засобів, що температура повітря в них сягає аж мінус 40, в той час коли навіть зараз на вулиці плюс 3 градуси. Тож вимоги були прописані так, щоб всі запропоновані учасниками інші засоби не відповідали таким абсурдним вимогам. Всі запропоновані нами засоби відповідають вимогам до спектру дії, призначення, безпечності, а вказані невідповідності є надуманими та не професійними. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами. Тож, Вимагаємо скасувати Рішення тендерного комітету №3 від 27.01.2020 року та повернути нашу пропозицію до розгляду та провести неупереджену оцінку, оскільки рішення тендерного комітету щодо відхилення ТОВ «ІМЕД» є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням). В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) нами була оголошена в системі Прозорро електронна закупівля дезінфікуючих засобів. На зміну наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, який затверджував Порядок здійснення допорогових закупівель був виданий наказ ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року №10 (із змінами), який затверджує Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці другому і третьому частини першої статті2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція). Інструкцією не встановлено будь-якихімперативних норм щодо розгляду аналогів і еквівалентів. Тому замовник на свій розсуд приймає рішення щодо розгляду аналогів при проведенні допорогової закупівлі. В розділі 2 Інформації про проведення електронних торгів «Вимоги до предмету закупівлі» нами не було вказано, що до розгляду будуть прийматися будь-які аналоги чи еквіваленти. Технічне завдання було складено виходячи з потреб нашої медичної установи, а документація відповідає положенням наказу №10. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі,виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. З метою отримання установою дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії, щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товарів. Замовник встановлює вимоги до закуповуємого товару виходячи з потреб медичної установи та результату тестування певних торгових марок дезінфектанів, тому йому важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків. Ваші звинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

порушення закону

Номер: fe6c1d197be2430ea65229cff5bca740
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-003603-c.b1
Назва: порушення закону
Вимога:
упереджені дії замовника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) нами була оголошена в системі Прозорро електронна закупівля дезінфікуючих засобів. Відповідно внутрішніх нормативних та інструктивних документів для здійснення дезінфікуючих заходів в нашій установі застосовуються дезінфікуючі засоби які були затверджені. На зміну наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, який затверджував Порядок здійснення допорогових закупівель був виданий наказ ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року №10 (із змінами), який затверджує Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншоюза вартість, що встановлена в абзаці другому і третьому частини першої статті2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція). Інструкцією не встановлено будь-яких імперативних норм щодо розгляду аналогів і еквівалентів. Тому замовник на свій розсуд приймає рішення щодо розгляду аналогів при проведенні допорогової закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено