• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукти лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 84 упаковки (ФКУ Нутрі 2 Енерджі (або еквівалент) – 43 упаковки, ФКУ Нутрі 2 Концентрат (або еквівалент) – 41 упаковка)

Завершена

250 728.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 507.28 UAH
Період оскарження: 15.01.2020 18:11 - 26.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні положення документації

Номер: 2eb5beee8fe541c4887800bd10f876ec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-15-003662-c.b1
Назва: Дискримінаційні положення документації
Вимога:
Дорого дня, Шановний Замовнику! Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можуть бути передбачені в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів). Ретельно проаналізувавши розміщену тендерну документацію, нами встановлено дискримінаційні положення документації (саме в Додатку 2 до тендерної документації), які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення законних прав інших Учасників брати участь у даних торгах, згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» порядку їх проведення. Просимо Вас, внести зміни в тендерну документацію конкурсних торгів, так як медико-технічні вимоги до товару, що є предметом закупівлі вочевидь виписані в спосіб, який призводить до обмеження конкуренції і призводить до дискримінації потенційних учасників процедури публічної закупівлі, а саме внести зміни в Тендерну документацію та розділити предмет закупівлі на лоти за принципом 1 позиція/найменування – 1 лот. В іншому випадку залишаємо за собою право оскарження процедури в Антимонопольному комітеті України. Також, проаналізувавши тендерну документацію на закупівлю, звертаємо увагу, що Вами порушено вимоги методичних рекомендацій планування та розрахунку потреби у продуктах спеціального харчування для лікування хворих на фенілкетонурію згідно Наказу МОЗ України 25.09.2013 № 829 зі змінами. Згідно Методрекомендацій МОЗу визначено критерії підбору спеціальних продуктів лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію. Просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти його у відповідності до Наказу МОЗ України 25.09.2013 № 829, а саме: Одиниці виміру – грами білка. Лот 1 Кількість – 5270,94 грам білка. Лот 2 Кількість – 12300,00 грам білка.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Тендерну документацію на закупівлю розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та не встановлено жодних дискримінаційних вимог.. Відповідно до ст. 20 Закону для здійснення закупівлі замовником було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі. Керуючись п.3 ч.2 ст. 22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Додаток 2 до тендерної документації містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовником у тендерній документації зазначено наступне: «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент»». Таким чином, Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності. Отже в Тендерній документації відсутні дискримінаційні Вимоги. При оприлюдненні закупівлі замовник керувався висновком КНП «Міжобласний спеціалізований медико-технічний центр - центр рідкісних (органних) захворювань» лікаря-генетика «Міжобласного спеціалізованого медико-генетичного центру – центру рідкісних (орфанних) захворювань», виданого хворій дитині, яка потребує спеціального лікувального харчування. Використання двох сумішей одночасно показує високу ефективність лікування (рівень феніланіну крові) та лабораторної оцінки нутрітивного статусу. Отже, один препарат доповнює інший і їх розрахунки по потребі робляться стосовно рекомендацій лікаря-генетика. Щодо визначення предмета закупівлі, Замовник діяв у відповідності до пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, де зазначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Розбивка предмету закупівлі на лоти є правом, але не обов’язком замовника згідно до вищезазначеного Порядку. Таким чином, об'єднання двох продуктів в один лот є обґрунтованим, виходячи з об'єктивних потреб пацієнта, та не є порушенням у розумінні Закону. Також інформуємо, що Замовником дотримано вимог методичних рекомендацій планування та розрахунку потреби у продуктах спеціального харчування для лікування хворих на фенілкетонурію згідно Наказу МОЗ України 25.09.2013 № 829 зі змінами (Далі - Наказ). Даний Наказ не передбачає необхідності оприлюднення процедури закупівлі із зазначенням одиниці виміру – грами білка, він регулює планування та розрахунки потреби у продуктах спеціального харчування для хворих дітей. Отримання товару в упаковках важливе тим, що це покращить якість та довготривалість зберігання даного виду продукції, а також передачі необхідної кількості батькам дитини для використання за призначенням, враховуючи віддаленість постійного місця проживання дитини від МІЛОВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ. Додаток 2 до тендерної документації передбачає усі необхідні характеристики, які зазначені в Наказі, в т. ч. вміст білка (в еквіваленті) у 100 грамах сухого продукту. Замовник зацікавлений якомога швидше закупити товар визначений в технічних вимогах задля забезпечення життя та здоров’я дитини.
Статус вимоги: Відхилено